On olemassa

sellaista porukkaa

on olemassa sellasta sakkia joka odottamalla odottaa, että lehtiin ilmestyy jonkun koiran (mieluiten Rotikan) hyökkäys ja sitten tulevat tänne onnessaan haukkumaan rotikan omistajia. sallitaan niiden no-lifien vähäiset ilot :D

5

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteiskunta muuttaa

      Että muutama rotu aiheuttaa kaikki nämä ongelmat

      Suomessa ja maailmalla

      • yhteiskunta itse

        Että yksi ainut laji on aiheuttanut tämän sopan alkujaan itse. Ihminen. Aivan kaiken pahan alku. Pitäisi valvoa millasille ihmisille palveluskoiria myydään. Rottweiler ei sovi tavalliselle tampiolle.


      • tampio..
        yhteiskunta itse kirjoitti:

        Että yksi ainut laji on aiheuttanut tämän sopan alkujaan itse. Ihminen. Aivan kaiken pahan alku. Pitäisi valvoa millasille ihmisille palveluskoiria myydään. Rottweiler ei sovi tavalliselle tampiolle.

        tuskin edes harkitsee rotweilerin hankkimista. Eiköhän rotikoiden omistajista suurella osalla ole usko omaan itseen ja kykyihin vielä siellä pentulaatikon reunalla. Kaikista ei vain ole lunastamaan odotuksiaan itsestä toimia vaativan rodun kasvattajana ja SE tekee rodusta kaikille vaarallisen.

        Vaikka purijoita on muissakin roduissa, jopa enemmän kuin suurissa, kylmä totuus on se, että suuri koira saa huomattavasti paljon pahempaa jälkeä aikaiseksi. Kyllä, vika voi olla hihnan päässä, mutta kyllä niitä mielenvikaisiakin yksilöitä jalostetuista koirista löytyy.

        Kamala uutinen kaiken kaikkiaan, olisi vaikka rotweiler ei olisi siinä osallisena ollutkaan. Luulisi että ko. rodun omistajilta ja vannoutuneilta puolustajiltakin löytyisi sympatiaa myös uhria kohtaan joka edelleen makaa sairaalassa.


      • riittääää
        tampio.. kirjoitti:

        tuskin edes harkitsee rotweilerin hankkimista. Eiköhän rotikoiden omistajista suurella osalla ole usko omaan itseen ja kykyihin vielä siellä pentulaatikon reunalla. Kaikista ei vain ole lunastamaan odotuksiaan itsestä toimia vaativan rodun kasvattajana ja SE tekee rodusta kaikille vaarallisen.

        Vaikka purijoita on muissakin roduissa, jopa enemmän kuin suurissa, kylmä totuus on se, että suuri koira saa huomattavasti paljon pahempaa jälkeä aikaiseksi. Kyllä, vika voi olla hihnan päässä, mutta kyllä niitä mielenvikaisiakin yksilöitä jalostetuista koirista löytyy.

        Kamala uutinen kaiken kaikkiaan, olisi vaikka rotweiler ei olisi siinä osallisena ollutkaan. Luulisi että ko. rodun omistajilta ja vannoutuneilta puolustajiltakin löytyisi sympatiaa myös uhria kohtaan joka edelleen makaa sairaalassa.

        aivan varmasti riittää sympatiaa uhria kohtaan, onneksi ei kuitenkaan henkeään menettänyt. Oikein oli että eläin lopetettiin, ko. kasvattaja ei sitä olisi kyllä missään nimessä saanut pitää. epäilempä että oliko hyvä ratkaisu jättää toinenkaan eloon, sillä tuskimpa tuokaan täysin turvallinen on


      • sympatiaa
        riittääää kirjoitti:

        aivan varmasti riittää sympatiaa uhria kohtaan, onneksi ei kuitenkaan henkeään menettänyt. Oikein oli että eläin lopetettiin, ko. kasvattaja ei sitä olisi kyllä missään nimessä saanut pitää. epäilempä että oliko hyvä ratkaisu jättää toinenkaan eloon, sillä tuskimpa tuokaan täysin turvallinen on

        Yhtälö
        vastuuton omistaja
        poliisi kehoittaa vastuullisuuteen
        nuoret koirat ilman johtajaa/lisänä laumavietti
        vahva saalisvietti ainakin toisella
        kuka vastaa tapahtumasta?
        - koirat lopetetaan/ainakin toinen
        - jos toista ei lopeteta siihen todennäköisesti puretaan omistajan omia agressioita
        - omistaja saa sakot mutta jatkaa samaan malliin?
        jos ei samalla rodulla jollain toisella, pitovaikeuskoiria myynnissä?
        - Ja "tavallinen" koiran omistaja maksaa julkisuuden kirouksesta
        - eläimiin tottumattomat kaupunkilaiset pelkäävät kiviseiniensä sisällä enemmän kohdalle osuvia koiria kun taas kaupunkilaisina antavat susien suojelulle äänensä, sudethan ovat maaseudun vitsaus
        - Nykyajan pako maalta, luomuna vain vihannekset ja juurekset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe