päivätyön ohella sitä sun tätä erilaisiin lehtiin. Lähinnä kansantajuista juttua ammattilehtiin tai asiallisiin terveys- ja sosiaalialan lehtiin.
Tekisi mieli nyt jättäytyä ihan freeksi, mutta kirjoittamisesta on sen verran aikaa, ettei mitään kontakteja oikein ole olemassa.
Mikä on alan tilanne tällä hetkellä?
Erityisosaamista minulla on kasvatuksesta (kasvatustieteilijä), psykologiasta ja terveydestä. Kirjoitan aika sujuvasti ihan aiheesta kuin aiheesta ja haastatteluja etenkin on kehuttu paljon..
Uskallanko eli elätänkö kaksi lastani juttupalkkioilla. Olen pääkaupunkiseudulta. Kuvaan itse ja auto on.
Kiva jos kerrotte, missä mennään nykyään..
Olen aikoinaan
kirjoitellut
1
2471
Vastaukset
- jos olet varma asiastasi
Aloita ensin muun työn ohella. Luo ne kontaktit, kokeile siipiä pikkuhiljaa.
Vai onko sinulla 3-6 kk elämiseen tarvittavat säästöt olemassa ja oletko valmis sijoittamaan uuden ammatin aloitusta auttamaan..? Nimittäin kassavirtaa ei synny hetkessä. Juttupalkkiot alkavat rullaamaan vasta sitten, kun olet kirjoittanut ja myynyt ensimmäiset juttusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935