Onko vuoden 1983 kenttäpostimerkillä (2kpl) minkä verran arvoa? Ei niillä kauheasti taida olla mutta en ole saanut tuota vielä varmasti selville, kun aina se summa vaihtelee. Ajattelin jos täällä asiantuntijat tietäisivät.
Vastaukset 2
- ovat jos
ovat hyvässä kunnossa.
Merkeissä varmaankin on lisäpainamana vuosiluku. Listahinta on postituoreelle noin 150 ja leimatulle noin 100€. Jos merkit ovat yhdessä aina parempi.
Huutokaupoissa merkkien hinnat ovat pyörineet 20-100 välillä kunnosta riippuen. Eli uskoisin, että kahdesta merkistä joku voi olla valmis maksamaan noin 100-150€. Tarjoa alan liikkeisiin joko suoraan tai syksyn huutokaupoissa myytäviksi.- alkup.
Yhdessä ovat ja hyvässä kunnossa, ei leimattuja. Täytyypä lähteä tarjoamaan. Kiitos vastauksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493