Suvi Virta

mageeee

Tää muija on suomen seksikkäin! Ihan tajuton!

12

6121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessu
    • wildwest

      Oli lauantaina Fosterseissa duunissa. On kyllä luonnossa tosi seksikäs pimu.

    • huihui
      • tötötötötö

        Juu, näkisittepä nyt. Muija on niin syvällä paskassa!


      • lirularuloru

        Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.


      • Jartsa1975
        lirularuloru kirjoitti:

        Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.

        Voi ei. Tunsin nuoruudessa kun samalta paikkakunnalta.
        Yritin etsiä hänestä tietoja vuosien jälkeen...todella ikävä löytää tämmöinen viesti.


      • Anonyymi
        lirularuloru kirjoitti:

        Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.

        Miettikääpä sitä kun itse nukutte ja ihminen joka oli ex-puolison väkivaltaisuuden päättänyt lopettaa itse kaiken,vie toisen lääkkeet jemmssta ja kirjoittaa pöydälle ison kasan kauniita tekstejä.Haluan elää sun kans elämäni loppuun asti.En tiedä mitä olisin voinut tehdä toisin.Suvi ei ikinä varastanu mitään j oli muutenkin rehellinen ihminen.Jos tietäisitte mikä tää 9 vuotta on ollu,Asian vuoksi poliisi otti minut kiinni ja 3 päivää piti,ulospäästi ja pyyteli Rantasen Matti Anteeksi!Annetaan Suvin levätä rauhassa,Häntä ei tuo takaisin mikään.Ihminen jolla on menneisyyteen, on helppo syyttää. Suvi kertoi itse mite kiva mun kans oli kun ei tuu nyrkkiä ja kehutaan,nostaa itsetunnon kattoon.Sen takia yritin kaikkeni et Hän pysyisi kuivilla,käytiin seurakunnassa ym.Nää ihmiset jotka haluu kysellä,tietää kuka olen ,:Ari.Ja myös Hänen vanhempiensa tuska saisi jo riittää,niin Annetaan asian olla.!Jos kärsisitte puoletkin tästä tuskasta,tietäisitte mitä olen kärsinyt.Pieni kylä,pienet ympyrät..Mä olin vitun ylpeä et Suvi oli mun elämässä hetken.!Ja näen Hänet kun pääsen taivaan kotiin.😇❤💘🙏..Syvälle sydämeen sattuu, H.V&B.V Suurta Jumalan Siunausta Teille.Rakkaus ei kuole koskaan!


    • Tottakai

      Niinpä, olen tosiaan ;-) Mut harva nousee näin syvästä paskasta ylös kuin mä. Meitä tyrkkyjä tähtityttöjä kulkee tuolla kaupungilla mahat pystyssä ja mies istuu baarissa.... Kyllä tää laiffi maistuu paljon makeammalle... Teen muuten freelancerina mallikansioita poljettuun hintaan, joten viestiä tänne halukkaat. Meikki ja hiukset kuuluvat hintaan, asut tuotava itse.

    • j k

      ninkö

    • Niinpä niin

      Surullinen tapaus, kertakaikkiaan

    • Joopa joo

      Suloinen myrkynkeittäjä....

    • Tuntematonx

      mistä löytyis kuva??

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe