Suvi Virta

mageeee

Tää muija on suomen seksikkäin! Ihan tajuton!

12

7150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessu
    • wildwest

      Oli lauantaina Fosterseissa duunissa. On kyllä luonnossa tosi seksikäs pimu.

    • huihui
      • tötötötötö

        Juu, näkisittepä nyt. Muija on niin syvällä paskassa!


      • lirularuloru

        Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.


      • Jartsa1975
        lirularuloru kirjoitti:

        Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.

        Voi ei. Tunsin nuoruudessa kun samalta paikkakunnalta.
        Yritin etsiä hänestä tietoja vuosien jälkeen...todella ikävä löytää tämmöinen viesti.


      • Anonyymi
        lirularuloru kirjoitti:

        Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.

        Miettikääpä sitä kun itse nukutte ja ihminen joka oli ex-puolison väkivaltaisuuden päättänyt lopettaa itse kaiken,vie toisen lääkkeet jemmssta ja kirjoittaa pöydälle ison kasan kauniita tekstejä.Haluan elää sun kans elämäni loppuun asti.En tiedä mitä olisin voinut tehdä toisin.Suvi ei ikinä varastanu mitään j oli muutenkin rehellinen ihminen.Jos tietäisitte mikä tää 9 vuotta on ollu,Asian vuoksi poliisi otti minut kiinni ja 3 päivää piti,ulospäästi ja pyyteli Rantasen Matti Anteeksi!Annetaan Suvin levätä rauhassa,Häntä ei tuo takaisin mikään.Ihminen jolla on menneisyyteen, on helppo syyttää. Suvi kertoi itse mite kiva mun kans oli kun ei tuu nyrkkiä ja kehutaan,nostaa itsetunnon kattoon.Sen takia yritin kaikkeni et Hän pysyisi kuivilla,käytiin seurakunnassa ym.Nää ihmiset jotka haluu kysellä,tietää kuka olen ,:Ari.Ja myös Hänen vanhempiensa tuska saisi jo riittää,niin Annetaan asian olla.!Jos kärsisitte puoletkin tästä tuskasta,tietäisitte mitä olen kärsinyt.Pieni kylä,pienet ympyrät..Mä olin vitun ylpeä et Suvi oli mun elämässä hetken.!Ja näen Hänet kun pääsen taivaan kotiin.😇❤💘🙏..Syvälle sydämeen sattuu, H.V&B.V Suurta Jumalan Siunausta Teille.Rakkaus ei kuole koskaan!


    • Tottakai

      Niinpä, olen tosiaan ;-) Mut harva nousee näin syvästä paskasta ylös kuin mä. Meitä tyrkkyjä tähtityttöjä kulkee tuolla kaupungilla mahat pystyssä ja mies istuu baarissa.... Kyllä tää laiffi maistuu paljon makeammalle... Teen muuten freelancerina mallikansioita poljettuun hintaan, joten viestiä tänne halukkaat. Meikki ja hiukset kuuluvat hintaan, asut tuotava itse.

    • j k

      ninkö

    • Niinpä niin

      Surullinen tapaus, kertakaikkiaan

    • Joopa joo

      Suloinen myrkynkeittäjä....

    • Tuntematonx

      mistä löytyis kuva??

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe