Tää muija on suomen seksikkäin! Ihan tajuton!
Suvi Virta
12
6438
Vastaukset
- Hessu
http://bomb.city.fi
Ihan törkee nami - wildwest
Oli lauantaina Fosterseissa duunissa. On kyllä luonnossa tosi seksikäs pimu.
- huihui
on yks niitä tyrkkyjä, joilla ei mitään mahdollisuutta missiksi tai malliksi. B-luokan jutuissa sitten yrittää, kun hinku julkkikseksi.
http://www.seiska.fi/tahtitytto/tytto262b.jpg- tötötötötö
Juu, näkisittepä nyt. Muija on niin syvällä paskassa!
- lirularuloru
Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.
- Jartsa1975
lirularuloru kirjoitti:
Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.
Voi ei. Tunsin nuoruudessa kun samalta paikkakunnalta.
Yritin etsiä hänestä tietoja vuosien jälkeen...todella ikävä löytää tämmöinen viesti. - Anonyymi
lirularuloru kirjoitti:
Miettikääpä sitä kun itse nukutte ja ihminen joka oli ex-puolison väkivaltaisuuden päättänyt lopettaa itse kaiken,vie toisen lääkkeet jemmssta ja kirjoittaa pöydälle ison kasan kauniita tekstejä.Haluan elää sun kans elämäni loppuun asti.En tiedä mitä olisin voinut tehdä toisin.Suvi ei ikinä varastanu mitään j oli muutenkin rehellinen ihminen.Jos tietäisitte mikä tää 9 vuotta on ollu,Asian vuoksi poliisi otti minut kiinni ja 3 päivää piti,ulospäästi ja pyyteli Rantasen Matti Anteeksi!Annetaan Suvin levätä rauhassa,Häntä ei tuo takaisin mikään.Ihminen jolla on menneisyyteen, on helppo syyttää. Suvi kertoi itse mite kiva mun kans oli kun ei tuu nyrkkiä ja kehutaan,nostaa itsetunnon kattoon.Sen takia yritin kaikkeni et Hän pysyisi kuivilla,käytiin seurakunnassa ym.Nää ihmiset jotka haluu kysellä,tietää kuka olen ,:Ari.Ja myös Hänen vanhempiensa tuska saisi jo riittää,niin Annetaan asian olla.!Jos kärsisitte puoletkin tästä tuskasta,tietäisitte mitä olen kärsinyt.Pieni kylä,pienet ympyrät..Mä olin vitun ylpeä et Suvi oli mun elämässä hetken.!Ja näen Hänet kun pääsen taivaan kotiin.😇❤💘🙏..Syvälle sydämeen sattuu, H.V&B.V Suurta Jumalan Siunausta Teille.Rakkaus ei kuole koskaan!
- Tottakai
Niinpä, olen tosiaan ;-) Mut harva nousee näin syvästä paskasta ylös kuin mä. Meitä tyrkkyjä tähtityttöjä kulkee tuolla kaupungilla mahat pystyssä ja mies istuu baarissa.... Kyllä tää laiffi maistuu paljon makeammalle... Teen muuten freelancerina mallikansioita poljettuun hintaan, joten viestiä tänne halukkaat. Meikki ja hiukset kuuluvat hintaan, asut tuotava itse.
- j k
ninkö
- Niinpä niin
Surullinen tapaus, kertakaikkiaan
- Joopa joo
Suloinen myrkynkeittäjä....
- Tuntematonx
mistä löytyis kuva??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1516726Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5996067Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313906- 4122385
- 561816
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101778Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421544Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1891428- 811421
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094