Suvi Virta

mageeee

Tää muija on suomen seksikkäin! Ihan tajuton!

12

6941

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessu
    • wildwest

Oli lauantaina Fosterseissa duunissa. On kyllä luonnossa tosi seksikäs pimu.

• huihui
      • tötötötötö

Juu, näkisittepä nyt. Muija on niin syvällä paskassa!

• lirularuloru

Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.

• Jartsa1975
        lirularuloru kirjoitti:

Varmasti tiedätte, että Suvi Virta kuoli pari vuotta sitten. Kuolemaan liittyy hämäriä juttuja joita ei voi enää kysyä keneltäkään. Jos kukaan tietää yhtään mitään viimeisistä hetkistä, kertokaa.

Voi ei. Tunsin nuoruudessa kun samalta paikkakunnalta.
        Yritin etsiä hänestä tietoja vuosien jälkeen...todella ikävä löytää tämmöinen viesti.

• Anonyymi
        lirularuloru kirjoitti:

Miettikääpä sitä kun itse nukutte ja ihminen joka oli ex-puolison väkivaltaisuuden päättänyt lopettaa itse kaiken,vie toisen lääkkeet jemmssta ja kirjoittaa pöydälle ison kasan kauniita tekstejä.Haluan elää sun kans elämäni loppuun asti.En tiedä mitä olisin voinut tehdä toisin.Suvi ei ikinä varastanu mitään j oli muutenkin rehellinen ihminen.Jos tietäisitte mikä tää 9 vuotta on ollu,Asian vuoksi poliisi otti minut kiinni ja 3 päivää piti,ulospäästi ja pyyteli Rantasen Matti Anteeksi!Annetaan Suvin levätä rauhassa,Häntä ei tuo takaisin mikään.Ihminen jolla on menneisyyteen, on helppo syyttää. Suvi kertoi itse mite kiva mun kans oli kun ei tuu nyrkkiä ja kehutaan,nostaa itsetunnon kattoon.Sen takia yritin kaikkeni et Hän pysyisi kuivilla,käytiin seurakunnassa ym.Nää ihmiset jotka haluu kysellä,tietää kuka olen ,:Ari.Ja myös Hänen vanhempiensa tuska saisi jo riittää,niin Annetaan asian olla.!Jos kärsisitte puoletkin tästä tuskasta,tietäisitte mitä olen kärsinyt.Pieni kylä,pienet ympyrät..Mä olin vitun ylpeä et Suvi oli mun elämässä hetken.!Ja näen Hänet kun pääsen taivaan kotiin.😇❤💘🙏..Syvälle sydämeen sattuu, H.V&B.V Suurta Jumalan Siunausta Teille.Rakkaus ei kuole koskaan!

• Tottakai

Niinpä, olen tosiaan ;-) Mut harva nousee näin syvästä paskasta ylös kuin mä. Meitä tyrkkyjä tähtityttöjä kulkee tuolla kaupungilla mahat pystyssä ja mies istuu baarissa.... Kyllä tää laiffi maistuu paljon makeammalle... Teen muuten freelancerina mallikansioita poljettuun hintaan, joten viestiä tänne halukkaat. Meikki ja hiukset kuuluvat hintaan, asut tuotava itse.

• j k

ninkö

• Niinpä niin

Surullinen tapaus, kertakaikkiaan

• Joopa joo

Suloinen myrkynkeittäjä....

• Tuntematonx

mistä löytyis kuva??

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      201
      6639
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      107
      5527
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      284
      3554
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3498
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      123
      2524
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2170
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1986
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      57
      1968
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1793
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      104
      1508
    Aihe