Mika ja Laura (tosi tarina)

Sannan poika ystävä

Laura oli rannalla uimassa hänellä oli mustat bikinit ja stringit. Siellä käveli joukko miehiä ja he katsoivat häntä ja hän katsoi niitä. Yksi miehistä tuli hänen luokseen ja kysyi tuletko uimaan? Hän vastasi joo voin mä tulla. Siellä vedessä mies katseli Lauraa ja hänen isoja tissejään. Laura kysyi mitä katsot? Mies vastasi sinua ja isoja tissejäsi. Laura kysi oletko puutteessa? Mies sanoi kyllä. Laura kysyi mikset sitten vedä uima housuja pois ja nussittaisiin sitten täällä vedessä. Okei mies vastasi. Mies otti housut pois ja veti Lauran stringit pois ja kysyi haluatko että nussin perseeseen vai pilluun? Pilluun Laura vastasi. Mies alkoi työtää Lauraa pilluun. Laura sanoi mennään puku koppiin jatkamaan. Mies sanoi okei ja he menivät puku koppiin jatkamaan kun Mies laukesi Lauran sisälle niin he lopettivat. Laura kysyi miehen nimeä jä mies Lauran nimeä?Minun nimeni on Mika mies sanoi. Minun nimeni on Laura, Laura sanoi. Mika kysyi Lauralta puhelin numeroa ja niin he vaihtoivat puhelin numerot. Parin viikon kuluttua he tapasivat ja Mika kysyi oletko paksuna? Miten niin Laura kysyi? Koska sinulla on noin paksu maha. Olen minä paksuna Laura sanoi. Kuka on sen isä jos saan kysyä Mika kysyi? Se olet sinä Mika Laura sanoi. Noin kahden viikon päästä he olivat jo muuttaneet yhteen. Kahdeksan kuukauden päästä heillä oli pieni tyttö vauva. Tyttö vauvan nimi on Sanna joka on tällä hetkellä 13 vuotias.

8

9350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUu

Oli tarina mikä oli, OPETTELE KIRJOITTAMAAN.

Surkeaa.

• huhhu...

surkeaa...

• teppo

Mielestäni tarina oli sopivan mittainen ilman turhia jahkauksi lisää samanlaisia pliiis

• zuppizappi

*reps*

• kaikenlaista

ehkä joku saa nautintoa tuollaisista "tositarinoista" mutta...

No, ensinnäkin raskaus alkaa näkymään vasta useamman kuukauden jälkeen, eli joskus noin 15-20 viikon kuluttua hedelmöittymisestä, kaikilla ei välttämättä silloinkaan, joillain jo aikaisemmin.

Toisekseen odotusaika on 10 raskauskuukautta eli 40 viikkoa, jollei lapsi sitten satu syntymään keskosena.

Kolmanneksi, kannattaisi ehkä käydä siellä koulussa äidinkielen sekä biologian oppitunneilla, ehkä jonain päivänä pääset jo yläasteelle! Siinäkin on jo sinulle tavoitetta.

Ihan kiva tarina noin 10v lapsen kirjoittamaksi...

• justiina

toi oli ihan surkee..
        haista sinä piiiiiiiiiiiiiiitkä paska.. *
        hekottaa*

• huomauttaja

raskaus ei ala näkyä todellakaan toisella raskaus viikolla!!!!

• Jenny

Toi oli ihan seko..! ne vaan muutti asuu yhteen vaikka ei eestunne toisiaan.. :D aika sarjakuvamaista.

Huh huh.. tää oli novelli eiks niin? ei tosi.. mut muuten, miten tää liittyy kouluun?
      heh..ja sakö muka olisit sen niitten vauvan poikaystävä? heh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2755
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      424
      2294
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2166
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2020
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1699
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1226
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe