Mites nyt vaasa?

Vååsån Kanalauma

Ihmeen hiljaiseksi meni Sportin fanikeskustelut ja jatkoajan Sport osio kun tuli takkiin Ässäien kakkosmiehistölle? Eiköhän tämä jo kerro kuinka paskoja te olette.

Se Haistakaa ässät vittu huuto episodi pelin jälkeen sai kovat naurunpyrskähdykset aikaan ja osoitti sen kuinka Kanalauman apinoita on nöyryytetty taas.

Jussi Ruohola olisi muuten Sportin paras pakki.

7

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kymijoki

      Sportin kuntopiikki olikin ajoitettu harjoituspeleihin? Tamilta voisi odottaa sellaistakin. Saa muuten nähdä miten Tami on sitoutunut Sporttiin? Jos kärki karkaa Sportilta, niin Tami saa sellaisen tarjouksen jostain Italia B-liigasta "josta ei voi kieltäytyä".

    • ettäss

      Ässät olleet kakkosmiehistöllään vai? Kivenmäki, Damon, Salminen.. kaikki kakkosmiehistöä. Päivän naurut kiitos siitä :>

    • SaPKo liigaan.

      • SM-liigaa....

        äidin pikku poika Rulle siellä uikuttaa? SaPKo ei koskaan pääse liigaan ei koskaan. Ainoa sarjanvaihto on alaspäin suomisarjaan ja se tapahtuu ensi keväänä pikku Rulle. Olet todella nolo tyyppi. Et saa edes naista taloon...missä vika?
        Niin sun tyhmyydessäsi ja lapsellisuudessasi poika!


      • SM-liigaa.... kirjoitti:

        äidin pikku poika Rulle siellä uikuttaa? SaPKo ei koskaan pääse liigaan ei koskaan. Ainoa sarjanvaihto on alaspäin suomisarjaan ja se tapahtuu ensi keväänä pikku Rulle. Olet todella nolo tyyppi. Et saa edes naista taloon...missä vika?
        Niin sun tyhmyydessäsi ja lapsellisuudessasi poika!

        SaPKo on jo päässyt liigaan. SaPKo on pelannut neljä kautta pääsarjaa.

        Osoitit jälleen olevasi vitun tyhmä.


      • Jukurits
        SavoRULES kirjoitti:

        SaPKo on jo päässyt liigaan. SaPKo on pelannut neljä kautta pääsarjaa.

        Osoitit jälleen olevasi vitun tyhmä.

        Ässät vei Vaasalaisiaihan puolivaloilla miten tahtoi ja halusi.Materiaali erokin on huikea.

        Kyllä se nyt on totuus ettei Vaasalaisista ole haastamaan edes Mikkelin Jukureita mestiksessä.Jukurit vie Sporåå 6-0 helposti ja red Armyn pellet on hiljaa kun Mikkelin viikingit näyttää mallia miten kannustetaan omia suosikkejaan.


      • SM-liigaa...
        SavoRULES kirjoitti:

        SaPKo on jo päässyt liigaan. SaPKo on pelannut neljä kautta pääsarjaa.

        Osoitit jälleen olevasi vitun tyhmä.

        Ei tule koskaan enään pääsemään äidin pikkupoika..hoh hoh munaton peräkamaarin poika ....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe