Aivan kamalia nuo baari-illat liian usein. Harvoin on onnistuneita iltoja ja voi palata kotiin väsyneenä ja onnellisena. Ei. Palaan näköjään kotiin masentuneena ja itkuisena, väsyneenä, verensokeri alhaalla, kaikki murheet tuntuu painajaismaisilta ja alkoholin iloisin vaihe mennyt jo aikoja sitten. Iso osa siitä miksi haluan baariin on uusiin ihmisiin tutustuminen ja jos en löydä ketään kiinnostavaa miestä niin ilta tuntuu hukkaan heitetyltä. Ja pahinta on myös se että jossain vaiheessa minulle tulee aina ulkopuolinen olo ja nään ympärillä vain kaveriporukoita ja minä yritän roikkua siinä yhdessä ja ainoassa kaverissa. Seuraavana aamuna minulla ei ole krapulaa, mutta henkinen krapula on! Masentuneisuutta, häpeää, häpeää tyhmimmistäkin asioista. Yksinäisyyttä.
Silti lähden aina innosta puhkuen baariin, onhan se yksi helpoimmista tavoista tutustua uusiin ihmisiin. Tietysti on myös harrastukset ym., älkää nyt niistä alkako sanomaan että "baari ei ole paras paikka hakea seuraa". Eihän se toisaalta ole mutta toisaalta on. Ainakin Suomessa kun ollaan niin estynyttä porukkaa. Sitäpaitsi kyllä välillä nautinkin sydämeni pohjasta kun saa tanssia ja välillä on aidosti aivan mahtavan hauskaa ja suurin osa tapailemista miehistä on tullut baarista (en tarkoita yhden illan juttuja.)
Baari-illat tuo tunteet pintaan
14
1506
Vastaukset
- samisss
Olisin voinut itse kirjoittaa tuon. Aina jotenkin hirveen suuret odotukset baari-illalta, ja kun ne ei täyty niin ärsyttää. Niinhän se on et jos odottaa illalta paljon niin siitä tulee saletisti surkein ikinä.
- Yleinen vuodattaja
Itse tulin juuri baarista, jossa olimme kaverin kanssa keikalla. Emme tutustuneet uusiin ihmisiin, mutta oli ihan mukava jutella, etenkin ennen keikkaa.
En tykkää ottaa montaa olutta, joten itse en muutu alkoholin avulla mihinkään suuntaan. En ole niin kiinnostava, että minua tulisivat naiset useinkaan jututtamaan. Moni kyllä kattelee, mutta ei sentään tulla iskemään.
Ehkä se baari ei sittenkään ole sinullekaan paras paikka hakea miestä. Itse olen tullut kyllä siihen johtopäätökseen, että tuskinpa baarista löydän tulevaa tyttökaveria. Oikeastaan en haluaisikaan. Vaan uskon tapaavani jonkun oikein ihanan nuoren naisen selvinpäin ja päiväsaikaan. Paikka on tietenkin arvoitus. Parhaimpia paikkoja voisivat olla juuri lampi ta muu paikka, jossa nyt ihmiset käyvät. Enkä halua siis sellaista tarinaa, että "tapasimme baarissa". Se on aika tylsä, vaan jotain paljon romanttisempaa.Olin yhen kaverin kanssa muutamassa eri paikassa. Lattea fiilis kummallakin, olis ollu parempi vaan jäädä kotiin.
- ...........................
ceons kirjoitti:
Olin yhen kaverin kanssa muutamassa eri paikassa. Lattea fiilis kummallakin, olis ollu parempi vaan jäädä kotiin.
se tässä on erikoista kun baariin pitää mennäPITÄMÄÄN HAUSKAA mutta minulla kun usein iskee lattea fiilis ja mökötän ja todistan samalla olevani huonoa seuraa.. tuo on totta että odottaa illalta liikoja ja sitten se meneekin liian nopeasti ja paskasti.
juu, ja eihän se tietenkään ole ainoa paikka mistä "etsiä" miestä mutta yksi muiden joukossa.. ja voisinpa veikata että jos menisin lammelle niin ei kyllä tuota mitään tulosta:D - Yleinen vuodattaja
........................... kirjoitti:
se tässä on erikoista kun baariin pitää mennäPITÄMÄÄN HAUSKAA mutta minulla kun usein iskee lattea fiilis ja mökötän ja todistan samalla olevani huonoa seuraa.. tuo on totta että odottaa illalta liikoja ja sitten se meneekin liian nopeasti ja paskasti.
juu, ja eihän se tietenkään ole ainoa paikka mistä "etsiä" miestä mutta yksi muiden joukossa.. ja voisinpa veikata että jos menisin lammelle niin ei kyllä tuota mitään tulosta:DOnkohan lattean fiiliksen taustalla masennus tai jotain muuta mielialahäiriötä? Esim. minä kun lähden yöelämään, en edes ajattele että nyt on pakko löytää seuraa. Jos ajattelisin niin, olisivat lähes kaikki reissut hyvin masentavia. Kuitenkin aika usein saa jotain juttuseuraa, kun tuttujakin on jo jonkin verran.
Kuten jo kerroinkin, uskon löytäväni hyvän naisen muualta. Olen löytänyt siihen ratkaisun: minun on tultava huomattavasti sosiaalisemmaksi. Koen menneeni jo roimasti eteenpäin. Olinhan ennen todella arka, että jopa välttelin monia julkisia paikkoja. Erilaiset kauppakeskukset olivat yksi pahimmista. Ja niissä juuri rullaportaat ja aulat. Minulla ei ole diagnosoitu (paitsi minä itse) mitään paniikkihäiriötä, mutta sitähän se minulla kuitekin on ollut. Ainakin melko voimakasta sosiaalista pelkoa, joka tuntuu voimakkaana häpeänä. Helpommin sitä on aiemmin jäänyt suosiolla pois niistä tilanteista, joissa se häpeä nousisi pintaan. Koen kuitenkin kokeneeni huomattavaa eheytymistä. Siinä ovat olleet avainasemassa toimivat antidepressantit, keskustelut sairaanhoitaja-terapeutin, diakonin, kuraattorin, muutaman papin jne. kanssa. Tietenkään unohtamatta niitä jo vuosia kestäneitä harjoituksia, joilla olen yhä enemmän mennyt lähemmäs syvimpiä pelkojani. Sosiaalisesta pelosta voi kai vapautua vain totuttautumalla tilanteisiin. Etenkin kahden viimeisen vuoden aikana olen kasvanut huomattavasti rohkeammaksi.
Minusta ei siis ole 'iskemään' itselleni naista. Etenkään meluisassa ja railakkaassa kapakkaympäristössä ei tällainen herkäksi viritetty, romanttinen mies pääse antamaan parastaan. Siksi uskonkin, että löydän hyvän naisen jostakin yllättävästä paikasta. Eikös se oliskin hienoa, mikäli iskisi silmänsä johonkin ja sitä katseiden/hymyjen vaihtamista voisi tapahtua useasti? Osaan huonosti selittää, mutta tarkoitan, että tutustuminen tapahtuisi hieman pidemmällä aikavälillä. Ainakin haluaisin uskoa, että sellaiseen olisi mahdollisuus. Lisäksi olen aika herkkä ihastumaan, vaikka ne tunteet pitäisi pitää poissa, mikäli ei osaa toimia seurustelukumppanin saamiseksi. Sillä voi olla, että jääkin yksin.
Toisinaan harmittaa olla näin ujo ja arka mies. Meneekö tässä vallan hukkaan hyvä mies? Lukemattomat naiset ovat kehuneet minun keskustelutaitojani. En voi tietää, miten he ovat tehneet sellaisen analyysin. Silloin kun en ole ujo tai koe tilannetta vieraaksi, pystyn olemaan hyvinkin avoin. Siitä ominaisuudestani olen kiitollinen.
- Enrique_Lister
Juotko ollenkaan jos sulla on muka verensokerit alhaalla. Yleensä alkoholijuomien nauttiminen nostaa veren sokeriarvoja huomattavasti.
- .........................
niin ja sehän on oikeasti niin että alkoholi kuluttaa jotain mielihyvän aineksia ihmisessä..
vielä täytyy korostaa tuota häpeää mikä iskee. esim. viimeksi kun en osannut kunnolla puhua tuttaville ja jännitti vaan ja kun yritin hymyillä niin huulet tärisi enkä pystynyt hymyilemään ja näytin varmaan oudolta. kai sitä vaan oli niin väsynyt. ja yritin epätoivoisesti tanssia vaikka hävetti ja se varmaan näytti siltä että ujo tuossa yrittää vähän heiluttaa persettä..- no more
No itse piipahdin viimeksi baarin sisällä kolme vuotta sitten, mutta samoja fiiliksiä muistan kyllä. Viimeinen baarireissu loppui ainakin niin, että kotiin tullessa aloin toivottomana parkumaan. Mitään traumaattista ei ollut tapahtunut. Itse olen tällainen "kroonisesti" yksinäinen, kotiin tullessa oli vain niin kerta kaikkiaan yksinäinen olo ja semmoinen tunne, että minun ja maailman välillä on jokin läpinäkyvä seinä. Kuin en kuuluisi joukkoon ja olisi kokonaan ulkopuolinen kaikesta elämästä, ei ole niin kuin muut: ulospäinsuuntautunut ja mielenkiintoinen. Joku silloin haki kaveria tanssimaan hitaita ja minä odottelin narikalla, että lähdetään. Niin harvoin tulee baareissa käytyä, ettei niissä oikein ole kotoinen olo.
- M 22
ainakin positiivista on, että baareissa käy vielä naisia, jotka etsivät miehiä, ainakin puolileikillään. Itse olen monesti katunut baariin lähtöä jälkeenpäin, mutta vaihtoehtona kun on juoda kotona yksin, niin varmaan tänään tulee taas sorruttua.
- pizza-perjantai
Viime perjantaina myöhään illalla menin taas kantapizzeriaan tilaamaan pizzaa iltapalaksi, niin ei mennyt kauaakaan kun joku nätti tyttö tuli näykkimään kädestä. Tuli samanlainen olo kuin kala olisi tarttunut onkeen. Ikävä kyllä myyjä poisti kyseisen tytön paikalta, mukamas liian päihtynyt ja häiritsevä.
Loppuillasta lähdin sieltä pizzeriasta yhden toisen naisen kanssa sylikkäin nukkumaan ja viikonlopunviettoon, ja kotona ei ehtinyt käydä koko viikonloppuna. - saanko kysyä?
pizza-perjantai kirjoitti:
Viime perjantaina myöhään illalla menin taas kantapizzeriaan tilaamaan pizzaa iltapalaksi, niin ei mennyt kauaakaan kun joku nätti tyttö tuli näykkimään kädestä. Tuli samanlainen olo kuin kala olisi tarttunut onkeen. Ikävä kyllä myyjä poisti kyseisen tytön paikalta, mukamas liian päihtynyt ja häiritsevä.
Loppuillasta lähdin sieltä pizzeriasta yhden toisen naisen kanssa sylikkäin nukkumaan ja viikonlopunviettoon, ja kotona ei ehtinyt käydä koko viikonloppuna.Haluaisin kysyä edelliseltä miksi hän kirjoittelee näitä hampunkatkuisia pikku stoorejaan joka väliin ja mikä niiden tarkoitus on? Kun kerran saat eri seuraa jokaiselle päivälle niin miksi tunnet olosi yksinäiseksi ja pyörit tällä palstalla? En käsitä näitä kirjoituksiasi.
- Anonyymi
saanko kysyä? kirjoitti:
Haluaisin kysyä edelliseltä miksi hän kirjoittelee näitä hampunkatkuisia pikku stoorejaan joka väliin ja mikä niiden tarkoitus on? Kun kerran saat eri seuraa jokaiselle päivälle niin miksi tunnet olosi yksinäiseksi ja pyörit tällä palstalla? En käsitä näitä kirjoituksiasi.
Ehkä olikin ottanut hamppua pohjiksi, mitä sitten? Sativa vie hilpeälle tuulelle ja saa hymyilemään, ihmiset ottaa kontaktia helpommin sellaiseen tyyppiin. Eikä aamulla ole krapulaa, ei morkkista, kun hamppu ei vie itsekontrollia, kuten alkoholi.
- Anonyymi
Mua kaduttaa,että joskus hukkasin aikaa ja rahaa baareihin. Harvoin oli iloisia ne illat.
- Anonyymi
Älä mieti menneitä, keskity tähän hetkeen.
Ennen oli ennen, nyt on nyt.
Jo tapahtuneet asiat eivät poistu olemasta, mutta ne ovat jo jääneet taaksepäin. Elämä jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim792991"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532901Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862678- 352480
- 572351
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982