Zyxel prestige 660 kirjautuminen asetuksiin

ei onnistu!!

Zyxelin modeemilla ei pääse asetuksiin selaimella. Firefoxiin tulee kyllä kirjautumisikkuna, mutta manuaalissa neuvotulla 1234 salasanalla ei pääse eteenpäin. Modeemi on ollut yli vuoden toiminnassa ja toiminut normaalisti eikä asetuksiin ole aiemmin yritetty kirjautua. Mistä moinen voi johtua?

4

1424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla

monia. Silloin kun sen laitteen saitte niin säätikö sen joku toimimaan ? se joku on voinut muuttaa sen salasanan sillon. Tietenkin se voi vaan olla jumissa koko purkki eikä päästä sisään. Jos sinne nyt ihan pakko on päästä niin masiinan takaa reset nappia ohjeitten mukainen aika niin pitäs toimia ainakin se 1234

• abc!!

Resetointi ei auttanut, sen olin tehnyt ensimmäiseksi. Modeemille ei ole tehty aiemmin mitään asetuksia, siksi ongelma tuntuu oudolta. Se ei kai myöskään voi olla siltaavassa tilassa koska selain kuitenkin aukaisi kirjautumisikkunan. Olisko jotain ehdotuksia?

• suojausasetukset
        abc!! kirjoitti:

Resetointi ei auttanut, sen olin tehnyt ensimmäiseksi. Modeemille ei ole tehty aiemmin mitään asetuksia, siksi ongelma tuntuu oudolta. Se ei kai myöskään voi olla siltaavassa tilassa koska selain kuitenkin aukaisi kirjautumisikkunan. Olisko jotain ehdotuksia?

on tehty joskus? Kokeile eri selaimella jos tärppäisi. Voihan se olla rikki koko masiina.

• pitäisi toimia
        suojausasetukset kirjoitti:

on tehty joskus? Kokeile eri selaimella jos tärppäisi. Voihan se olla rikki koko masiina.

Muistaakseni oikein vanhoilla ZyXELin firmwareilla se käyttöliittymä toimi parhaiten käyttämällä IE:tä. Tosin silloin Firefoxistakin oli sen aikainen versio käytössä, joten ehkä nykyinen Firefox toimii hyvin vanhojen ZyXELin firmwareversioidenkin kanssa. Mutta ei minulla tuollaista kirjautumisongelmaa ole ollut vanhalla Firefoxilla... ainoastaan uloskirjautuessa selaimen ikkunaa ei suljettu kuten IE:llä.

Mutta siis, eri selainta kannattaa kokeilla tai kannattaa päivittää Firefox uusimpaan, jos on kovin vanha versio käytössä. Tyhjennä selaimen välimuistit ym.

Hm... onko se modeemisi ostettu normaalisti kaupasta vai oletko saanut sen jostain muualta? Voisiko siinä olla jonkun itse virittämä firmware, jossa on vaihdettu asetuksia pysyvästi niin ettei resetointi vaikuta niihin? Jos on, kysy siitä modeemisi aiemmalta omistajalta. Tämän vaihtoehdon todennäköisyys on tosin hyvin pieni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1402
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      81
      833
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      831
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe