etsiessään nuoria kykyjä.
http://www.cimcorp.fi/linkkitiedosto.asp?taso=1&id=43
"Työpaikkailmoitukset rikkovat usein yhdenvertaisuuslakia. Työnantaja seilaa laittomilla vesillä, kun ilmoituksessa etsitään esimerkiksi 30–50-vuotiasta, asevelvollisuuden suorittanutta miestä. Yhdenvertaisuuslaki edellyttää työnhakijoiden tasavertaista kohtelua."
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Jo yli 200 työpaikkailmoituksessa on rikottu lakia tänä vuonna/1135239049289
Cimcorp rikkoo
25
2696
Vastaukset
- helvetti!!!
Että semmostakin vielä. Ei se Cim osaa kyllä tehdä mitään oikein. Mahtaako ne sun mielestäs osata siellä pyyhkiä persettäänkään?
- mut
väärin pyyhitty.
- mieltä
- se lainkaan etsi yli kuuskymppistä entistä hyvää miestä - nykyistä kotiinjätettyä varamiestä.
Kiintiö se pitää olla luusereillekin!!!
:)
;)- homo, lesbo,neekeri,
mustalais ja maahanmuuttajakiintiöt huomioitu? Voi voi, sentään?
- omenakaan
homo, lesbo,neekeri, kirjoitti:
mustalais ja maahanmuuttajakiintiöt huomioitu? Voi voi, sentään?
kauas puusta pudonnut.
- talteen
omenakaan kirjoitti:
kauas puusta pudonnut.
myöhempää käyttöä varten.
- hoijakkaa,,,
talteen kirjoitti:
myöhempää käyttöä varten.
uhhuh.
- ylittyy
, jos työntekijältä edellytetään hakemuksen perusteella ominaisuuksia, jotka eivät ole välttämättömiä työn suorittamiseksi."
- aikaa siitä
Kun hain töitä erään firman palvelukseen. Soitin kyseiseen lafkaan ja kerroin curriculumini, joka on varsin pitkä ja kertoo ammattiosaamisestani. Työhaastattelija kuunteli ja väliin huudahteli ihastuneena, juuri tuollaista haemme. erinomaista ja olet meille sopivaa ainesta, kunnes tuli hetki jolloin haastattelija kysäisi, minkäs ikäinen sinä muuten nyt olet. Vastasin vastikään täyttäneeni viisikymmentä, jolloin luurista kuului pitkä huokaus ja valittavalla äänellä vastasi tuo siihen asti innostunut kyselijä. "Voi voi, kun me kaikki olemme täällä sellaisia alle kolmekymppisiä, et sinä sovellu kyllä meidän nuorekkaaseen joukkoomme, valitan" ja sulki puhelimen niine hyvineen.
Miten voi työnantaja olettaa, että kolmekymppisellä on liki samanmittainen työrupeama takanaan ja kuitenkin he edellyttävät pitkää kokemusta, siinäpä ratkaisematon ristiriita. Muuten, kyse oli varsin tunnetusta keskisuomalaisesta lomahotellista. - työnantaja
aikaa siitä kirjoitti:
Kun hain töitä erään firman palvelukseen. Soitin kyseiseen lafkaan ja kerroin curriculumini, joka on varsin pitkä ja kertoo ammattiosaamisestani. Työhaastattelija kuunteli ja väliin huudahteli ihastuneena, juuri tuollaista haemme. erinomaista ja olet meille sopivaa ainesta, kunnes tuli hetki jolloin haastattelija kysäisi, minkäs ikäinen sinä muuten nyt olet. Vastasin vastikään täyttäneeni viisikymmentä, jolloin luurista kuului pitkä huokaus ja valittavalla äänellä vastasi tuo siihen asti innostunut kyselijä. "Voi voi, kun me kaikki olemme täällä sellaisia alle kolmekymppisiä, et sinä sovellu kyllä meidän nuorekkaaseen joukkoomme, valitan" ja sulki puhelimen niine hyvineen.
Miten voi työnantaja olettaa, että kolmekymppisellä on liki samanmittainen työrupeama takanaan ja kuitenkin he edellyttävät pitkää kokemusta, siinäpä ratkaisematon ristiriita. Muuten, kyse oli varsin tunnetusta keskisuomalaisesta lomahotellista.tulokkaita riittää, ainakin meidän firmassa ja pidän etuoikeutenani valita työntekijäni, minähän sen palkankin maksan.
- kalliiksi
työnantaja kirjoitti:
tulokkaita riittää, ainakin meidän firmassa ja pidän etuoikeutenani valita työntekijäni, minähän sen palkankin maksan.
Jos jäät kiinni rasismista, joita ovat mm. ikä, sukupuoli, ulkonäkö ja niin edelleen. Sanktiot kohdistuvat sinuun.
Tönantajana itsekin, suosin kyllä hieman varttuneempia, eli yli nelikymppisiä naisia. - palkan?
työnantaja kirjoitti:
tulokkaita riittää, ainakin meidän firmassa ja pidän etuoikeutenani valita työntekijäni, minähän sen palkankin maksan.
kunhan uteliaana utelen.
- syrjintätapaus
aikaa siitä kirjoitti:
Miten voi työnantaja olettaa, että kolmekymppisellä on liki samanmittainen työrupeama takanaan ja kuitenkin he edellyttävät pitkää kokemusta, siinäpä ratkaisematon ristiriita. Muuten, kyse oli varsin tunnetusta keskisuomalaisesta lomahotellista.ikä ei vaikuta työn suoritukseen.
Poikkeuksena taitaa olla lentäjän ja tanssijan ammatit.
- CIMSeuraaja
Joka epäilee, niin tämä(kään) ketju ei ole minun aloittamani.
Mielenkiintoisia kannanottoja sinänsä, vaikka koko Cim-aihe alkaa kyllästyttää! - CIMSeuraaja
Ei kai tuossa ole mitään laitonta, että rohkaistaan nuoria vasta-alkajia hakemaan työpaikkaa. Ei tuossa ilmoituksesa ole kielletty muita hakemasta töitä.
PS. CIMSeuraaja: Rekisteröi nimimerkkisi, niin toiset ei pääse sotkemaan loistopostauksiasi (niin kuin minä tässä juuri tein). ;)- CIMSeuraaja
olenko minä sinä, vai sinä minä, kun samalla nimimerkillä rustaillaan?
- snää
CIMSeuraaja kirjoitti:
mnuu mnuuks ni mnää snoo snuu snuuks...
- snuuks
snää kirjoitti:
mnuu mnuuks ni mnää snoo snuu snuuks...
tai käviskö Mortti ja Vertti?;)
- CIMSeuraaja
CIMSeuraaja kirjoitti:
Olit pari kertaa minä ;)
- CIMSeuraaja
CIMSeuraaja kirjoitti:
Olit pari kertaa minä ;)
;))))) Toisen housuissa välillä mukava olla ;)
- CIMSeuraaja
CIMSeuraaja kirjoitti:
;))))) Toisen housuissa välillä mukava olla ;)
..niinhän teit taas ;)
(Pian joku tulee huomauttamaan, että en saa keskustella itseni kanssa!)
- sabotoinut
tuon linkin. Tässä päivitetty versio.
http://www.cimcorp.fi/Haemme_insinooreja_suunnittelu-,_myynti-_ja_hankintatehtaviin- kykyjä..."
hmmm...
Onkos entiset "kyvyt" vanhentuneet...? - entinen..
kykyjä..." kirjoitti:
hmmm...
Onkos entiset "kyvyt" vanhentuneet...?kyky täällä katkeroituneena vaikertaa..
:) - kotiinjätetty varamies
entinen.. kirjoitti:
kyky täällä katkeroituneena vaikertaa..
:)päässyt kokeilemaan? En usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696