Kummallista kun tätä ei hehkuteta yhtään enempää. On paljon helpompi kuin ubuntu ja paljon nopeampi kuin ubuntu tai opensuse.
Javakin oli valmiina asennettuna, vain flash piti asentaa mutta hyvien ohjeiden avulla sekin sujui leikiten.
Tätä todella voi suositella!
Fedora muita parempi
6
890
Vastaukset
- 34tttaa
puhuvat puolestaan.
Lisäksi se on erittäin luotettava.
Ei sekoiluja päivityksissä jne. - Fedora-käyttäjä
"Kummallista kun tätä ei hehkuteta yhtään enempää. "
Onhan Fedorassa puolensa, mutta täysin tarpeetonta hehkuttaa sitä enempää kuin muitakaan jakeluja. Fedora on RedHat Inc.:n tukema kaupallisen RHEL-jakelun "klooni" tai edelläkävijä. Joku voisi todeta sen olevan testiympäristö RHEL:n kehitystä varten.- onkin..
"Joku voisi todeta sen olevan testiympäristö RHEL:n kehitystä varten."
Sitähän se nimenomaan onkin, testiympäristö kaupalliselle versiolle. - yksi käyttäjä
Tuosta saa sen kuvan kun tämä olisi jotenkin epävakaa tms. mutta ainakaan minä en ole huomannut mitään epävakautta tai mitään muutakaan mikä kertoisi tämän olevan testialusta.
Erittäin tyytyväinen käyttäjä. - Fedora-käyttäjä
yksi käyttäjä kirjoitti:
Tuosta saa sen kuvan kun tämä olisi jotenkin epävakaa tms. mutta ainakaan minä en ole huomannut mitään epävakautta tai mitään muutakaan mikä kertoisi tämän olevan testialusta.
Erittäin tyytyväinen käyttäjä."mitään muutakaan mikä kertoisi tämän olevan testialusta.
Erittäin tyytyväinen käyttäjä."
Olen toki samaa mieltä. Fedorassa on tarjolla aina varsin tuoreita versioita ohjelmista, mutta ne ovat toimineet hyvin.
Ainoa negatiivinen piirre on se, että jakelun päivityssykli on niin nopea, ja tuki vanhemmille jakeluversioille loppuu varsin nopeasti. - yksi käyttäjä
Fedora-käyttäjä kirjoitti:
"mitään muutakaan mikä kertoisi tämän olevan testialusta.
Erittäin tyytyväinen käyttäjä."
Olen toki samaa mieltä. Fedorassa on tarjolla aina varsin tuoreita versioita ohjelmista, mutta ne ovat toimineet hyvin.
Ainoa negatiivinen piirre on se, että jakelun päivityssykli on niin nopea, ja tuki vanhemmille jakeluversioille loppuu varsin nopeasti.jos jättäisi joka toisen aina väliin ja sitten päivittäisi
esim. nyt jättäisi seuraavan väliin ja sitten keväällä vasta päivittäisi sitä seuraavaan.
Onnistuuko vai täytyykö silloin tehdä puhdas asennus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798