Kummallista kun tätä ei hehkuteta yhtään enempää. On paljon helpompi kuin ubuntu ja paljon nopeampi kuin ubuntu tai opensuse.
Javakin oli valmiina asennettuna, vain flash piti asentaa mutta hyvien ohjeiden avulla sekin sujui leikiten.
Tätä todella voi suositella!
Fedora muita parempi
6
895
Vastaukset
- 34tttaa
puhuvat puolestaan.
Lisäksi se on erittäin luotettava.
Ei sekoiluja päivityksissä jne. - Fedora-käyttäjä
"Kummallista kun tätä ei hehkuteta yhtään enempää. "
Onhan Fedorassa puolensa, mutta täysin tarpeetonta hehkuttaa sitä enempää kuin muitakaan jakeluja. Fedora on RedHat Inc.:n tukema kaupallisen RHEL-jakelun "klooni" tai edelläkävijä. Joku voisi todeta sen olevan testiympäristö RHEL:n kehitystä varten.- onkin..
"Joku voisi todeta sen olevan testiympäristö RHEL:n kehitystä varten."
Sitähän se nimenomaan onkin, testiympäristö kaupalliselle versiolle. - yksi käyttäjä
Tuosta saa sen kuvan kun tämä olisi jotenkin epävakaa tms. mutta ainakaan minä en ole huomannut mitään epävakautta tai mitään muutakaan mikä kertoisi tämän olevan testialusta.
Erittäin tyytyväinen käyttäjä. - Fedora-käyttäjä
yksi käyttäjä kirjoitti:
Tuosta saa sen kuvan kun tämä olisi jotenkin epävakaa tms. mutta ainakaan minä en ole huomannut mitään epävakautta tai mitään muutakaan mikä kertoisi tämän olevan testialusta.
Erittäin tyytyväinen käyttäjä."mitään muutakaan mikä kertoisi tämän olevan testialusta.
Erittäin tyytyväinen käyttäjä."
Olen toki samaa mieltä. Fedorassa on tarjolla aina varsin tuoreita versioita ohjelmista, mutta ne ovat toimineet hyvin.
Ainoa negatiivinen piirre on se, että jakelun päivityssykli on niin nopea, ja tuki vanhemmille jakeluversioille loppuu varsin nopeasti. - yksi käyttäjä
Fedora-käyttäjä kirjoitti:
"mitään muutakaan mikä kertoisi tämän olevan testialusta.
Erittäin tyytyväinen käyttäjä."
Olen toki samaa mieltä. Fedorassa on tarjolla aina varsin tuoreita versioita ohjelmista, mutta ne ovat toimineet hyvin.
Ainoa negatiivinen piirre on se, että jakelun päivityssykli on niin nopea, ja tuki vanhemmille jakeluversioille loppuu varsin nopeasti.jos jättäisi joka toisen aina väliin ja sitten päivittäisi
esim. nyt jättäisi seuraavan väliin ja sitten keväällä vasta päivittäisi sitä seuraavaan.
Onnistuuko vai täytyykö silloin tehdä puhdas asennus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133