vuokra-asunto varkaudesta

minä vain..

kuinka nopeasti varkaudesta saa vuokra-asunnon, esim Wartaloilta?`Minulla on kaksi kania ja kaksi gerbiiliä, mahtaako hidastaaa asunnon saantia? luottotietoni ovat myös menneet,mikä käytäntö eri asunnon välitysfirmoilla,joutuuko maksamaan ekstra vuokratakuuta vai miten menee?

kokemuksia kaipailisin :)

11

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luottotietoni

eivät ole menneet vuokran maksamattomuuden takia,vuokrat olen aina hoitanu kunnolla :)

• Juanuskaaaa

Jos luottotiedot ovat kerran menneet, kannattaa ehkä koittaa onneaan ihan yksityisiltä markkinoilta. Tarjontaa kyllä löytyy. Tsekkaa WL:n Alueen Apajat -palsta tai jätä sinne oma ilmoitus.

• molli-jori
        Juanuskaaaa kirjoitti:

Jos luottotiedot ovat kerran menneet, kannattaa ehkä koittaa onneaan ihan yksityisiltä markkinoilta. Tarjontaa kyllä löytyy. Tsekkaa WL:n Alueen Apajat -palsta tai jätä sinne oma ilmoitus.

Yritäpä ottaa yhteyttä kunnan velkaneuvojaan tai srk:n diakoniatyöhön. Saattaisit jompaakumpaa kautta löytää jonkinlaista valoa tunnelin päähän. Eikä tuo valo edes olisi lähestyvän junan etuvalo!

• menetys tarkoittaa

että olet kusessa seuraavat kymmenen vuotta!!!
      Mutta itseppä olet soppasi keittänyt!!

• Kuinka kauan maksuhäiriömerkintä säilyy?

* ulosotossa todettu varattomuus tai muu ulosottoeste (4 v.)
        * velkomustuomio (4 v.)
        * kulutusluottoon liittyvä maksuhäiriö (2 v.)
        * yksityishenkilön konkurssi (5v.).

• noiden vuosien
        JaniVrk kirjoitti:

Kuinka kauan maksuhäiriömerkintä säilyy?

* velkomustuomio (4 v.)

aikana tuolle henkilölle tulee taas uusia luottohäiriöitä! Joten ei hän ikinä niistä pääse. Kerran häiriöitä, aina häiriöitä! Ei tämä henkilö järkeväksi ihmiseksi muutu. Siksipä luottohäiriöt pitäisi pysyä ikuisesti listalla. Tosin vuosimäärien kanssa. Esimerkiksi "kulutusluottoon liittyvä maksuhäiriö 40 vuotta"

• säpä mut tunnetkin :D
        noiden vuosien kirjoitti:

aikana tuolle henkilölle tulee taas uusia luottohäiriöitä! Joten ei hän ikinä niistä pääse. Kerran häiriöitä, aina häiriöitä! Ei tämä henkilö järkeväksi ihmiseksi muutu. Siksipä luottohäiriöt pitäisi pysyä ikuisesti listalla. Tosin vuosimäärien kanssa. Esimerkiksi "kulutusluottoon liittyvä maksuhäiriö 40 vuotta"

ihminen voi muuttua, ja nuoruuden mokia sattuu kaikille...

• qwerty...
        noiden vuosien kirjoitti:

Luottohäiriön voi saada myös jos on takaajana jonkun toisen lainalle ja sitten tämä toinen jättää sen maksamatta. Ei se aina ole oma vika, vaikkakin ei pitäisi mennä takaamaan kenen tahansa lainoja eli itsehän siinäkin nimen paperiin pistää.

• mennä takaamaan
        qwerty... kirjoitti:

Luottohäiriön voi saada myös jos on takaajana jonkun toisen lainalle ja sitten tämä toinen jättää sen maksamatta. Ei se aina ole oma vika, vaikkakin ei pitäisi mennä takaamaan kenen tahansa lainoja eli itsehän siinäkin nimen paperiin pistää.

kenenkään lainaa. Ei edes oman lapsen. Jos ei sitten ole niin paljon rahaa ja omaisuutta, että pystyy sen takaamansa lainan maksamaan tuosta vain, jos velallinen ei maksa. Muussa tapauksessa älköön kukaan takaamaan lähtekö! Eikä pitäisi pankkienkaan hyväksyä takaajaksi persaukista! Minä näin sen silloin kun lapseni pyysi minua lainansa takaamaan. Itse olin työtön, työttömyyskorvauksella elävä ja itsellänikin oli velkoja (pystyin maksamaan, ei luottohäiriöitä). Eikä minulla ollut mitään omaisuuttakaan. Silti olisin kelvannut lainan takaajaksi, en siis kuitenkaan ruvennut takaajaksi. Eipä olisi käynyt nuoruudessani! Kova on kilpailu pankeilla, kun persaukisen hyväksyvät takaajaksi!

• vuosilla kun
        JaniVrk kirjoitti:

Kuinka kauan maksuhäiriömerkintä säilyy?

* velkomustuomio (4 v.)

ei ole todellisuuden kanssa mitään merkitystä!
        Kun olet listalle joutunut siellä pysyt niin kauan kuin joku pankkitoimihenkilö pyytää ne sieltä poistamaan! Niitä ei poisteta rekisteristä tietyn ajan määrityksillä automaattisesti! Usko tai älä usko mutta näin se vaan on!

• hyvin löyty
        vuosilla kun kirjoitti:

ei ole todellisuuden kanssa mitään merkitystä!
        Kun olet listalle joutunut siellä pysyt niin kauan kuin joku pankkitoimihenkilö pyytää ne sieltä poistamaan! Niitä ei poisteta rekisteristä tietyn ajan määrityksillä automaattisesti! Usko tai älä usko mutta näin se vaan on!

asunto :) heti sain wartaloilta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe