Tutkimus, toivoisin vastauksia.

Nimetön

Hei.
Teen tutkimusta kouluainetta varten ja tarvitsisin tuloksia vertailua varten. Olisin kiitollinen jos jaksaisitte vastata.

1. Sukupuoli

2. Missä iässä sinulla alkoi psorias/kuinka vanha olet nyt?

4. Missä paikoissa psoriasin esiintyvyys on runsaimmillaan?

12

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 48/49

      jalanpohjissa, kyynärpäässä, päänahassa, nivelissä pahin ongelma

    • 40...

      15 vuotiaan.
      suussa, varpaidenvälissä ja kainaloissa

    • Alkoi 04/05, eli olin 19v, ja on vain ja ainoastaan kämmenissä ja jalanpohjassa.

    • kun olin 19

      nyt ikää 27, pahin alue jalat, myös kyynärvarsissa jonkinverran... Niin ja oon mies!

    • -85-

      1. Sukupuoli: nainen

      2. Missä iässä sinulla alkoi psorias/kuinka vanha olet nyt? 12-vuotiaana ilmestyi eka läiskä ja nyt olen 23

      4. Missä paikoissa psoriasin esiintyvyys on runsaimmillaan? päänahka, kaula, maha

      • Tupsu2

        Nainen
        alkoi kun olin 29, nyt 47
        jalkapohjissa (PPP eli märkärkkulapsori)


    • apu

      olen nainen.psori alkoi 7v ja nyt olen 56v.Psoria esintyy polvissa,kyynärpäissä.kämmenissä ja päänahassa.

    • nainen minäkin

      alkoi kun olin 30 v
      oireita on käsissä, korvissa ja päänahassa

    • fiira

      näin:

      1. Sukupuoli
      - Nainen

      2. Missä iässä sinulla alkoi psorias/kuinka vanha olet nyt?
      - Olin 16-vuotias kun psori puhkesi,nyt ikää on 23 vuotta.

      4. Missä paikoissa psoriasin esiintyvyys on runsaimmillaan?
      - Käsivarsissa

    • 24v.

      Alkoi noin puoli vuotta sitten. Alueet missä pääosin esintyy on, sääret, pohkeet ja päänahka.

      • lytchie

        1. Sukupuoli
        nainen

        2. Missä iässä sinulla alkoi psorias/kuinka vanha olet nyt?
        alkoi kun oli 6 tai 7-vuotias, nyt olen 25-vuotias

        4. Missä paikoissa psoriasin esiintyvyys on runsaimmillaan?
        Lapsena ollut polvissa ja kyynerpäissä, nykyisin enää vähän kyynerpäissä. Satunnaisesti päänahassa ja pieniä läikkiä siellä täällä jotka katoavat itsestään. En rasvaa edes perusvoiteella säännöllisesti ja psori melkein kadonnut.


    • Max55

      Minulla alkoi pienimuotoinen psorias vasemassa kyynärpääsä n 30 vuotta sitten. Myöhemmin n 10 v sitten se alkoi tulla myös päänahkaan ja oikeaan säärreen pieni alue.
      Joskus aikoinaan hoidin lääkäriltä samalla voiteella mutta kun se ei auttanut sen enempää lopetin siihen.
      Nykyään pidän päänahan psoriaksen kurissa pesemällä hiukseni aina tervasahampoolla. Oikean säären psorias alue hävisi muutaman vuoden olonsa jälkeen vähän huomaamatta. Olen käyttänyt kasivin Aloe vera lehtiä joskus voidellassani psorias alueita muten ole huomannut siinä vastaavaa hyötyä.
      Minun psoriakseni on ollut koko ajan hyvin kesy eikä ole oikein levinnyt hataksi asti mihinkään. Se alkoi vasemmasta kyynärpäästä ja on vahvimmillaan vieläkin siinä.

      t,, Timo Ahtonen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe