Nuorena poikana

Mättlä

Tämä tapahtui aikoja sitten kun olin 13-vuotias pojan koltiainen. Asuimme pienessä kerrostalossa, ei ollut juoksevaa vettä eikä oikein muitakaan mukavuuksia.

Perheellä oli tapana auttaa naapureitaan pienissä askareissa. Meilläkin seinänaapurin Saimi jo lähemmäs viisikymmpinen rouva kävi siivoomassa asuntomme. Vanhemmat kun olivat molemmat töissä huippuviroissa.

Yhtenä päivänä kun vanhemmat olivat taas ylitöissä kävi Saimi laittamassa paikat kuntoon pääsi Saimi yllättämään kun olin tapani mukaan vetämässä käteen. Saimi näki jormani täydessä terässä ja kysellen, että mikäs se siinä jököttää?

Punastuin pahan päiväisesti siitä ja koitin siitä rynniä huoneeseeni, mutta Saimi, joka oli varsin pyylevä ja isorintainen nainen, sanoi, että no poika, eiköhän kokeilla sitä mulukkua läpeeni.

Itsellä heti ajatus, ei tää voi olla totta. Saimi jo huohottaen veti housunsa pois ja kävi munaani käsiksi. Voi että, pehmeeseen suuhunsa munani otti, heti tunsin että Saimilla ei ollut hampaita. Muna oli niin jäykkänä Saimin suussa että ajattelin laueta suuhun, mutta yht äkkiä hän käänsi matolle selälteen. Silloin pääsin ekaa kertaa näkemään naisen pillun.

Kyllä se oli niin turpeena, ajattelin että voiko tämä olla totta, siis että minä pääsen yhdeksän senttisellä mulkulla tökkäisemään naista.

Siinä samassa ovikello soi, naapurin talon Rauno siellä... Saimi pelästy kuten minäkin. Vedin housut jalkaan, avasin oven no Rauno kyseli, että mitä tehdään savupiipun nuohouksen kanssa. En voinut kuin änkyttää että pittäähän röörit puhdistaa.

Rauno tuli välineittensä kanssa hommiin. Siitä Saimi sitten toden teolla kun kiimassa oli jo alkoi Rauno pakaroita kopeloimaan. Eipä siinä kauaa mennyt kun Rauno todella iso molo alkoi jököttää. Sanoi vaan että ei kai Pertti tästä liikaa innostu, no Saimi oli jo niin kiimassa panemaan Raunoa. Rauno työnsi hitaasti molonsa Saimin kosteeseen pilluun. Eikä siinä kauaa mennyt kun Rauno laukesi. Saimi siinä vähän aikaan rauhoittui ja katsoi minua himokkaasti ja sanoi että mennäänkö hakemaan halkoja? Ymmärsin yskän, mentiin siitä halkovajaan. Saimi halkovajassa kyykistyi nostamaan halkoja niin siinä samalla näin pillun siellä pilkistävän, spermaa valuen. Jormanin alkoi todenteolla turpoomaan, survasin molollani suoraan Saimi persreikään. Ei tarvinnut kuin muutama kerta nykäistä niin Saimi sai sellaisen orgasmin. Itse sain vielä pidäteltyä.

Siinä samassa pihalla kuului ääntä, siellähän oli koulukaverini Elina. Hän oli hiukan hämillään tilanteesta kun näki Saimin perseen levällään ja Jormani täydessä tanassa.

Elina hiukan änkytti, mutta hän oli jo sen verran kypsynyt. Niin hän vain nosti helmansa ylös vetäen housunsa alas sanoen että koitappa tästä tiukkaa pillua.

Ei tarvinnut kahta kertaa pyytää, vedin Elinan tiukkaan pilluun moloni. Koitin pidätellä viimeiseen asti kun Elina sitten sanoi, että tuu mun perseeseen antoi vielä rasvaa käsilaukustaan. Töräytin sitä sitten ympäri persettä, ei muuta kuin Jormaa perään, kyllä oli niin autuas olo.

9

26822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • INHOTTAA

      YÄK.

      • mulkkipo

        Ite oot hinuri, oli muuten haaska tarina.


      • JUMALA

        OLLI PILLUU.


      • Anonyymi

        Spede otahan lääkkeesi jos sit rauhoittuisit.


    • Hehahi

      Kyllä rupes vähän naurattamaan kun tuota luki...:)

      • Anonyymi

        Eikä vähän ollenkaan mutta onhan seksi iloinen asia...


    • fatmare

      et panit saimii, raunoo ja elinaa saman päivän xD

    • Anonyymi

      Asuttin maalla ja menin naapuriin käymään kuulin ääniä navetasta, siellä naapurin emäntä noin 40v oli kyykyllään ja pissasi lantakouruun. Katsoin ovelta Maisa nauroi oletko poika ennen nähnyt Maisa aika pyylevänä sai aikaan jonkin sortin seisomista.
      Karvojen seasta pissa lensi komeasti, navettatakin alta isot rinnat pullotti.
      Maisa kkatsoi ulos ja laittoi oven kiinni sanoi tulee noita kulkijoita. Minkä ikäinen sinä Janne olet sanoin jo neljätoista, Maisa tuli lähelle oletko ennen nähnyt näin naista sanoin en ole nuorempana äitiä olen nähnyt, no kiinnostiko?
      Sanoin aina rinnat kiinnostaa, Maisa aukaisi asuaan kokeile, puristelin vähän aikaa Maisa sanoi tule ja ohjasi jauhohuoneeseen, sanoi pakko oli rakentaa kun sonnit joskus pääsi irti olivat kuolla.
      Maisa istui laatikon päälle ja antoi imeä iisoja tissejä huokaili kun ei ole miestä ja haroi kalua housujen päältä ja aukoi housuja sanoi sullahan on miehen kalu ei tuota voi pilluun laitaa teet tiineeksi nousi ja otti jotain rasvaa hieroi pyllyyn ja kaluun sanoi pane pyllyyn.
      Levitti pakaroita ja sanoi sinne Hermannikin pani kun astutettiin lehmää, tuntui että ei mene mutta sain sisään oli paljon parempi kuin oma käsi työntelin vähän aikaa ja laukesin Maisa sanoi kohta uudelleen ja kyseli oliko hyvää kosketteli kalua ja se koveni äkkiä panin toisen kerran Maisa huokaili on se nuori kalu kova pane poika kunnolla Maisa huokaili sinusta tulee hyvä panomies tuntui kuin olisi välillä puristellut kaua huokaili anna tulla laukesin uudelleen.
      Maisa puhdisti kalua helmaansa ja sanoi tule käymään kun kerkiät.
      Kotona kihelmöi kalua kovasti pesin kunnolla monta kertaa.
      Kävin jonkun päivän päästä Martan luona Martta nauroi oli tuhtia voidetta pillua poltteli pitkään. Martta kulki mökissään hame päällä, tuli viereen sohvalle sanoi olit sinä kiva silloin katsoin Marttaa nauroi haluttaako vielä ja avasi paitaansa isot rinnat paljastui koskin heti sanoin on isot Martta sanoi saat koskea kunnolla ja hieroi taas kalua, Martta oli jo puoliksi seljällään sanoin nyt teen semmoista että et ole kokenut istuin housut kintuissa, Martta otti kovan kalun rintojen väliin ja hankasi äkkiä se oli suussa se tuntui hurjalta, Martta imi ja nuoli silmät kiinni sanoi tämä on ihanaa saa kunnon kalua sanoi silmät kiinni makasin puoli istuvassa asennossa alkoi tuntua hurjalta Martta vain jatkoi ja laukesin. Martta nousi ja käski makkariin sammutti kaikki valot sanoi ei tule vieraita, kysyin Hermanniko Maisa nauroi ei enää Hermannia kun saan nuorta ja monesti.
      Sängyssä näin ensi kertaa Martn alasti, nauroi Hermannilta jäi näitä ja laittoi kumin kaluun sanoi kiihottuneena Janne nyt saat naida kuinka paljon haluat Martta kiljui kun panin kunnolla topuutteli välillä ei mitään kiirettä sanoi odota ja puski pois kääntyi sanoi tämä on kiihottavampaa edessä oli leviä perse ja turpeat huulet.
      Heti ensi työnnöllä huudahti on tämä hullua kun niin haluttaa, nain vielä kahdesti ennenkuin tuli kiire kotia. Martta piti minua hyvänä monesti sanoi että oikein odottaa minua.

      Jonkin ajan päästä Martta sanoi on mulla lahja sinulle makoiltiin sängyllä ja hyväilin tissejä Martta sanoi kävin kaupungilla ja käytän pillerejä saat paljaalla ja tuntui hyvältä paljas liukas pillu Marttakin kiljui kun tuntui hyvältä sanoi että tuntee paksun kalunpään hyvin, Martaa nain toista vuotta kunnes löysi uuden miehen.

      Aikuisena kävin kesällä kylässä, kuiskas ukko lähtee kalalle pohjoiseen tule käymään. Se ilta naitiin kunnolla ja monesti. En muistele pahalla nuoruuttani Martta opetti minulle kaiken.

      • Anonyymi

        Spedellä se taas sekottaa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe