Mistähän löytyisi halloweenina sellaiset isommanpuoleiset pippalot jossa olisi mahdollisimman paljon naamioitua kansaa? vaikka jossain Tampere, Pori, Turku alueella? Ja vaikka Helsinkikin kelpaa.. ehdotuksia? Onko kellään kokemusta onko laivalla mitään pukujuhlaa tiedossa sinä vloppuna?
Vastaukset 1
- naamaripäässä
Ei valitettavasti ole tarjota vinkkiä, koska itsekin etsin jotain isompaa tapahtumaa. Kirjoitin tuonne oman kysymyksensä Helsinki Halloween Festivalista, jota ei ilmeisesti järjestetä tänä vuonna, tai sitten pihtaavat tietoja viimeiseen saakka. En ole siellä ollut aiempina vuosina kylläkään, mutta bändit naamiaiset -teemalla sitä mainostettiin ainakin viime vuonna ja meinasin mennä, mutta joku este taisi olla.
On kyllä kumma, että vuoden jännimpänä aikana eli Halloweenina on vaikea löytää actionia. Luulisi, että juuri silloin on bileitä vaikka miten. Pitää pian lähteä ulkomaille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801117Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "249920Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49900- 98841
- 99789
- 73778
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11440