Tämä lähenevä yö
tulee kysymättä
viereeni
kuin kysyen
oletko vapaa
- minäkö vapaana -
tuhat silmää
tuijottaa minua
- maailmani avaruutta -
ei edes aikaa riisua
elämäni naamiota,joka
on raiskattuna
verta vuotavana,
jossa yöllinen sade
huuhtoo maan uumeniin
ja on niin helvetin
kiire
- ei minnekkään-
vaan vuode hohtaa
kylmyyden huuruja
alastomaan vartalooni.
Minulla on kylmä ja
yö huutaa syliään
- ja minä menen
yön sylille
aamua tekemään.
yön syli.
14
301
Vastaukset
- minäkin valvon
Yön syli
ottaa omakseen
kysymättä
silmätysten
anna naamion olla
älä yritäkään
pois riisua
älä sateen anna tuntua
älä kiireen vaikuttaa
-en minäkään-
ei kylmyyttä, eiiiii
huiiiii
alastoman vartalon lämpö
ota ja omista
ota aamu kahvia odotellessa
älä jätä, älä unohda
olen tässä ja nyt!!!
Ihanaa, eikö vain?Kuka oletkin ja missä lienetkin
niin- Kiitos Sinulle tähän päivään.
Ihanaa on se että olet
olemassa,ei elämä ole
turhaa vaan : Opettavaa
ja tunteita tuottavaa.
Aurinko paistaa nyt Sinulle
ja Kiittää.
- runo64-1
...yksinäisyytei saa puhkeamaan huutoon
täällä minä olen tule!!!
mutta se nainen jolla on gps paikannin
luoksesi saa sähkömagteettisiä häiriöitä
tähtien avaruudesta niin ei löydä luoksesi.
no on se kumma juttu kuinka yksinäisyys
saa juuri yöllä kaiken koskettavuuden esiin
-kai yön pitäisi olla rakastamisen aikaa.
puhuit naamiosta niin kerran luin viisaan
ajatuksen kirjasta;"ei naamio ole pelottava
vaan se mitä se paljastaa"
kovin,kovin koskettava on runosi
ja niin tuttua yksinäisille
mutta sinä annoit sille kasvot hienolla
runollasi ja puit sen sanoiksi.
hyvä dolan!!!Yöllä hätäisesti tehty runo ja
ei mikään hassumpi sieltä
toiselta puolelta...jos oikein
alkaa miettimään,niin sitä
juuttuu johonkin jopa
epäolennaiseen kiinni.
Rakastamisen aika on joka hetki,se
on vain jotenkin yöksi luotu,joka
hämärtää tabun oikeellisuutta.
Jokaisella on omat naamionsa,jota
ei haluta paljastaa,ettei pikku
sieluisuus näy muille.
Jos taas paljastaa väärään aikaan
väärälle henkilölle,niin voi
löytää itsensä kaupungin/kylän
juoru palstoilta "hulluuden kehys"
sädehtien päänsä päällä.
Kiitän sanoistasi ja siitä että
luit kuin vastasit.
yö
päivän serkku
välillä ystävä
monesti...vihollinen
kuinka karkoittaa möröt
millä haiduttaa tuska
kuinka saavuttaa rauha
antaa levon tulla
ei kysytä
ei vastata
ehkä niin on parempiSanasi kuultavat elämän
totuutta osaltaan ja
kelle mitenkin
-se on vain meidän
kunkin koettava.
Kiitän Sinua.
- lindalinda1
ääretön avaruus valvoo Sinua,
meitä kaikkia.
' on niin helvetin kiire
ei minnekkään '
Sitä se on tämä elo nykyihmisellä,
todella.
Tässä runossasi on hieman samoja aineksia, kuin
tuossa ylimmässäkin - aamu ja yö.
Kaipausta ihmisen lähelle, syliin.Kyllä se vaan ihmeellistä on,
vaikka kuinka luonnolliselta
näyttäisi ja tuntuu.
Juuri sitä ihminen kaipaa
- Perusturvaa,joka monelta
jää saamatta tänäänkin.
Kiitän Sinua.
- tomppa2006
...voimakkaalla kynällä kirjoitettu...
Pidin erityisesti kohdasta: "ja on niin helvetin kiire - ei minnekään". En tiedä miksi, mutta jotenkin vaan vahvat lyhyet virkkeet viehättävät. Olisiko se sitten sitä maskuliinisuutta?Tuo helvetin kiire tuli niin
spontaanisti,kuin luonnostaan
särmää antamaan runolle.
Ehkä lyhyissä lauseissa
on tiivis ydin
parhaimmin huomioitavissa.
- Ehkä maskuliinistakin
osaksi kuten ilmaisit.
Kiitoksia Sinulle ja pian
ollaan syyskuussa.
- kaaru
lohdun tuo
tähti valaisee
alastonta vartaloa
on kylmä
ja niin yö
kuljettaa minut
syliin pimeään
Taidokas...pidin runostasi:) - Minänoita
runossasi on jollain
lailla synkeä soundi,
onneksi aamu kantaa
valoa mukanaan..
Minä pidän
tästä runostasi Dolan!Joko synkeys yllättää
runon kupeillani
- ehkä jotain
salaisuuden verhon
takaista iskua.
Kiitän palautteestasi
Sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
