Aloitan pian luokanopettajan opinnot.
Minua kuitenkin askarrattaa kovasti monet käytännön asiat. En ymmärrä mitään sivuaineista, perusopinnoista ynnä muuusta.
Tiedän, että opiskelujen alussa kerrotaan varmasti tästä kaikesta, mutta olen niin hermostunut, että haluaisin jo nyt saada tietää vähän näistä.
Voinko valita sivuaineikseni mitä haluan? Montako sivuainetta voin ottaa?
Ja kaikista tärkein: milloin alan opiskelemaan sivuaineitani, nyt heti syksylläkö?
Arvoisat LO-opiskelijat.
1
569
Vastaukset
- entinen opiskelija
Voinko valita sivuaineikseni mitä haluan?
*Et. Vähintään yksi sivuaineista pitää olla peruskoulussa opetettava oppiaine.
Montako sivuainetta voin ottaa?
*Yleensä rajoitus on, että yksi pitkä sivuaine tai kaksi lyhyttä. Riippuen vähän paikasta, voi lukea enemmänkin.
Ja kaikista tärkein: milloin alan opiskelemaan sivuaineitani, nyt heti syksylläkö?
*Et, vaan vasta parin vuoden jälkeen. Sivuaineet valitaan yleensä toisen vuoden keväällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747514Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372446
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332012- 201938
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 531595
- 181579