Ketää kiinnostaa gta iv netti peli ja chat seuraa ps3 avulla

Gta-IV77273

Minun ID tunnus on PAMELA2222 ketää kiinnostaa

eilen pelasin gta iv netti peliä vaan oli ulkomaanaisia esimerkisi japanista saksasta englanti.Haluan suomesta gta iv netti peliin väkeä

11

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StraitTitan

...on omat Xbox-sivut, joilla voi hakea suomalaisia pelikavereita. Eikö Sonyllä ole vastaavaa? Jos on, niin mene sinne, täällä näyttää olevan lähinnä casual-pelaajia...

Itselläni on listalla 15 suomalaista, joiden kanssa kurmootamme ulukomaalaasia free modessa aina kun sellainen sinne ilmaantuu. Nämä ovat tulleet, kun olen pelannut peliä, ei miltään sivuilta! Paras onkin mennä pelaamaan ja löytää ne suomalaiset, joilla on sama peli ja halu pelata onlinessa. Aikansa se ottaa, mutta on hyödyllisempää kuin jos hankit pelikaverin, joka luulee tulevansa kyseistä multipeliä pelaamaan, mutta sitten kiinnostus lopahtaakin.

Headsetti vaan päähän ja kuuntele tarkasti. Jos suomea kuuluu, kakaise kutsu! Paras tapa!

• yhtään

että haista paska vaan

• Gta-IV77273

samalla mitalla

• laUuri

miten voin ???

• koppis

moro voitko auttaa mua? voisitko kertoo miten pääsee pelaamaan PS3:lla nettiin GTA IV:tä?

• ghjj

joo mäki yritän löytää hyviä suomalaisia pilotteja gta ivs. Ite oon Skilled_HorneT. Addatkaa jos ootte hyvii lentää :D

• ghjj

tarkotan annihilator pilottei.

• mä oon hyvä pilotti laita kaveriks BackForKills666. Oon voittanu monia hyviä pilotteja esim Epic_uniiique ja epic_skillful. Oon itekki yrittäny ettii hyviä gta iv pilotteja.

• JeBBep

joo meikä vois, mulla ID tunnus painapple5 saa muutki lisätä jotka pellaa pleikkakolmosella tätä iiveetä

• jeesus370

muo

• ajallaan tasoittuu

Alat vaan pelaamaan niin kyllä se siitä tasoittuu ajallaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4783
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4559
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4542
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2974
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2538
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2128
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      181
      1245
    Aihe