Ketää kiinnostaa gta iv netti peli ja chat seuraa ps3 avulla

Gta-IV77273

Minun ID tunnus on PAMELA2222 ketää kiinnostaa

eilen pelasin gta iv netti peliä vaan oli ulkomaanaisia esimerkisi japanista saksasta englanti.Haluan suomesta gta iv netti peliin väkeä

11

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StraitTitan

...on omat Xbox-sivut, joilla voi hakea suomalaisia pelikavereita. Eikö Sonyllä ole vastaavaa? Jos on, niin mene sinne, täällä näyttää olevan lähinnä casual-pelaajia...

Itselläni on listalla 15 suomalaista, joiden kanssa kurmootamme ulukomaalaasia free modessa aina kun sellainen sinne ilmaantuu. Nämä ovat tulleet, kun olen pelannut peliä, ei miltään sivuilta! Paras onkin mennä pelaamaan ja löytää ne suomalaiset, joilla on sama peli ja halu pelata onlinessa. Aikansa se ottaa, mutta on hyödyllisempää kuin jos hankit pelikaverin, joka luulee tulevansa kyseistä multipeliä pelaamaan, mutta sitten kiinnostus lopahtaakin.

Headsetti vaan päähän ja kuuntele tarkasti. Jos suomea kuuluu, kakaise kutsu! Paras tapa!

• yhtään

että haista paska vaan

• Gta-IV77273

samalla mitalla

• laUuri

miten voin ???

• koppis

moro voitko auttaa mua? voisitko kertoo miten pääsee pelaamaan PS3:lla nettiin GTA IV:tä?

• ghjj

joo mäki yritän löytää hyviä suomalaisia pilotteja gta ivs. Ite oon Skilled_HorneT. Addatkaa jos ootte hyvii lentää :D

• ghjj

tarkotan annihilator pilottei.

• mä oon hyvä pilotti laita kaveriks BackForKills666. Oon voittanu monia hyviä pilotteja esim Epic_uniiique ja epic_skillful. Oon itekki yrittäny ettii hyviä gta iv pilotteja.

• JeBBep

joo meikä vois, mulla ID tunnus painapple5 saa muutki lisätä jotka pellaa pleikkakolmosella tätä iiveetä

• jeesus370

muo

• ajallaan tasoittuu

Alat vaan pelaamaan niin kyllä se siitä tasoittuu ajallaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 544
      9019
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      2277
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      178
      1404
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      18
      1088
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      70
      904
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      847
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      774
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      692
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      622
    Aihe