Yön tumman varjot häipyneet
joiden naamioiden takaa
valon juhlat viettävät
aamun peijaisiaan
- avattuna sinertävälle taivaalle -
levätyt mielen
tunnot ja
sydämen lyönnit
aamun kajossa
jossa sylissäsi
naamioni palaa
sulaksi lämmöksi
väräjävät tunteemme
rintojemme
huipuilla
sykkivät elämää
välillämme koko
maailman
- Rakkaus.
Naamion rakkaus.
6
165
Vastaukset
- lindalinda1
yön ja aamun kohtaamisesta,
läheisyydestä. - KuunKeiju
tuolle edelliselle runollesi, joka melkein laittoi salaisen äitiminäni komentamaan: pue päälles hyvä mies ettes palele! No se sitten olisi tietysti tunnelman pilannut, niin en sitten sanonut. Kerron vasta näin jälkeenpäin.
- Nyt vain jään odottamaan seuraavaa osaa.Kiitos Sinulle kun luit ja
kommentoit runoani.
Voi Kiitos kun pidät vaatetuksestani
hyvää huolta ja eiköhän ne päällä
pysy.
Kyllä voi vapaasti sanoa suoraan
jos joku pilaa runon henkeä.
Mitä- pitääkö jatkis kirjoittaa
... no tässä tulee...
Ja niin he elivät onnellisesti
elämänsä loppuun asti
- tosin lopusta ei tiedä
ja aikataulusta.
Hyviä öitä Sinulle.
Yö hiipuu
aamu saapuu
kirkas taivas
onnen odotus
sylin suloisuus
onnen autuus
näin ymmärsin runosi, aivan ihana, pidin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815