Nytkö on niin, että koko kylässä ei ole enää ainuttakaan baaria?
Vesannon baarit
8
2269
Vastaukset
- ole lottovoitto
Nythän nuoriso ei eksy harhapoluille vain kaljaa litkimään, mahtailemaan ja itseään kehumaan kaljahöyryissään, vaan keksivät parempaa tekemistä. Ja vanhempikin väki virkistyy ja eksyityy parempien harrastusten pariin.
- toki
Siellä on bar,paari.
- maaseutu murroksessa
taisi käydä kuten naapurikunnan puikkarinhovillekin kävi jo kauan sitten. eli siis sielläkin kylän ensimmäinen ja isoin ravintola sulkeutuu ja toiminta loppuu, osanottoni. Sonkari oli perinteikäs ravintola, itsekin siellä kävin ihan jopa kauempaa asti kun oli niin viihtyisä paikka.
noh, about 30 km ja jo siintää ensimmäinen A-hana.- se paikkakunnan
ainut juottola ollut
- herrahakkatainee
teuvo hakis rulettaa
- haktefan
Etkö sinä hyvä immeinen oo lukenna lehistä, jotta on Vesannolla baari? Hakkarais Teuvo vastikkään kävi Huaviston kansa teekupposella siellä. Jotta tervetulloo vuan.
- vesannolla
juu on tuolla tullunna itekki käätyä kerran..
- Anonyymi
On vielä Suobaari, se on joka päivä auki! Asiakkaita on vähän, enemmänkin mahtuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495119Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808