NYrkkirauta

Nimetön

Jos jollain ois nyrkkirauta myynnissä kohtuulliseen hintaan niin vois ilmoitella

19

7282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • al kapone

Hyvä nyrkkirauta, näyttöjä löytyy. Hinta vain 4700 euroa, ei siis köyhille.

• ismo...

tekisi itse!ei siihen tartte muutaku lattarautaa ja kolme palaa sellasta putkea mistä menee sormet läpi ja toki hitsauskoneen tarttet.loput saat itte päätellä.oon ainaki tehny itte.

• minä itse

mist noit saa

• thjwyjytkjurymk
        ismo... kirjoitti:

tekisi itse!ei siihen tartte muutaku lattarautaa ja kolme palaa sellasta putkea mistä menee sormet läpi ja toki hitsauskoneen tarttet.loput saat itte päätellä.oon ainaki tehny itte.

kolme? miten niin kolme siin pitää olla neljä

• tusaajia

mene treenaamaan vaikka esim nyrkkeilyä ja vahvista nyrkkiäs vaikka punnertamalla asfalttia vasten siinä sinulle halpa nyrkkirauta.. jos et osaa löydä niin et osaa käyttää nyrkkirautaa..

• Nyrkkiä vain

Mene pankkiin ja vaihda itsellesi 5 tai 10 sentin rahapötkö.Kun läjäytät se kourassa päällekäyvää turpiin sammuu valot aivan varmasti.

Älä hakeudu vaikeuksiin sillä jos poliisit löytävät taskustasi tilanteessa tai toisessa nyrkkiraudan niin ainakin sakot ovat varmat.Jos taas rahapötkön,siitä ei tule mitään sanktioita.

• Tadzio de Santis

Tällä foorumilla ei tarjota vastauksia vaan tarpeettomia vaihtoehtoja, tai sitten kysellään tarkoitusta...

• on aina tuomiona

Jos tappelutilanteessa lyöt nyrkkiraudalla toista, on lain mukaan kyseessä AINA törkeä pahoinpitely. Tämä tarkoittaa vähintään ehdollista vankeutta ja siten myös elinikäistä merkintää rikosrekisteriin. Mieti nyt vielä kerran, että onko se nakkikiskan tappelu neljän jälkeen lauantaina kaiken sen arvoinen? Ja jos on aivan pakko tapella, niin miten olisi sitten ihan pelkällä nyrkillä?

• hula hula

Älä anna niiden piestä sua! Jos meet maahan makaamaan ku toinen käy päälle nii sehän voi vaikka potkia sut hengiltä!
        Koko/paino erot vaikuttavat tosi paljon kans - miten joku 70-80 kilonen perusjätkä vois pärjätä paljailla nyrkeillä 100-120 kilosta väkivallasta nauttivaa vastaan?? Näistä jutuista pistetään jatkuvasti jannuja vankilaan mutta oisko parempi kuolla potkittuna?

• hyvää...
        hula hula kirjoitti:

Älä anna niiden piestä sua! Jos meet maahan makaamaan ku toinen käy päälle nii sehän voi vaikka potkia sut hengiltä!
        Koko/paino erot vaikuttavat tosi paljon kans - miten joku 70-80 kilonen perusjätkä vois pärjätä paljailla nyrkeillä 100-120 kilosta väkivallasta nauttivaa vastaan?? Näistä jutuista pistetään jatkuvasti jannuja vankilaan mutta oisko parempi kuolla potkittuna?

varmasti sisulla vittu päälle vaan kaikki muut on heikkoja paitsi spartalaiset!

• Tadzio de Santis

Ei kai nyrkkiraudan omistaminen vielä ole pahoinpitelyä? Minullakin on auto pihassa ja rommipullo kirjahyllyssä, mutta ei se vielä tee minusta rattijuoppoa. Tai olenhan minä nuorempana kärynnyt ratista, joten mikäpä minä olen sanomaan.

Kummiskin, on sitä merkillisempiäkin keräilyesineitä. Yksi kaveri kerää vyönsolkia, vaikka itse on niin lihava ettei voi käyttää kuin henkseleitä.

Minä kerään kuitteja. Aina kun lompakko on täynnä tyhjennän ne vaatekaapissa olevaan merimieskassiin. Olen kerännyt niitä kohta 15 vuotta, alkaa olla täynnä ensimmäinen kassi.

• oCamper1
        Tadzio de Santis kirjoitti:

Ei kai nyrkkiraudan omistaminen vielä ole pahoinpitelyä? Minullakin on auto pihassa ja rommipullo kirjahyllyssä, mutta ei se vielä tee minusta rattijuoppoa. Tai olenhan minä nuorempana kärynnyt ratista, joten mikäpä minä olen sanomaan.

Kummiskin, on sitä merkillisempiäkin keräilyesineitä. Yksi kaveri kerää vyönsolkia, vaikka itse on niin lihava ettei voi käyttää kuin henkseleitä.

Minä kerään kuitteja. Aina kun lompakko on täynnä tyhjennän ne vaatekaapissa olevaan merimieskassiin. Olen kerännyt niitä kohta 15 vuotta, alkaa olla täynnä ensimmäinen kassi.

viksusti sanottu tuo rattijuoppous

• varo kuoria

mokoma homoinen pikkupoika.

• minä itse
    • En haluu kertoo

Joo.... Ois.....paljonks maksaisit siit?... se on ihan uus.... ei käytetty... musta väri.....

• kaiken ratkaisu

Tallinna. Siellä myydään ja jos osaa sopivasti tinkiä niin 10e lähtee että sinne vaan

• Rautakauppias12345

Mulla on niitä kun kerään. Keräilijänä poistan joskus jos joku haluaa, on kokoja mistä valita ja hinnat sen mukaan, erikoisempiakin löytyy ja 'tavallisia, nyrkkirautoja.

• Ullaangel

Minä olisin halukas ostamaan keräilen itsekkin voisiko ottaa yhteyttä minuun vaikka sähköpostiin [email protected]

• löhöilijä

Kyprokselle jos on vara mennä niin vaikka minkälaisia ja aurinkoo päälle :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      120
      2759
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2431
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1890
    4. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      176
      1810
    5. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1807
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1596
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1586
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1403
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      394
      1326
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1289
    Aihe