NYrkkirauta

Nimetön

Jos jollain ois nyrkkirauta myynnissä kohtuulliseen hintaan niin vois ilmoitella

19

6921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • al kapone

      Hyvä nyrkkirauta, näyttöjä löytyy. Hinta vain 4700 euroa, ei siis köyhille.

      • ismo...

        tekisi itse!ei siihen tartte muutaku lattarautaa ja kolme palaa sellasta putkea mistä menee sormet läpi ja toki hitsauskoneen tarttet.loput saat itte päätellä.oon ainaki tehny itte.


      • minä itse

        mist noit saa


      • thjwyjytkjurymk
        ismo... kirjoitti:

        tekisi itse!ei siihen tartte muutaku lattarautaa ja kolme palaa sellasta putkea mistä menee sormet läpi ja toki hitsauskoneen tarttet.loput saat itte päätellä.oon ainaki tehny itte.

        kolme? miten niin kolme siin pitää olla neljä


    • tusaajia

      mene treenaamaan vaikka esim nyrkkeilyä ja vahvista nyrkkiäs vaikka punnertamalla asfalttia vasten siinä sinulle halpa nyrkkirauta.. jos et osaa löydä niin et osaa käyttää nyrkkirautaa..

      • Nyrkkiä vain

        Mene pankkiin ja vaihda itsellesi 5 tai 10 sentin rahapötkö.Kun läjäytät se kourassa päällekäyvää turpiin sammuu valot aivan varmasti.

        Älä hakeudu vaikeuksiin sillä jos poliisit löytävät taskustasi tilanteessa tai toisessa nyrkkiraudan niin ainakin sakot ovat varmat.Jos taas rahapötkön,siitä ei tule mitään sanktioita.


    • Tadzio de Santis

      Tällä foorumilla ei tarjota vastauksia vaan tarpeettomia vaihtoehtoja, tai sitten kysellään tarkoitusta...

    • on aina tuomiona

      Jos tappelutilanteessa lyöt nyrkkiraudalla toista, on lain mukaan kyseessä AINA törkeä pahoinpitely. Tämä tarkoittaa vähintään ehdollista vankeutta ja siten myös elinikäistä merkintää rikosrekisteriin. Mieti nyt vielä kerran, että onko se nakkikiskan tappelu neljän jälkeen lauantaina kaiken sen arvoinen? Ja jos on aivan pakko tapella, niin miten olisi sitten ihan pelkällä nyrkillä?

      • hula hula

        Älä anna niiden piestä sua! Jos meet maahan makaamaan ku toinen käy päälle nii sehän voi vaikka potkia sut hengiltä!
        Koko/paino erot vaikuttavat tosi paljon kans - miten joku 70-80 kilonen perusjätkä vois pärjätä paljailla nyrkeillä 100-120 kilosta väkivallasta nauttivaa vastaan?? Näistä jutuista pistetään jatkuvasti jannuja vankilaan mutta oisko parempi kuolla potkittuna?


      • hyvää...
        hula hula kirjoitti:

        Älä anna niiden piestä sua! Jos meet maahan makaamaan ku toinen käy päälle nii sehän voi vaikka potkia sut hengiltä!
        Koko/paino erot vaikuttavat tosi paljon kans - miten joku 70-80 kilonen perusjätkä vois pärjätä paljailla nyrkeillä 100-120 kilosta väkivallasta nauttivaa vastaan?? Näistä jutuista pistetään jatkuvasti jannuja vankilaan mutta oisko parempi kuolla potkittuna?

        varmasti sisulla vittu päälle vaan kaikki muut on heikkoja paitsi spartalaiset!


      • Tadzio de Santis

        Ei kai nyrkkiraudan omistaminen vielä ole pahoinpitelyä? Minullakin on auto pihassa ja rommipullo kirjahyllyssä, mutta ei se vielä tee minusta rattijuoppoa. Tai olenhan minä nuorempana kärynnyt ratista, joten mikäpä minä olen sanomaan.

        Kummiskin, on sitä merkillisempiäkin keräilyesineitä. Yksi kaveri kerää vyönsolkia, vaikka itse on niin lihava ettei voi käyttää kuin henkseleitä.

        Minä kerään kuitteja. Aina kun lompakko on täynnä tyhjennän ne vaatekaapissa olevaan merimieskassiin. Olen kerännyt niitä kohta 15 vuotta, alkaa olla täynnä ensimmäinen kassi.


      • oCamper1
        Tadzio de Santis kirjoitti:

        Ei kai nyrkkiraudan omistaminen vielä ole pahoinpitelyä? Minullakin on auto pihassa ja rommipullo kirjahyllyssä, mutta ei se vielä tee minusta rattijuoppoa. Tai olenhan minä nuorempana kärynnyt ratista, joten mikäpä minä olen sanomaan.

        Kummiskin, on sitä merkillisempiäkin keräilyesineitä. Yksi kaveri kerää vyönsolkia, vaikka itse on niin lihava ettei voi käyttää kuin henkseleitä.

        Minä kerään kuitteja. Aina kun lompakko on täynnä tyhjennän ne vaatekaapissa olevaan merimieskassiin. Olen kerännyt niitä kohta 15 vuotta, alkaa olla täynnä ensimmäinen kassi.

        viksusti sanottu tuo rattijuoppous


    • varo kuoria

      mokoma homoinen pikkupoika.

    • minä itse
    • En haluu kertoo

      Joo.... Ois.....paljonks maksaisit siit?... se on ihan uus.... ei käytetty... musta väri.....

    • kaiken ratkaisu

      Tallinna. Siellä myydään ja jos osaa sopivasti tinkiä niin 10e lähtee että sinne vaan

    • Rautakauppias12345

      Mulla on niitä kun kerään. Keräilijänä poistan joskus jos joku haluaa, on kokoja mistä valita ja hinnat sen mukaan, erikoisempiakin löytyy ja 'tavallisia, nyrkkirautoja.

      • Ullaangel

        Minä olisin halukas ostamaan keräilen itsekkin voisiko ottaa yhteyttä minuun vaikka sähköpostiin [email protected]


    • löhöilijä

      Kyprokselle jos on vara mennä niin vaikka minkälaisia ja aurinkoo päälle :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe