Suomalainen tomaatti 2.99 kilo ja täysin mauton, hollantilainen 0.99 kilo.
Suomalainen tomaatti
6
1037
Vastaukset
- Tietäjä växthuset
Kaikki eurooppalaisetkin suomessa sanovat, onpa aromikas tomaatti.
Eteläsuomessa nyt olleet tarjoustomaatit ovat olleet PUOLASTA. Mein CM:ssä katselin, tasaveertainen esillepano. Vaan suomalaista meni 240% korkeammalla hinnalla, 300% enemmän kuin Polskia. Nää provot on ihania, namskis!- todellakaan
Vai väitätkö että Cittari väärentää alkuperämaa laput?
Ja maku todellakin on aika kaukana kotona kasvatettuun verrattuna. Eli jotain on tuotannossa pahasti pielessä
- tomaatista
huomaa mausta että se on kasteltu kusella eikä vedellä.
- ollenkaan
Ne kasvaa vesi/ravinne liuoksessa
- mitä sitä vinkumaan...
Jos susta holladilainen maistuu paremmalta, niin ostat sitten niitä ja säästät pari euroo kilolta.
Itse en osta enää ulkolaista tomaattia, on ollu sen verran huonoja kokemuksia, että jätän suosiolla ne kauppaan.
Kotimaisissakin tomaateissa on joskus erilaisuuksia, vaikka aika harvoin. Olen ollut joskus puutarhalla opiskeluaikoinani harjoittelijana ja tuolloin vakuutuin Suomalaisen tomaatin ja kurkun laadusta, kun vielä olen jälkeenpäin saannut hieman tutustua ulkomaiseenkin tuotantoon, on vain käsitykseni vahvistunut.
Maatalouskemia on ala, joka pitää hallita ja työntekijöiden olla vielä lukutaitoisia!! - Hilpeä
Hyvää tuo kotimainen on, samoin tuorekurkku. Jotenki kitkeriä nuo ulkolaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741