Suomalainen tomaatti 2.99 kilo ja täysin mauton, hollantilainen 0.99 kilo.
Suomalainen tomaatti
6
988
Vastaukset
- Tietäjä växthuset
Kaikki eurooppalaisetkin suomessa sanovat, onpa aromikas tomaatti.
Eteläsuomessa nyt olleet tarjoustomaatit ovat olleet PUOLASTA. Mein CM:ssä katselin, tasaveertainen esillepano. Vaan suomalaista meni 240% korkeammalla hinnalla, 300% enemmän kuin Polskia. Nää provot on ihania, namskis!- todellakaan
Vai väitätkö että Cittari väärentää alkuperämaa laput?
Ja maku todellakin on aika kaukana kotona kasvatettuun verrattuna. Eli jotain on tuotannossa pahasti pielessä
- tomaatista
huomaa mausta että se on kasteltu kusella eikä vedellä.
- ollenkaan
Ne kasvaa vesi/ravinne liuoksessa
- mitä sitä vinkumaan...
Jos susta holladilainen maistuu paremmalta, niin ostat sitten niitä ja säästät pari euroo kilolta.
Itse en osta enää ulkolaista tomaattia, on ollu sen verran huonoja kokemuksia, että jätän suosiolla ne kauppaan.
Kotimaisissakin tomaateissa on joskus erilaisuuksia, vaikka aika harvoin. Olen ollut joskus puutarhalla opiskeluaikoinani harjoittelijana ja tuolloin vakuutuin Suomalaisen tomaatin ja kurkun laadusta, kun vielä olen jälkeenpäin saannut hieman tutustua ulkomaiseenkin tuotantoon, on vain käsitykseni vahvistunut.
Maatalouskemia on ala, joka pitää hallita ja työntekijöiden olla vielä lukutaitoisia!! - Hilpeä
Hyvää tuo kotimainen on, samoin tuorekurkku. Jotenki kitkeriä nuo ulkolaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069