No voi hitsit, kun en muista sen kampaamon nimeä, mutta on kuitenkin siinä Toritiellä Angora-pizzerian vieressä.
Sieltä ainakin juuri yksi tuttu tilasi meikin ja kampauksen.
Toinen asia, kun oot kirkkonummelainen, että onko sulla musa-asiat kunnossa. Kysy Mirja Poikkeusta laulamaan kirkkoon ja Manjaana-bändiä soittamaan, jos haluat kunnollista ja monipuolista musaa ;o)
0Äänestä
mwessman
Kiitos vihjeestä! Tiedätkö yhtään paljonko bändi veloittaa ja kauan he soittavat? Kirkkoon haluaisin tosin miespuolisen laulajan...
0Äänestä
nimetön10
mwessman kirjoitti:
Kiitos vihjeestä! Tiedätkö yhtään paljonko bändi veloittaa ja kauan he soittavat? Kirkkoon haluaisin tosin miespuolisen laulajan...
Kannattaa laittaa suoraan Mirjalle kyselyä bändistä ja myös kirkkolaulusta.
Olen itse ollut useissa juhlissa, joissa he ovat olleet soittamassa ja voin sanoa, ettei meno lopu ihan heti :o)Musaa löytyy joka lähtöön.
Kirkossa olen häntä myös kuullut sekä häissä, että esimerkiksi joulukonserteissa ja on kyllä niin kaunisääninen laulaja.
Vastaukset 3
Vanhimmat
No voi hitsit, kun en muista sen kampaamon nimeä, mutta on kuitenkin siinä Toritiellä Angora-pizzerian vieressä.
Sieltä ainakin juuri yksi tuttu tilasi meikin ja kampauksen.
Toinen asia, kun oot kirkkonummelainen, että onko sulla musa-asiat kunnossa. Kysy Mirja Poikkeusta laulamaan kirkkoon ja Manjaana-bändiä soittamaan, jos haluat kunnollista ja monipuolista musaa ;o)
Kiitos vihjeestä!
Tiedätkö yhtään paljonko bändi veloittaa ja kauan he soittavat? Kirkkoon haluaisin tosin miespuolisen laulajan...
Kannattaa laittaa suoraan Mirjalle kyselyä bändistä ja myös kirkkolaulusta.
Olen itse ollut useissa juhlissa, joissa he ovat olleet soittamassa ja voin sanoa, ettei meno lopu ihan heti :o)Musaa löytyy joka lähtöön.
Kirkossa olen häntä myös kuullut sekä häissä, että esimerkiksi joulukonserteissa ja on kyllä niin kaunisääninen laulaja.
Mirjan mailiosoite on mirja.poikkeus at pp.inet.fi
kotisivut: http://personal.inet.fi/koti/poikkeus/orkesteri/orkesteri.htm
Hänellä on myös levy, jossa on kirkkoon sopivia lauluja, jos kuitenkin haluaisit naislaulajan :o)