Elikkäs, onko kellään ikinä tullu mieleen tehä tuommosesta e carinasta sellasta että siinä on vaan yks pyyhkijä? :D ehkä tyhmä ajatus mutta jos on neuvoja niin antakaa ihmeessä. on nimittäin aika työ sovittaa sellanen mersun pissapoikajärjestelmä caarinan konepellinalle. ;)
E Carinaan vaan yks pyyhkijä
4
521
Vastaukset
- Jyan
Ykspyyhin järjetselmä ei oo yhtä tehokas kuin kaksosainen. Sen pitkän pyyhkimisliikkeen takia.
Näyttävähän se on, mutta itse pysyisin tuplassa- ekkt
Joo niin mä ajattelin että se ei oo niin tehokas.. mutta näyttävä olis todella ;) onkohan ees kovin moneen carinaan laitettu ykspyyhin järjestelmää?
- räpsä´
ekkt kirjoitti:
Joo niin mä ajattelin että se ei oo niin tehokas.. mutta näyttävä olis todella ;) onkohan ees kovin moneen carinaan laitettu ykspyyhin järjestelmää?
Otat sen kuskinpuoleisen pyyhkijän kokonaan pois ja säädät sen keskellä olevan hanttimiehen puoleisen liikeradan niin että se huitaisee molemmin puolin yhtä alas, siinä se! Volkkarimiehethän tuota harrastavat vaikka se onkin pöljän hommaa koska tehokkuus puolittuu. Muista hankkia siihen ainokaiseen myös pitempi sulka niin vörkkii paremmin!
- ekkt
räpsä´ kirjoitti:
Otat sen kuskinpuoleisen pyyhkijän kokonaan pois ja säädät sen keskellä olevan hanttimiehen puoleisen liikeradan niin että se huitaisee molemmin puolin yhtä alas, siinä se! Volkkarimiehethän tuota harrastavat vaikka se onkin pöljän hommaa koska tehokkuus puolittuu. Muista hankkia siihen ainokaiseen myös pitempi sulka niin vörkkii paremmin!
Selvähomma! :) kiitoksia paljon! :) ja tyhmää se on mutta kaikkea pittää kokeilla ;) ja onhan se ihan tyylikäs (kai) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465871Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583306- 1862729
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122564mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132239- 292171
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/161937- 171670
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2741261