Rubiini!

namisuku

...on LempiJalokiveni, kerrotko Omasi:)

28

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoo_suttura*

      Timantti, jalokivien äiti.

      Että värittömästä lasista voi saadakin hiomalla esiin niin paljon kimallusta!

      • namisuku

        ...kanssa juteltiin Ammatinvalinnasta....ehdotin Kultaseppää..heh=D


      • sanoo_suttura*
        namisuku kirjoitti:

        ...kanssa juteltiin Ammatinvalinnasta....ehdotin Kultaseppää..heh=D

        Jos kultaseppä on hänen mielestään turhuuksien takoja, niin sitten vaikkapa peltiseppä!
        Heistä on pula.


      • namisuku
        sanoo_suttura* kirjoitti:

        Jos kultaseppä on hänen mielestään turhuuksien takoja, niin sitten vaikkapa peltiseppä!
        Heistä on pula.

        .......Jos vaikka vanhalle äireelle...jotain kivaa 101.v lahjaks:)


    • jalokivistä ei väliä

      mutta kun tämä nainen saisi sen tuohisen sormuksen, kera lemmen. Olisi hienoa, et joku mies omilla "kätösillään" tekisi sen sormuksen.

      • namisuku

        ,,,kyllä Sinä sen saat...Usko pois=D


    • ihana kivi

      sillä on kuuleman mukaan parantavia voimia.

      • namisuku

        ...Paikkansa ja myös Rauhallisuutta!


    • Pirre*

      ole jalokiviä, yksi savutopaasi vain, ja sekin perityssä/lahjoitetussa sormuksessa.

      Mie tykkään helmistä, aidoista tai viljellyistä..

      • namisuku

        ....kyse tykkäämisestä ei omistamisesta:)

        Mullako muka Rubiini...viri...viri=D
        Savutopaasi on myös kaunis.
        Helmet ovat olleet Ihania kautta aikojen=D


    • Taittaa valoa kauniisti - en ehkä uskaltaisi valita värillistä kiveä niin kauniita kuin ne ovatkin...

      Persoonani on ulkoisesti viileä, mutta sisäisesti...

      • namisuku

        ...olla Marilynin sisko=D


    • Anskuliini

      kirkas timantti.
      Eikä mitään suurennuslasilla tiirailtavia kiviä vaan kunnolla auringossa ja valossa sädehtivät.

      • toises kädes

        heilutellaan kultaa ja timangeja, kyllä ompi mahtava ekologinen jalanjölki, montakohan jalkapallokenttää!

        http://www.tampereenkaupunki.net/ekotallaaja/peli/index.html


      • Pirre*

        timantti ois aika timangi, - ja nimenomaan normaaleilla lasiella näkyvä :)

        *huoks*


      • Anskuliini

      • 3,8
        Anskuliini kirjoitti:

        jalanjälki oli totuudenmukaisesti vastattuna 4.4

        oli tulos.


      • Anskuliini
        3,8 kirjoitti:

        oli tulos.

        on turhan suuri asunto, mutta en voi vielä vaihtaa pienempään, kun poika on tulossa perheensä kanssa putkiremonttia pakoon.
        Ja on tämä toisella pojalla asuntovelan vakuutena.
        Ja joka viikkoinen 600 kilometrin pakko autolla ajo suurentaa jalanjälkiä, mutta sekin on väliaikaista.


      • toises kädes kirjoitti:

        heilutellaan kultaa ja timangeja, kyllä ompi mahtava ekologinen jalanjölki, montakohan jalkapallokenttää!

        http://www.tampereenkaupunki.net/ekotallaaja/peli/index.html

        tein testin ja sain luvun 6.9. mikä lienee melko keskiverto luku. Mutta miten se nyt näihin jalokiviin liittyy??? Mulla on paljon koruja, rakastan niitä. Olen perinyt ja saanut lajhaksi. Lempi jalokivi on timantti, ehdottomasti. Tosin muitakin jalokiviä omistan, samoin helmikoruja.

        Mutta se ekologinen jalanjälki...


    • - - -

      ovat kiuaskivet, silloin kun ne sisahtavat tulikuumina antaen, ah, niin suloisen lämmön väsyneelle varrelle.

      • namisuku

        ...kun Kivi..heh=)


    • Settman

      Smaragdit on hienoja. Mieleen tulee myös aina yksi lapsuustoveri joka aina sanoi tätä vihreätä kiveä "smagardiksi".

      • namisuku

        ......Upeita=D


      • namisuku

        Nyt mä vasta tajuain..hyvä!


    • ompi

      kiviriippa jonka jätin mainitsematta aiemmin :)
      Seuraavaksi kiviset ja soraset.

      • Heikunkeikku

        ...aika hyvä :)

        Mulle tuo kiviriippa ei ole lempikivi,
        Roikotin semmosta riippakiveä hetken kaulassani
        ja totesin, että kovasti se elämää harraa.
        Heitin sen tien poskeen ja kummasti askel keveni.

        Sappikivistäkään en piittaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe