Rubiini!

namisuku

...on LempiJalokiveni, kerrotko Omasi:)

28

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoo_suttura*

      Timantti, jalokivien äiti.

      Että värittömästä lasista voi saadakin hiomalla esiin niin paljon kimallusta!

      • namisuku

        ...kanssa juteltiin Ammatinvalinnasta....ehdotin Kultaseppää..heh=D


      • sanoo_suttura*
        namisuku kirjoitti:

        ...kanssa juteltiin Ammatinvalinnasta....ehdotin Kultaseppää..heh=D

        Jos kultaseppä on hänen mielestään turhuuksien takoja, niin sitten vaikkapa peltiseppä!
        Heistä on pula.


      • namisuku
        sanoo_suttura* kirjoitti:

        Jos kultaseppä on hänen mielestään turhuuksien takoja, niin sitten vaikkapa peltiseppä!
        Heistä on pula.

        .......Jos vaikka vanhalle äireelle...jotain kivaa 101.v lahjaks:)


    • jalokivistä ei väliä

      mutta kun tämä nainen saisi sen tuohisen sormuksen, kera lemmen. Olisi hienoa, et joku mies omilla "kätösillään" tekisi sen sormuksen.

      • namisuku

        ,,,kyllä Sinä sen saat...Usko pois=D


    • ihana kivi

      sillä on kuuleman mukaan parantavia voimia.

      • namisuku

        ...Paikkansa ja myös Rauhallisuutta!


    • Pirre*

      ole jalokiviä, yksi savutopaasi vain, ja sekin perityssä/lahjoitetussa sormuksessa.

      Mie tykkään helmistä, aidoista tai viljellyistä..

      • namisuku

        ....kyse tykkäämisestä ei omistamisesta:)

        Mullako muka Rubiini...viri...viri=D
        Savutopaasi on myös kaunis.
        Helmet ovat olleet Ihania kautta aikojen=D


    • Taittaa valoa kauniisti - en ehkä uskaltaisi valita värillistä kiveä niin kauniita kuin ne ovatkin...

      Persoonani on ulkoisesti viileä, mutta sisäisesti...

      • namisuku

        ...olla Marilynin sisko=D


    • Anskuliini

      kirkas timantti.
      Eikä mitään suurennuslasilla tiirailtavia kiviä vaan kunnolla auringossa ja valossa sädehtivät.

      • toises kädes

        heilutellaan kultaa ja timangeja, kyllä ompi mahtava ekologinen jalanjölki, montakohan jalkapallokenttää!

        http://www.tampereenkaupunki.net/ekotallaaja/peli/index.html


      • Pirre*

        timantti ois aika timangi, - ja nimenomaan normaaleilla lasiella näkyvä :)

        *huoks*


      • Anskuliini

      • 3,8
        Anskuliini kirjoitti:

        jalanjälki oli totuudenmukaisesti vastattuna 4.4

        oli tulos.


      • Anskuliini
        3,8 kirjoitti:

        oli tulos.

        on turhan suuri asunto, mutta en voi vielä vaihtaa pienempään, kun poika on tulossa perheensä kanssa putkiremonttia pakoon.
        Ja on tämä toisella pojalla asuntovelan vakuutena.
        Ja joka viikkoinen 600 kilometrin pakko autolla ajo suurentaa jalanjälkiä, mutta sekin on väliaikaista.


      • toises kädes kirjoitti:

        heilutellaan kultaa ja timangeja, kyllä ompi mahtava ekologinen jalanjölki, montakohan jalkapallokenttää!

        http://www.tampereenkaupunki.net/ekotallaaja/peli/index.html

        tein testin ja sain luvun 6.9. mikä lienee melko keskiverto luku. Mutta miten se nyt näihin jalokiviin liittyy??? Mulla on paljon koruja, rakastan niitä. Olen perinyt ja saanut lajhaksi. Lempi jalokivi on timantti, ehdottomasti. Tosin muitakin jalokiviä omistan, samoin helmikoruja.

        Mutta se ekologinen jalanjälki...


    • - - -

      ovat kiuaskivet, silloin kun ne sisahtavat tulikuumina antaen, ah, niin suloisen lämmön väsyneelle varrelle.

      • namisuku

        ...kun Kivi..heh=)


    • Settman

      Smaragdit on hienoja. Mieleen tulee myös aina yksi lapsuustoveri joka aina sanoi tätä vihreätä kiveä "smagardiksi".

      • namisuku

        ......Upeita=D


      • namisuku

        Nyt mä vasta tajuain..hyvä!


    • ompi

      kiviriippa jonka jätin mainitsematta aiemmin :)
      Seuraavaksi kiviset ja soraset.

      • Heikunkeikku

        ...aika hyvä :)

        Mulle tuo kiviriippa ei ole lempikivi,
        Roikotin semmosta riippakiveä hetken kaulassani
        ja totesin, että kovasti se elämää harraa.
        Heitin sen tien poskeen ja kummasti askel keveni.

        Sappikivistäkään en piittaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe