Luin Varkauden lehdestä, että tänne tulee lähetysjuhlat...? Mikä se on? Ja joku kohuäijä tulee niitä johtamaan!?
Lähetysjuhlat!
6
785
Vastaukset
Tervehdys,
Vastauksen ainakin osaan ihmettelystäsi saat, kun luet tuon aiemmin aloitetun "Minkähänlainen" -keskustelun koskien juuri tätä kanttori Juhanpeltoa. Samainen kaveri kävi pariin kertaan Juicea soittelemassa Varkauden Kirkossa.- Redivivus
Kiitos Manu vinkistä!
Luin hakuja tästä Juhanpellosta. . . ja wau, nyt tuntuu siltä, että haluan kuulua Varkauden seurakuntaan. Jos tuollaset bileet on tulossa, niin aion olla ensimmäisten vapaaehtoisten mukana antamassa oman panokseni. Mulla ei kyllä ole ajokorttia, enkä osaa laulaa, mutta uskon, että mulle löytyy paikka tapahtumassa. Montakos päivää ne juhlat muuten kestää? Oliko ne jo ensi kesänä? - alkavat
Redivivus kirjoitti:
Kiitos Manu vinkistä!
Luin hakuja tästä Juhanpellosta. . . ja wau, nyt tuntuu siltä, että haluan kuulua Varkauden seurakuntaan. Jos tuollaset bileet on tulossa, niin aion olla ensimmäisten vapaaehtoisten mukana antamassa oman panokseni. Mulla ei kyllä ole ajokorttia, enkä osaa laulaa, mutta uskon, että mulle löytyy paikka tapahtumassa. Montakos päivää ne juhlat muuten kestää? Oliko ne jo ensi kesänä?11.6.2010, mutta sitä ennen paiskotaan raakasti duunia jotta saadaan kunnon ikimuistoiset bileet pystyyn. Varmasti sulle löytyy mielekäs homma ja olet toden totta tervetullut mukaan joukkoon tummaan!
- Repe
alkavat kirjoitti:
11.6.2010, mutta sitä ennen paiskotaan raakasti duunia jotta saadaan kunnon ikimuistoiset bileet pystyyn. Varmasti sulle löytyy mielekäs homma ja olet toden totta tervetullut mukaan joukkoon tummaan!
Moi lähetysäijät ja muijat! Koska ilmottauminen vapaaehtoseksi alkaa. olisin tulossa on nimittäin päivät käyny vähän pitkiksi. Voisin jotain tekniikkaan liittyvää tehdä jos vaan sellasella on käyttöö.
- Vicar
Repe kirjoitti:
Moi lähetysäijät ja muijat! Koska ilmottauminen vapaaehtoseksi alkaa. olisin tulossa on nimittäin päivät käyny vähän pitkiksi. Voisin jotain tekniikkaan liittyvää tehdä jos vaan sellasella on käyttöö.
Ensi vuoden, siis 2009, tammikuun viimeisenä sunnuntaina on ensimmäinen joukkojen kokoamisen hetki pääkirkolla, aamumessun päättymisen jälkeen, n. klo 11.30. Asiasta tiedotetaan vielä tulevissa Kotiviesti-lehdissä. Joka tapauksessa, olet ihan aikuisten oikeesti tervetullut joukkoon tummaan! Aurinkopäiviä toivotellen, V
- Anonyymi
tori
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185