miten se toimi? kuinka luotettava? onko kokemuksia?
IP-puhelin (europhone)
1
698
Vastaukset
- vuosia
Europhone on ollut useita vuosia. Pääosin toimii hyvin ja äänen laatu kohtuullinen.
Welhon verkossa toiminta täydellinen.
Soneran verkossa oli välillä kuukausia täysin toimimaton - jää vaikutelma että Sonera ilmeisesti häröö ja yrittää häiritä kilpailijoita. Nyt jälleen toimii myös Soneran verkossa, mutta yhteydessä on jotain häiriötä ja säröä; puhelut saattavat katkeilla. (Olisi viestintävirastolla "kirvelle töitä" Soneran suunnalla.) Mutta Welhossa edelleen erinomainen toimivuus.
Itselläni on käytössä Europhonessa Cisco ATA-186 -analogia-adapteri mihin yhdistetty tavallinen näppäinpuhelin.
Käytän Europhonea ulkomaille,erityisesti Venäjälle sekä kotimaan erityismaksullisiin numeroihin (esim. 010- ja 020-alkuisiin). Joissakin tapauksissa TeleAle ja Hotcom ovat ulkomaille vieläkin edullisempia - kaikkien näiden hinnat ovat kuitenkin murusia Soneran hinnoista.
Laskut ovat olleet tosi pieniä puheluiden kestoon nähden ja laskutuksessa ollut yksi (myös asiakkaan näkökulmasta hyvin ymmärrettävä) häikkä joka hoitui pitkällä viiveellä mutta sutkot helposti ja kivuttomasti kuitenkin.
Cubiolla on tietääkseni myös prepaid-versio nettipuhelimesta - silloin ei ainakaan laskut yllätä.
Saunalahden Nettipuhelin on erinomainen valinta kotimaan tavallisiin lankanumeroihin sekä Sauniksen liittymiin soitettaessa. Eikä laskutuksessa ole ollut (tähän mennessä) minkäänlaista häikkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579