TURBIINI...

Minea44

siis Tampereen Ikurin - Pate!

Voi, miten "retvakka" katseltava televisiossa tänään mm. valkoisessa takissa, mustassa paidassa, päässään valkoinen stetsoni mustalla nauhalla - ja se ilkikurinen virne kasvoillaan :)

Hyvä; Pate

6

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se olekaan tesoma?
      manselaiset ain wedättäwät kulkijaa :=(
      onnenpäiwät rawintolas joka toinen sanoi et olet ikurissa ja joka toin et olen tesomassa? PRKL :=)
      ja silloin ko loordi woitti ne kisat mitkä ne nyt lie olleet jotkut karaoke kilpailut jossain maailmalla olin taas treel ja wedättiwät kumulus hotellin kohdalla :=))
      aiwan hirwee taksijono satoja jonos ja kun lopulta pääsi jonon kärkeen selwis ettei siin olekaan taksiasemaa PRKL et sieppas :=)
      ja sitten saatiin kyyti joltain nuorelta psykopili naiselta kyyti ja autos soi sonni käs
      tai sen uudelleen sowitettuja warsioita :=)
      sekin wielä et oli pilattu hywät kappaleet jollain diskowersiolla :=/
      taira enää koskaan lähtaa nääswillee ko wedättäwät ain kulkijaa :=))

      • Herra tuskin asui Tesomalla - olisin varmaan 70-luvulla törmännyt.

        Myöhemmin hän kyllä asui tessulla ennen Ylöjärvelle muuttoaan ;)

        Ikurin Vire tarkoittaa urheiluseuraa...
        Mitä Lordiin tulee - älä kysy :((((

        Ehkä tänne kannattaa syntyä, niin pois muuttaessaankin "ymmärtää" ;D


      • Minea44 kirjoitti:

        Herra tuskin asui Tesomalla - olisin varmaan 70-luvulla törmännyt.

        Myöhemmin hän kyllä asui tessulla ennen Ylöjärvelle muuttoaan ;)

        Ikurin Vire tarkoittaa urheiluseuraa...
        Mitä Lordiin tulee - älä kysy :((((

        Ehkä tänne kannattaa syntyä, niin pois muuttaessaankin "ymmärtää" ;D

        paikalla ko loordi woitti :=)
        mä olin ainakin :=)
        wanhan postin kautta paarikierrokselle :=)
        ja pyynikissä olin yötä ,)
        ei ei on treen wäki kiwaa kuitenkin tjn :=)


    • Minä vain

      Täytyy myöntää etten ole mitenkään Paten ja Popedan ihailija, mutta heinäkuinen keikka lauantaina klo 13 päivällä Keitele Jazzin teltassa nostatti ainakin mulla miehen arvostusta...

    • Olen ollut kauan Popeda-fani. Pate on kertakaikkiiaan mahtava esiintyjä. Katsoin eilen sen keikan ja olipa silmiinpistävää kuinka terveen näköinen Pate nyt oli! Luin jostain että korkki on pysynyt kiinni ja sen huomaa!
      Esiintymisessä oli nyt iloisuutta ja rempseää meininkiä. Poikamaista otetta.
      Jatka Pate vielä kauna laulamista!

    • namisuku

      ...sikaMakeeeee.pus.pus....olen ollut monessa Konsertissansa bilettämässä ja Ankarasti:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe