Suomesta ei ilmeisesti ihan kauheasti barbadokselle matkustella.... Onko kukaan käyny, ja mitä matkatoimistoa on käyttäny? Kiinnostais ihan kybällä!
Barbadokselle
4
1708
Vastaukset
- nuuskuis
Esim. Suomen Matkatoimistosta kyllä saa sellaisen reissun
- -J--
Olen käynyt muutama vuosi sitten ja tänä talvena menossa uudelleen. Varasin lennot ja hotellin itse erikseen. Esim. www.barbados.org sivuilta löytyy tietoa majoituksesta ja Barbadoksesta muutenkin.
- barbapapa
nähtävyyksiä tai luontoa ei taida hirveästi olla?hintataso kaupoissa ja ravintoloissa?Millainen yöelämä?
- haaaaaaahhaaa
barbapapa kirjoitti:
nähtävyyksiä tai luontoa ei taida hirveästi olla?hintataso kaupoissa ja ravintoloissa?Millainen yöelämä?
asuin 10 vuotta sitten Barbadoksella 2 vuotta. Luontoa löytyy,,,kuten myöskin nähtävyyksiä. Hintataso oli silloin jo aikas kallis. Upea yöelämä jos tykkää rommikolasta ja bailata upeiden mimmien kanssa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275