Tänä aamuna

oli ensimmäinen

pakkas aamu kun heräsimme mökillä.
Amulla 6 aikaan oli mittarin mukaan 5 astetta pakkasta, autonlasit kuurassa ja maa myös kauttaaltaan.

6

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anskuliini

      joko kohta pitää laittaa talvirenkaat alle?

      • tosi..

        kun ovat olleet jo kolme vuotta auton alla.


    • korvaus

      pani ukko tai halla, niin aina maksetaan.

      • Iltaa vaan.
        Ei muuta vaaraa ku alavilla mailla hallanvaara. Yks aste kylymänpuolella oli tuas mun mittariis tänään puoli kuuren aikoohin ku Tiitun kans noustihin aloottelemahan elokuun viimeestä sunnuntaita. Tuas tuvaan klasiista kattottihin lämpölukemat.
        Surkian märkä sare kesä ollukki, minulla meni ainaki tua peruunankylyvö aivan sitten pommihin. Ei kannata ollenkaan alakaa nostamahan sitä pelloosta, eikä siellä mitää nostettavaa ookkaan. Ei tullu tiliä perunoosta tälle kesäälle. No jos ensi kesä oliis sitten paree.
        terv. me kuitenki tyytyvääset, seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.


      • piive
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        Iltaa vaan.
        Ei muuta vaaraa ku alavilla mailla hallanvaara. Yks aste kylymänpuolella oli tuas mun mittariis tänään puoli kuuren aikoohin ku Tiitun kans noustihin aloottelemahan elokuun viimeestä sunnuntaita. Tuas tuvaan klasiista kattottihin lämpölukemat.
        Surkian märkä sare kesä ollukki, minulla meni ainaki tua peruunankylyvö aivan sitten pommihin. Ei kannata ollenkaan alakaa nostamahan sitä pelloosta, eikä siellä mitää nostettavaa ookkaan. Ei tullu tiliä perunoosta tälle kesäälle. No jos ensi kesä oliis sitten paree.
        terv. me kuitenki tyytyvääset, seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.

        Joo ei tarvii pottupellolle mennä. Pommiin meni potun viljely täällä keski-pohjanmaallakin.
        Nyt on jo syyskuu ja vielä oli lämpimän puolella . Ei ole vielä pakkasta ollut. Mutta ei se kaukana ole. Tuuli on pohjoisessa, ollut melkein koko kesän.

        Hyvä kuitenkin kun olet tyytyväinen. Toivotaan että ensi kesä olis parempi. Hauskaa syksyä Sinulle ja Tiitulle kans!


    • tekee

      mutta annas olla talvi vasta tammikuussa jos silloinkaan.Huhtikuussa humahtaa se talvinen peite, vaikka olenkin ymmärtänyt sen humauksen toisin.
      Jäisillä vesipeitteisillä teillä pidetään kieli keskellä suuta ainakin niin kauan kun tömähdetään ojaan.Eli parasta pitää kielensä kurissa ainakin joskus.
      *hymyt*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe