pakkas aamu kun heräsimme mökillä.
Amulla 6 aikaan oli mittarin mukaan 5 astetta pakkasta, autonlasit kuurassa ja maa myös kauttaaltaan.
Tänä aamuna
6
495
Vastaukset
- Anskuliini
joko kohta pitää laittaa talvirenkaat alle?
- tosi..
kun ovat olleet jo kolme vuotta auton alla.
- korvaus
pani ukko tai halla, niin aina maksetaan.
Iltaa vaan.
Ei muuta vaaraa ku alavilla mailla hallanvaara. Yks aste kylymänpuolella oli tuas mun mittariis tänään puoli kuuren aikoohin ku Tiitun kans noustihin aloottelemahan elokuun viimeestä sunnuntaita. Tuas tuvaan klasiista kattottihin lämpölukemat.
Surkian märkä sare kesä ollukki, minulla meni ainaki tua peruunankylyvö aivan sitten pommihin. Ei kannata ollenkaan alakaa nostamahan sitä pelloosta, eikä siellä mitää nostettavaa ookkaan. Ei tullu tiliä perunoosta tälle kesäälle. No jos ensi kesä oliis sitten paree.
terv. me kuitenki tyytyvääset, seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa vaan.
Ei muuta vaaraa ku alavilla mailla hallanvaara. Yks aste kylymänpuolella oli tuas mun mittariis tänään puoli kuuren aikoohin ku Tiitun kans noustihin aloottelemahan elokuun viimeestä sunnuntaita. Tuas tuvaan klasiista kattottihin lämpölukemat.
Surkian märkä sare kesä ollukki, minulla meni ainaki tua peruunankylyvö aivan sitten pommihin. Ei kannata ollenkaan alakaa nostamahan sitä pelloosta, eikä siellä mitää nostettavaa ookkaan. Ei tullu tiliä perunoosta tälle kesäälle. No jos ensi kesä oliis sitten paree.
terv. me kuitenki tyytyvääset, seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.Joo ei tarvii pottupellolle mennä. Pommiin meni potun viljely täällä keski-pohjanmaallakin.
Nyt on jo syyskuu ja vielä oli lämpimän puolella . Ei ole vielä pakkasta ollut. Mutta ei se kaukana ole. Tuuli on pohjoisessa, ollut melkein koko kesän.
Hyvä kuitenkin kun olet tyytyväinen. Toivotaan että ensi kesä olis parempi. Hauskaa syksyä Sinulle ja Tiitulle kans!
- tekee
mutta annas olla talvi vasta tammikuussa jos silloinkaan.Huhtikuussa humahtaa se talvinen peite, vaikka olenkin ymmärtänyt sen humauksen toisin.
Jäisillä vesipeitteisillä teillä pidetään kieli keskellä suuta ainakin niin kauan kun tömähdetään ojaan.Eli parasta pitää kielensä kurissa ainakin joskus.
*hymyt*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381