ja ihan ilman provoilua aloitukseni, miksi tääläkin joutuu tiedoitella kääpiöroduista. Suomen suurin rotuyhdistys on Suomen Kääpiökoirayhdistys, sivut ovat surkeimat mitä minkään yhdistyksen sivuja olen katsellut, liekö osaamattomuutta tai ihmisiä ei löydy päivittelemään sivuja tai silkkaa rahastusta yhdistyksellä. Dallujenkin sivut päivittyy nopeasti vaikkaj yhdistykseen kuuluu n.700 ihmistä ja koiria rekataan vuodessa n. 300.
http://www.toydogs.net/esittely/yhdistys.htm
En ihmettele enään
38
4223
Vastaukset
- ai jaa.
Last updated 27-08-08
Mitä sää sieltä kaipailet?- ehkä sillä
umalehtinen kirjoitti:
tämän päiväisen erikoisnäyttelyn tuloksia;))
webmasterilla on sunnuntaina muuta tekemistä kun laittaa tuloksia sivulle
- n.sorsa
olisi saannut jo erikoisnäyttelytulokset sivulleen, liekö sokeutta minulla?, noh dallujen erkkari tulokset päivittyi samana päivänä, noh katsellaan 2007 erkkarin tuloksia ja kaunista Bis- voittajaa.
- n.sorsa
ehkä sillä kirjoitti:
homma hoitui sunnuntaina, onkos muut rodut poikkeus?
http://www.findal.net/ ehkä sillä kirjoitti:
Webmasterilla on taatusti tekemistä,,,paljon ulkolaisia tuomari vieraita ja näyttelyillalliset ym. normaaliin näyttely touhuun kuuluvaa.
Eri rotujen tuloksia voi löytyä jo rotuyhdistysten sivuilta,,,vaikka epäilen, siksi pitkälle näyttely venyi. Yhdistysten jäsenet kun yleensä ovat erikoisnäyttelyissä omien rotujen kehien laidoilla, huolehtien rotukohtaisten palkintojen jaoista ynnä muista jutuista. Kotimatkatkin vielä ja huomenna on monelle arki ja lähtö töihin.- - ole hyvä!
n.sorsa kirjoitti:
olisi saannut jo erikoisnäyttelytulokset sivulleen, liekö sokeutta minulla?, noh dallujen erkkari tulokset päivittyi samana päivänä, noh katsellaan 2007 erkkarin tuloksia ja kaunista Bis- voittajaa.
Tuomari Elisabetta De Luca, Italia
Pentuluokka
Urokset
5-7 kk
Cheriban Polar Primas 1
7-9 kk
Cotton Cloud's Artorius 1 KP Rop-pentu
Suankroopin Msieur Xavier 2 KP
Waikiki vom Felsenkeller 3
Nartut
5-7 kk
Cheriban Polar Pearl 1 KP VSP-pentu
Cheriban Quadrille Lover 2
Merihelmen Edenin Aurinko 4
Rifelin What A Flower 3
7-9 kk
Rifelin Magical Malvina 2
Winona vom Felsenkeller 1
Urokset
jun)
Kievraduv'va Jerry Cotton H
Longweiler Voice Of Lion ERI2
Marjakarhun Girmaus EH3
Michel Nabila's No Doupt poissa
Whiteheart Lane Napoleon ERI1 vara-sert
nuo)
Blue Summer's Kingis Original EH1
Rifelin Royal Knight EH2
avo)
Donnadistrada Santino ERI1 PU1 SERT -> MVA VSP
val)
Cotton Cloud's Quinsy Jones poissa
Guajiro White-Hope ERI1 PU3
Longweiler I'm So Funny ERI2 PU4
Longweiler Quirky Beetle ERI4
Sprightly Fellow's Ready To Rock ERI3
vet)
Rifelin Sky Walker ERI1 PU2 ROP-vet
Nartut
jun)
Guajiro If You Say So EH2
Guajiro Jennifer EH1
Merihelmen Zaire Savanni EH3
nuo)
Rifelin Marvellous Maid ERI1 PN4 SERT
avo)
Marjakarhun Brinsessa EH1
Rifelin My Amaalia EH2
val)
Michel Nabila's In Love Again ERI3
Longweiler Beaming Belle ERI4
Longweiler Raffish Renata ERI2 PN2
Rifelin Chirby Isabella ERI
Sprightly Fellow's Too Hottohandle ERI1 PN1 ROP
vet)
Longweiler Cornflower ERI2
Michel Nabila's You Bella Cosa ERI1 PN3 VSP-vet
Kasvattajaluokka
Kennel Longweiler KP ROP-kasvattaja - dallujen sivulla
n.sorsa kirjoitti:
homma hoitui sunnuntaina, onkos muut rodut poikkeus?
http://www.findal.net/sunnuntaina? Mä en löydä mitään.
- n.sorsa
- ole hyvä! kirjoitti:
Tuomari Elisabetta De Luca, Italia
Pentuluokka
Urokset
5-7 kk
Cheriban Polar Primas 1
7-9 kk
Cotton Cloud's Artorius 1 KP Rop-pentu
Suankroopin Msieur Xavier 2 KP
Waikiki vom Felsenkeller 3
Nartut
5-7 kk
Cheriban Polar Pearl 1 KP VSP-pentu
Cheriban Quadrille Lover 2
Merihelmen Edenin Aurinko 4
Rifelin What A Flower 3
7-9 kk
Rifelin Magical Malvina 2
Winona vom Felsenkeller 1
Urokset
jun)
Kievraduv'va Jerry Cotton H
Longweiler Voice Of Lion ERI2
Marjakarhun Girmaus EH3
Michel Nabila's No Doupt poissa
Whiteheart Lane Napoleon ERI1 vara-sert
nuo)
Blue Summer's Kingis Original EH1
Rifelin Royal Knight EH2
avo)
Donnadistrada Santino ERI1 PU1 SERT -> MVA VSP
val)
Cotton Cloud's Quinsy Jones poissa
Guajiro White-Hope ERI1 PU3
Longweiler I'm So Funny ERI2 PU4
Longweiler Quirky Beetle ERI4
Sprightly Fellow's Ready To Rock ERI3
vet)
Rifelin Sky Walker ERI1 PU2 ROP-vet
Nartut
jun)
Guajiro If You Say So EH2
Guajiro Jennifer EH1
Merihelmen Zaire Savanni EH3
nuo)
Rifelin Marvellous Maid ERI1 PN4 SERT
avo)
Marjakarhun Brinsessa EH1
Rifelin My Amaalia EH2
val)
Michel Nabila's In Love Again ERI3
Longweiler Beaming Belle ERI4
Longweiler Raffish Renata ERI2 PN2
Rifelin Chirby Isabella ERI
Sprightly Fellow's Too Hottohandle ERI1 PN1 ROP
vet)
Longweiler Cornflower ERI2
Michel Nabila's You Bella Cosa ERI1 PN3 VSP-vet
Kasvattajaluokka
Kennel Longweiler KP ROP-kasvattajakun olen ihan kiinostunnut seuraamaan moniakin rotuja, enkä vain yhtä ja niiden harrastuksia, terveydentilaa ja jalostusta. Välillä venähtää aamuyöhönkin, huomaamatta, kun rupean tutkimaan eri rotuja Suomalaisia ja ulkomaalaisia sivuja myöten. Tuli jostakin griffoneistakin lueskeltua, kun eräässä maassa on kaatopaikalla rottia tänäkin päivänä metsästämässä ja ilman provoa mainitakseni, ettei kenenkään tarvii ottaa herneitä.
- älä välitä
n.sorsa kirjoitti:
kun olen ihan kiinostunnut seuraamaan moniakin rotuja, enkä vain yhtä ja niiden harrastuksia, terveydentilaa ja jalostusta. Välillä venähtää aamuyöhönkin, huomaamatta, kun rupean tutkimaan eri rotuja Suomalaisia ja ulkomaalaisia sivuja myöten. Tuli jostakin griffoneistakin lueskeltua, kun eräässä maassa on kaatopaikalla rottia tänäkin päivänä metsästämässä ja ilman provoa mainitakseni, ettei kenenkään tarvii ottaa herneitä.
häiriköistä jotka yrittävät pilata aloituksesi,älä vastaa heille niin heitä keljuttaa kovasti.
- ?*?*?
n.sorsa kirjoitti:
kun olen ihan kiinostunnut seuraamaan moniakin rotuja, enkä vain yhtä ja niiden harrastuksia, terveydentilaa ja jalostusta. Välillä venähtää aamuyöhönkin, huomaamatta, kun rupean tutkimaan eri rotuja Suomalaisia ja ulkomaalaisia sivuja myöten. Tuli jostakin griffoneistakin lueskeltua, kun eräässä maassa on kaatopaikalla rottia tänäkin päivänä metsästämässä ja ilman provoa mainitakseni, ettei kenenkään tarvii ottaa herneitä.
griffoneitahan on alunperin käytetty hevostalleissa rottakoirana....
- Palsta Artisti
älä välitä kirjoitti:
häiriköistä jotka yrittävät pilata aloituksesi,älä vastaa heille niin heitä keljuttaa kovasti.
Ei sitten niin yhtään!
- n.sorsa
eri rotujen omistajia, mitä yhdistykseen kuuluu ja muistin tänään erkkarin olleen ja ihmettelin suuresti sivujen surkeutta ja hidasta päivitystä, kun sentään suurissa kansaivälistenkin näyttelyiden sivutkin päivittyy nopeasti. Koitas rauhoittua mistäs sinä tiedät vaikka ottaisimme jonkun pikkaisen rodun ja haluamme tietää kyseisen yhdistyksen roduista vaikka, näyttetuloksistakin, vaikkapa, kingcharlesinspanieli, mikä on todella mukava ja kiltti rotu, ainakin ne koirat mitä minä olen nähnyt.
- Palsta Artisti
n.sorsa kirjoitti:
eri rotujen omistajia, mitä yhdistykseen kuuluu ja muistin tänään erkkarin olleen ja ihmettelin suuresti sivujen surkeutta ja hidasta päivitystä, kun sentään suurissa kansaivälistenkin näyttelyiden sivutkin päivittyy nopeasti. Koitas rauhoittua mistäs sinä tiedät vaikka ottaisimme jonkun pikkaisen rodun ja haluamme tietää kyseisen yhdistyksen roduista vaikka, näyttetuloksistakin, vaikkapa, kingcharlesinspanieli, mikä on todella mukava ja kiltti rotu, ainakin ne koirat mitä minä olen nähnyt.
olla totta! Huhu...
- Palsta Artisti
ole kiinni katsojan silmästä. Ei niiden sivujen tarvi aina olla samanlaisia kuin muut.
Kaikesta sinäkin näät vaivaa.
Sehän jo kaikkien täytyisi tietää että kotisivut pitää olla yksinkertaiset ja selkeet.- kai jokainen
saa halutessaan kommentoida rotuyhdistysten sivuja?vaikuttaako taas kirjoittajan nicki koska aloitus oli asiallinen?
- Palsta Artisti
kai jokainen kirjoitti:
saa halutessaan kommentoida rotuyhdistysten sivuja?vaikuttaako taas kirjoittajan nicki koska aloitus oli asiallinen?
vaikuttaa, kaikki vaikuttaa kaikkeen. Eksä sitä tiennyt.
- niit ymmätäsisit
vai?
- kato noi
No nuoko muka hienot, salli mun nauraa
http://www.findal.net/rotuinfo/rotuinfo.html
http://www.findal.net/- n.sorsa
Suomen suurin rotuyhdistys ei ole tonkaan vertaan saannut aikaiseksi ja jäseniä on sentään n.4800.
Tässä yhdistyksessä on 10% Suomen suurimman määrästä n. 480 ja nämäkin on paremmat sivut.
http://www.mastiffit.com/ - Palsta Artisti
n.sorsa kirjoitti:
Suomen suurin rotuyhdistys ei ole tonkaan vertaan saannut aikaiseksi ja jäseniä on sentään n.4800.
Tässä yhdistyksessä on 10% Suomen suurimman määrästä n. 480 ja nämäkin on paremmat sivut.
http://www.mastiffit.com/Miten se sinua liikuttaa miten/milloin mikäkin yhdistys päivittää sivujaan. Eiköhän ne siellä osaa itse hoitaa valituksensa jos se niin kovin häiritsee. Ei sun tarvi siitä täällä valitella.
- n.sorsa
Palsta Artisti kirjoitti:
Miten se sinua liikuttaa miten/milloin mikäkin yhdistys päivittää sivujaan. Eiköhän ne siellä osaa itse hoitaa valituksensa jos se niin kovin häiritsee. Ei sun tarvi siitä täällä valitella.
tämä on keskustelu palsta ja sinäkin olet siitä kirjoitellut, kun täällä haastetaan riita, minä nyt olen kiinostunnut tosiaakin muistakin sinulle rakkaista dalluista ja näyttelyt erikois semmoiset on yksi osa sitä ja sivut nyt tosiaakin on syvältä jäseniin nähden että kuvittele mitä kuvittelet ei uma liity todellakaan mitenkään aloitukseeni, mutta oudosti sinä kuvittelet sitä, et se siitä ja teidän luuloista.
- Palsta Artisti
n.sorsa kirjoitti:
tämä on keskustelu palsta ja sinäkin olet siitä kirjoitellut, kun täällä haastetaan riita, minä nyt olen kiinostunnut tosiaakin muistakin sinulle rakkaista dalluista ja näyttelyt erikois semmoiset on yksi osa sitä ja sivut nyt tosiaakin on syvältä jäseniin nähden että kuvittele mitä kuvittelet ei uma liity todellakaan mitenkään aloitukseeni, mutta oudosti sinä kuvittelet sitä, et se siitä ja teidän luuloista.
tarkoituksesi tiedetään. Jos sinulla on oikeus täällä ihmetellä, niin saa sitä toisetkin ihmetellä, että miks ihmeessä sä ihmettelet...
tarkoituksesi tiedetään. Jos sinulla on oikeus täällä ihmetellä, niin saa sitä toisetkin ihmetellä, että miks ihmeessä sä ihmettelet...
ihmettelen mäkin! Oot kovasti paheksunut, kun Uman kirjoituksiin puututaan. Ootko nyt ite yhtään sen kummempi???
N.sorsa ei alotuksellaan ainakaan SUA osotellut, mainitsi jopa, että kyseessä EI oo provo, mistä siis tää reuhominen?
Ihan samoin kun sä ihmettelet maailman menoa tällä palstalla, se on sallittua muillekin. Myös n.sorsalle.
Oiskohan niin, että "kyllä sinun tarkoituksesi tiedetään"...?- Palsta Artisti
Puskalissu kirjoitti:
ihmettelen mäkin! Oot kovasti paheksunut, kun Uman kirjoituksiin puututaan. Ootko nyt ite yhtään sen kummempi???
N.sorsa ei alotuksellaan ainakaan SUA osotellut, mainitsi jopa, että kyseessä EI oo provo, mistä siis tää reuhominen?
Ihan samoin kun sä ihmettelet maailman menoa tällä palstalla, se on sallittua muillekin. Myös n.sorsalle.
Oiskohan niin, että "kyllä sinun tarkoituksesi tiedetään"...?sitä saa mitä tilaa...kaikki meistä.
sitä saa mitä tilaa...kaikki meistä.
Tää meni sitte taas tänne "luetaan-mitä-ei-oo-kirjoitettu" osastolle. Mä en oo huomannu kenenkään "tilaavan" sulta mitään...
Lapsellista sulta kyllä. Ensin moittia Uman kimppuun käymisestä, ite tartut heti n.sorsan ekaan viestiin. No, huvinsa kullakin. Toivottavasti helpottaa sun oloas.- Palsta Artisti
Puskalissu kirjoitti:
Tää meni sitte taas tänne "luetaan-mitä-ei-oo-kirjoitettu" osastolle. Mä en oo huomannu kenenkään "tilaavan" sulta mitään...
Lapsellista sulta kyllä. Ensin moittia Uman kimppuun käymisestä, ite tartut heti n.sorsan ekaan viestiin. No, huvinsa kullakin. Toivottavasti helpottaa sun oloas.samaa mieltä, TARUIN JUU SORSAN EKAAN VIESTIIN. Mitä sitten, älä menetä uniasi moisen asian takia.
- n.sorsa
samaa mieltä, TARUIN JUU SORSAN EKAAN VIESTIIN. Mitä sitten, älä menetä uniasi moisen asian takia.
kattos ei kaikki mitä kirjoitan ole todellakaan kohdennettu yhteen ihmiseen vaan keskustelu palstalla pitää kaikkea maan ja taivaan välillä pulista menemät ketään henkilökohtaisuuksiin ja viellä kerran painotan, että tosiaankin olen kiinostunnut monistakin roduista ja kaikkea niihin liittyvistä asioista, ja tulee surfailtua rodun tähden netissäkin ympäri maailmaa. Kohta nukkumaan, täytyy ton koiran peti koira ottaa mukaan, noh tulee kyllä kun huomaa minun lähtevän sänkyyn.
- Palsta Artisti
n.sorsa kirjoitti:
kattos ei kaikki mitä kirjoitan ole todellakaan kohdennettu yhteen ihmiseen vaan keskustelu palstalla pitää kaikkea maan ja taivaan välillä pulista menemät ketään henkilökohtaisuuksiin ja viellä kerran painotan, että tosiaankin olen kiinostunnut monistakin roduista ja kaikkea niihin liittyvistä asioista, ja tulee surfailtua rodun tähden netissäkin ympäri maailmaa. Kohta nukkumaan, täytyy ton koiran peti koira ottaa mukaan, noh tulee kyllä kun huomaa minun lähtevän sänkyyn.
=) =)
SKKY:ssä on rotuja enemmän kuin yksi. Työtäkin huomattavasti enemmän, kuin yhden rodun yhdistyksissä/rotujärjestöissä. Sivut ovat toimivat ja palvelevat jäsenistöä hyvin. Tiedote ilmestyy 4x vuodessa ja kertoo toki ensin maksaneille jäsenille rotujärjestön päätöksistä jne. Myöhemmin sama tieto on luettavissa netin kautta kaikille kiinnostuneille.
Rotujärjestöjen/rotuyhdistysten toimihenkilöt ovat pääsääntöisesti työssä käyviä ihmisiä, joilla on yksityiselämääkin kuten perheet. Heidän toimintansa rotujärjestöissä-yhdistyksissä on vapaaehtoista.
Hienoa tietysti on kun tulokset saataisiin heti niiden tultua ulos kaikkien nähtäville,,,yhden rodun näyttelytulosten julkaiseminen pienin vapaaehtoisvoimin on helpompaa kuin usean rodun. Hommahan on palkatonta.
Aikanaan saamme taas nauttia tuloksista SKKY:n sivuilta ja näemme tilannekuvia näyttelystä.- n.sorsa
Suomen suurin on teidän vaadittava paremmat sivut ja Bis- voitajan olisi voinnut kyllä ilmoittaa ei kaikki ole pystynnyt näyttelyyn menemään, ei erkoisnäyttelyn voitajan kertomisessa paljoa vaadita ja kuvan kera olisi voinnut laittaa myöhemmin. Suuret kansaivälisetkin näyttelyt päivittyy realiajassa, netissä, teidän pitää vaatia vain parempaa palvelua, tehän maksatte ja asiakaiden öö jäsenien pitää saada paremmat palvelut, niin se menee. Sinä ja moni muukin on kennelliitosta täällä kovasti valitellut ja sen hitaudesta, miksi et siis valittaisi sinäkin joskus sinulle rakkaiden rotujesi yhdistyksen sivuista ja sen palvelusta.
n.sorsa kirjoitti:
Suomen suurin on teidän vaadittava paremmat sivut ja Bis- voitajan olisi voinnut kyllä ilmoittaa ei kaikki ole pystynnyt näyttelyyn menemään, ei erkoisnäyttelyn voitajan kertomisessa paljoa vaadita ja kuvan kera olisi voinnut laittaa myöhemmin. Suuret kansaivälisetkin näyttelyt päivittyy realiajassa, netissä, teidän pitää vaatia vain parempaa palvelua, tehän maksatte ja asiakaiden öö jäsenien pitää saada paremmat palvelut, niin se menee. Sinä ja moni muukin on kennelliitosta täällä kovasti valitellut ja sen hitaudesta, miksi et siis valittaisi sinäkin joskus sinulle rakkaiden rotujesi yhdistyksen sivuista ja sen palvelusta.
kaikkea,,,kyllä sen tiedon saaminen myöhemminkin riittää. Ei se sitä upeeta voittoa yhtään himmennä.
Suurissa kaikkien ryhmien FCI 1 - FCI 10 inttinäyttelyissä on paljon paljon paljon enemmän työntekijöitä mm. tulospalvelussa, kuin yhdessä erikoisnäyttelyssä. Riittää kun jäsenistö on tyytyväinen ja ellei se ole tyytyväinen on aina mahdollisuus korjata asia syyskokouksessa, joka on samalla vaalikokous tai pyytää päästä toimimaan vapaaehtoiseksi tulospalveluun.- joteskin
liity jäseneksi.
joteskin kirjoitti:
liity jäseneksi.
alusta asti rotujärjestössä ja olen myös rotua harrastavan yhdistyksen jäsen.
- et kasvattajan pitääki
umalehtinen kirjoitti:
alusta asti rotujärjestössä ja olen myös rotua harrastavan yhdistyksen jäsen.
kuuluu.ei noi siun kuulumiset siis tokistakkaa o mittää erikoist va iha normaalii.
- väärää infoa annat
umalehtinen kirjoitti:
kaikkea,,,kyllä sen tiedon saaminen myöhemminkin riittää. Ei se sitä upeeta voittoa yhtään himmennä.
Suurissa kaikkien ryhmien FCI 1 - FCI 10 inttinäyttelyissä on paljon paljon paljon enemmän työntekijöitä mm. tulospalvelussa, kuin yhdessä erikoisnäyttelyssä. Riittää kun jäsenistö on tyytyväinen ja ellei se ole tyytyväinen on aina mahdollisuus korjata asia syyskokouksessa, joka on samalla vaalikokous tai pyytää päästä toimimaan vapaaehtoiseksi tulospalveluun.Kaivarissa oli
"
FCI 9 ja muissa roturyhmissä olevat SKKY:n rodut, Suomen Kääpiökoirayhdistys. Päänäyttely SKKY:n alaisille roduille"
Eikös kaivarissa ollut useamman rodun erikoisnäyttely,eikä VAIN yhden rodun? Miksi väität muuta
"kuin yhdessä erikoisnäyttelyssä."
- seonoffseonin
Osaatko tehä kotisivuja?
Ilmottauvu auttaan kyl sielt hommii siulki löytyy.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171