onnistuuko "vapaa" suhde härkämiehen kanssa

eka härkä

Olen törmännyt fiksuun ja hauskaan & hyvännäköiseen härkämieheen, joka kaikenlisäksi toimii sänkyhommissa kuin unelma. Tämä mulle riittäisikin ja tein heti aivan aluksi selväksi, että en halua sitoutua, vaan katsellaan kuinka homma pitemmän päälle toimii näin. Toistaiseksi on tapailtu suunnilleen kerta viikossa muutaman kuukauden ajan ja muuten oltu kyllä yhteyksissä useamminkin. Härän mielestä se, mitä on sovittu, on ok, mutta koko ajan mulla on kuitenkin tunne, että ei kerro ihan koko totuutta. Ehkä pelkää, että juoksen karkuun, jos yrittää lähemmäksi eikä siksi uskalla sanoa mitä todella ajattelee tai ehkä ei..? Vaikea ottaa selvää, mutta koko ajan on vahva tunne, että jotain on sanomatta.

Sekin tehtiin jo aluksi selväksi, että jos tällainen suhde alkaa puolin tai toisin tökkiä, niin sit vaan poikki ja that's it. Eipä ole kuulunut tällaistakaan viestiä... Tämä tuttavuus on mulle eka härkä. Voiko härän kanssa elää suhteessa, jossa kummallakin on täysin oma elämä, joka ei toiselle kuulu sen enempää, kuin itse haluaa kertoa vai iskeekö omistushalu jossain vaiheessa? Voiko olla, että miehen kiinnostus on kuitenkin loppunut, mutta ei uskalla/ halua kertoa vai mistä mahtaa johtua, että joka kerran kun tapaamme, tulee tunne, että en ota yhtään selvää missä mennään vaikka "pelisäännöt" on sovittu selvästi? Voinko vaan luottaa siihen, että asiat on, niinkuin on sovittu? Kertokaas, mitä tuon hepun päässä mahtaa liikkua? =)

19

2488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvun varaa

      Mikä itse olet horoskoppimerkiltäsi? Merkkisi saattaisi selittää omaa osaasi.
      Teit selväksi systeemit ja sitten aloitat väkläämisen, miksi?
      Tyypillistä naisille, vaikkei pitäisi yleistää, mutta etpä näy itsekään tietävän mitä sinä itse haluat.
      Vapaalla suhteella tarkoitetaan useita suhteita samaan aikaan, ettekö tehneet selväksi tilannetta jossa tunteita astuu mukaan?

      • Kokemuksia,huh huh.

        Kyseiselle merkillehän käy kaikki,mitkä vaan liittyy HÄNEN halujen ja tahdon mukaan olevat pelisäännöt.Usko vaan huvikses,mulla on ehkä liikaakin kokemusta näistä"Hyvistä"rakastajista(omasta mielestään).Kun hän sulkee oven sinun luota lähtiessään,saman tien hän jo näpyttelee seuraavalle naiselle,olen tulossa,ei edes kysy sopiiko tulla.Siis härkämiehelle vapaa suhde tarkoittaa että häntä kuljettaa se"häntä".Tiedän eräänkin miehen joka lähentelee jo kohta puolvuosi sataa mutta kellekkään naisistaan ole tämä(häntä-heikki ole ollut uskollinen vaikka aivan muuta esittää,mieti tarkkaan ennenkun päästät tunteitasi irti häntä kohtaan,voi sattua ja pahasti,sinuun hänhän ei välitä tuon taivaallista vaikka repisi sielusi kappaleiksi,aina on jo pari uutta"hoitoa"valmiina odottamassa.Tämä ei todellakaan ole mustamaalaamista,vaan totisinta totta..


      • eka härkä

        .... on mun mielestäni juuri tuota, että ei haittaa vaikka olisi muitakin samaan aikaan. Pari mulla samaan aikaan ollutkin enkä "väklää" siksi, että haluaisin suhdettani härkämieheen sen vakavammaksi vaan siksi, että pelkään hänen sitä haluavan, koska aistittavissa siis selvästi on, että joku juttu painaa mieltä, mutta ei saa sanotuksi. En kuitenkaan haluaisi satuttaa, jos näin on. Reilumpaa olisi siis tietää ja tehdä sitten omat johtopäätöksensä, mutta kun ei sano! (Ja kysynyt siis olen.)

        Siksipä kysymys kuuluukin, onko tämä "annan-ymmärtää-mutta-en-kerro" -linja härkämiehille kovinkin tyypillistä käytöstä ilman että taustalla olisi oikeasti sanottavaa? Jos nyt on päässyt käymään niin, että tunteet ovat hänen puoleltaan heräilleet, onko vaarassa heittäytyä kovinkin omistushaluiseksi tai onko vaaraa, että omalla käytökselläni satutan häntä tietämättäni, sillä sitäkään en toivo? Vai voiko härkään luottaa ja uskoa siihen, mitä on sovittu?


    • minä ite härkä

      Vastaan sinulle, unohda koko juttu!! Härkä mies jos pitää, niin se pitää niin että sen kyllä huomaa ja sinun tapauksessa,, no jaa,,,tietysti jos olet varattu, niin voihan se härän kanssa oleminen piristää arkista suhdettasi,,mutta vieläkin sanon, että unohda se härkä

      • juttua..??

        paskan marjat mitään pidä lujasti.
        itellä kaikki vakiporat olleet härkiä eikä mitään ongelmia ollut. olen itsekin härkä.


    • eka härkä mullakin

      samanlaiselta kuin tapailemani härkä. Siis ihan täsmälleen samanlaiselta.

      Ei sen nimikirjaimet satu oleen T.K?

      • eka härkä

        Nimikirjaimet ei natsaa, mutta miten muuten on samanlainen?


      • Eka härkä...
        eka härkä kirjoitti:

        Nimikirjaimet ei natsaa, mutta miten muuten on samanlainen?

        Siis juuri tuo outo salakähmäisyyden vaikutelma, että ei koskaan kerro koko totuutta. Aina jää sellainen olo että en voi tietää mitä hän oikeasti ajattelee.

        Vaikka kuinka keskusteltaisiin asioita selviksi, niin kysymysmerkki pään päällä poistun...


    • että..

      härkämies etsii loppupelissä..naista johon voi luottaa ja rakastaa aidosti ..ilman mitään pelejä..en tiedä mutta näin uskon.

      -leonainen

      • ei härkämies

        osaa rakastaa ja luottamuksesta on turha puhua kun on kyseessä härkämies.


      • sellaisiakin..
        ei härkämies kirjoitti:

        osaa rakastaa ja luottamuksesta on turha puhua kun on kyseessä härkämies.

        härkämiehiä on ..en epäilekkään.
        tutustuin jokin aika sitten eräseen härkämieheen.
        se kuva joka hänestä sai ..oli postiivinen ja mukava. en ainakaan miksikään pelimieheksi menis moittimaan. päin vastoin olin ihmeissään kun hän oli niin rauhallinen ja puoleensa vetävä.
        ehkä hieman ujo mutta osas ottaa huomioon kuitenkin ..suloisia viestiä osas kirjoitaa ja rehellinen ja lapsirakas oli.
        ja viellä huumorintajuinenkin.
        sellainen joka naisen unelma :)
        .mut kokemukset voi olla niin erinlaiset ja henkilökohtaiset jokaisella.

        -leonainen


      • kokemusta on
        sellaisiakin.. kirjoitti:

        härkämiehiä on ..en epäilekkään.
        tutustuin jokin aika sitten eräseen härkämieheen.
        se kuva joka hänestä sai ..oli postiivinen ja mukava. en ainakaan miksikään pelimieheksi menis moittimaan. päin vastoin olin ihmeissään kun hän oli niin rauhallinen ja puoleensa vetävä.
        ehkä hieman ujo mutta osas ottaa huomioon kuitenkin ..suloisia viestiä osas kirjoitaa ja rehellinen ja lapsirakas oli.
        ja viellä huumorintajuinenkin.
        sellainen joka naisen unelma :)
        .mut kokemukset voi olla niin erinlaiset ja henkilökohtaiset jokaisella.

        -leonainen

        Puhuit menneessä muodossa härkämiehestäsi. Mikset pitänyt kun oli niin kerta hyvä??


      • tässä..
        kokemusta on kirjoitti:

        Puhuit menneessä muodossa härkämiehestäsi. Mikset pitänyt kun oli niin kerta hyvä??

        tapauksessa tutustuminen oli lyhyt aikasta mutta jäi kuitenkin mukava fiilis tuota h-miehestä
        ..ehkäpä joskus törmään viellä häneen.:)
        voin kertoa sit enemmän.

        -leonainen


    • Stellaxxx

      minkä ikäinen tuo härkämies on?

      Vanhetessaan tuppaavat haluamaan enemmän sitoutumista.

      • puheet

        Ei sovi vapaa suhde. Ehkä aluksi juttelee tuollaisia että näin tehään. Sitten kun näkee sut ekan kerran jossain jonku miehen rinnalla juttelemas ihan yleisellä paikalla ravintolas esim. Siitä alkaa hänen mustasukkaisuus, ja siihen ei loppua tule. Niin kauan kun pysyt hänen silmiensä edestä pois tekemisesi kanssa hän hyväksyy. Sitten kun näkee todellisuudes härän pokka ei pidä. Saat melkein selkään ja arestia ym.;-)


      • eka härkä

        4-kympin pyörteissä molemmat eli ei enää teinitouhuja ja sitoutumisia takana kummallakin aikaisemmin


    • miksi..

      hän käyttäytyy oudosti, jos hän on kyllästynyt sinuun.ja ei uskalla kertoa sitä ääneen?

      • härästä.....

        Ei pidä paikkaansa kun härkä käyttäytyy oudosti! Eli on kumman vaitonainen rakastelee yhtäkkiä tunteella. Minulla alkoi oikein kumma vaihe härän kanssa sen jälkeen kun näki mut paanalla vain juttelees miesten kanssa tanssimassa. Kolmen vuoden seurustelun jälkeen alkoi tulla oven taani kyttää kuuntelee. Lähetti hätäviestejä rakkaudentunnustuksia. Kosi. Halus muuttaa yhteen. Miehestä hävisi kertaheitolla välinpitämättömyys minuun. En meinannu uskoa todeksi. Joskus oli kyllä sanonut ehkä kun näen sut muitten seurassa, ja ihailevat katseet, ja hyvännäkösii miehiä ympärillä lirkuttamas sulle herään todellisuuteen. Näin kävi.


      • eka härkä

        ..sitä mietinkin muun ohessa. Eli edelleenkin sama kysymys: voiko härkämieheen luottaa siinä, että sovituista asioista pidetään kiinni vai muuttuuko mieli ilman, että sitä sanotaan? Puoleen tai toiseen siis, sillä en myöskään ole valmis sitoutumaan vakisuhteeseen, jos siitä epäselvyys johtuisi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      327
      3235
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      224
      2010
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1437
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1319
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe