vai vieläkö syytetään takuun alaisissakin asioissa ensin asiakasta.ja selvien valmistus/suunnitteluvirheiden korvaamisesta saa kinata oikein tosissaan.
mites sisun palveluiden laatu nykyään?..
4
1192
Vastaukset
- joskus tota
tapahtunut vai heititkö vaan verkot veteen. minulla ollut 15vuotta sisu eikä takuuaikana ole tarvinnut riidellä takuu asioista. tosin jos takuu loppunut viimeviikolla niin ei korvaa enää. pikku joustoa kaipaisi, mutten tiedä onko muillakaan merkeillä.
- takuusta
Ei ole moittimista.Pari vikaa meni takuuseen vielä vuoden päästä takuun umpeutumisesta.
Olivat kyllä sellasia,että tehdaskin oli myöntäny samoja ongelmia oli ollu muissakin samanlaisissa. - tukkikuski
takuusta kirjoitti:
Ei ole moittimista.Pari vikaa meni takuuseen vielä vuoden päästä takuun umpeutumisesta.
Olivat kyllä sellasia,että tehdaskin oli myöntäny samoja ongelmia oli ollu muissakin samanlaisissa.Missäspäin noin höveliä ollaan?.. ei ainakaan tampereen suunnalla. mitään ei ole myönnetty että muillakin olis hajonnut.muualta on saanut jälkikäteen kuulla.
- takuusta
tukkikuski kirjoitti:
Missäspäin noin höveliä ollaan?.. ei ainakaan tampereen suunnalla. mitään ei ole myönnetty että muillakin olis hajonnut.muualta on saanut jälkikäteen kuulla.
Molemmat takuupäätökset tuli tehtaalta.
Paikallinen paja ei tietenkään voi takuuajan umpeuduttua tehdä omia päätöksiä,mut voivat kyllä tiedustella asiaa ylempää.Pienellä patistelulla yleensä myös asian tehtaalle esittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683