Millainen persoona kauris on?

Tiiu

Kertokaa mulle, millainen persoona kauris on ?

22

5027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hillevi

Kunnianhimoinen, työnarkkari, viileä, masentuvainen, eikä mikään ilopilleri.

• kauris oon mä

kauriit on vittumaisia ja tosi outoja.

• Ylpeä kauris
        kauris oon mä kirjoitti:

Ihana kuulla tällaisia yleistäviä kommentteja,jotka ovat kenties muodostuneet yhden ikävän kokemuksen perusteella..

Meitä ihmisiähän on juuri niin monenlaisia,kuin on päitäkin,ja sama pätee kauriisiinkin.
        Itse olen kolmekymppinen kaurisnainen,ja olen vuosien varrella todennut että horoskooppimerkistäni on ollut vain hyötyä.
        Olen keskimääräistä sitkeämpi ja lojaalimpi sekä perhettä,ystäviä että työnantajaa kohtaan.
        Saatan antaa viileän vaikutelman,jonka tosin teen usein ihan tarkoituksellisesti,eli ns.suojaan itseäni muilta ihmisiltä,mutta kun tutustun,ja luottamus kasvaa,löytyy sisältäni hyvinkin lämmin ja erikoislaatuinen persoona!

• Sindy
        Ylpeä kauris kirjoitti:

Ihana kuulla tällaisia yleistäviä kommentteja,jotka ovat kenties muodostuneet yhden ikävän kokemuksen perusteella..

Meitä ihmisiähän on juuri niin monenlaisia,kuin on päitäkin,ja sama pätee kauriisiinkin.
        Itse olen kolmekymppinen kaurisnainen,ja olen vuosien varrella todennut että horoskooppimerkistäni on ollut vain hyötyä.
        Olen keskimääräistä sitkeämpi ja lojaalimpi sekä perhettä,ystäviä että työnantajaa kohtaan.
        Saatan antaa viileän vaikutelman,jonka tosin teen usein ihan tarkoituksellisesti,eli ns.suojaan itseäni muilta ihmisiltä,mutta kun tutustun,ja luottamus kasvaa,löytyy sisältäni hyvinkin lämmin ja erikoislaatuinen persoona!

Toi on totta myös minun kohdallani, eli olen samanlainen kun sinä. =)

• Dragon_Heart
        Ylpeä kauris kirjoitti:

Kuvailmasi luonne osuu täysin minuun. Suojaan itseäni vierailta ihmisiltä ja saatan siis vaikuttaa "tylsältä" ja "viileältä" tyypiltä, mutta kun toinen ihminen saavuttaa luottamukseni olen hyvin ulospäinsuuntautunut, rakkautta jakeleva ilopilleri.

• Kauristypsy
        kauris oon mä kirjoitti:

Moi!
        Itse oon kohta 16 v. kauris. Se on totta, että kauris voi olla "vittumainen ja tosi outo" niinkuin yhdessä viestissä sanottiin. Mut se on vaan suojautumuskeino. Omasta mielestäni EN ole mikään tylsimys. Oikeastaan, jos olisi kärsivällisyyttä tutustua, niin kauriista paljastuu oikea helmi!

• Nauris
        Dragon_Heart kirjoitti:

Kuvailmasi luonne osuu täysin minuun. Suojaan itseäni vierailta ihmisiltä ja saatan siis vaikuttaa "tylsältä" ja "viileältä" tyypiltä, mutta kun toinen ihminen saavuttaa luottamukseni olen hyvin ulospäinsuuntautunut, rakkautta jakeleva ilopilleri.

mahtavaa tietää, että maailmassa on joku muu samanlainen. nuorempana ajattelin olevani jotenkin huono ihminen juuri viileyteni takia, mutta nykyään olen ylpeä siitä, että olen kauris ja omaan kyseisen ominaisuuden.

• kauristyttönen17
        Dragon_Heart kirjoitti:

juuri näin...ei voisi paremmin ja täydellisemmin minun luonnettani ja olemustani kuvailla..kuten sä "dragon" kuvailit itteäs!

• kauris tyttönen
        Kauristypsy kirjoitti:

Moi!
        Itse oon kohta 16 v. kauris. Se on totta, että kauris voi olla "vittumainen ja tosi outo" niinkuin yhdessä viestissä sanottiin. Mut se on vaan suojautumuskeino. Omasta mielestäni EN ole mikään tylsimys. Oikeastaan, jos olisi kärsivällisyyttä tutustua, niin kauriista paljastuu oikea helmi!

tuota just täs on kaikki muutki yrittäny sanoa..

• puhut asiaa
        Ylpeä kauris kirjoitti:

Kauris on tosikko niille, jotka eivät tunne sitä. noin yleensä kauriit pysyvät nuorekkaina. Kauriin on vaikea luottaa muihin ainakin aluksi, mutta sen jälkeen mennäänkin lujaa... 100%:lla. nim:ei-kauris

• capricorn

Eräässä horoskooppikirjassa sanottiin että TYYPILLISTÄ kaurista on vaikea määrittää(pätee kyllä varmaan muihinkin merkkeihin) Kauriitahan yleisesti pidetään konservatiivisina, vakavina, urakeskeisinä tyyppeinä, jotka kyllä omaavat erikoisen huumorintajun. Itse kaurisnaisena olen melko levoton, leikkisä ja nauravainen..ja nuo ominaisuudet eivät yleensä kuvaa tasapainoisia maamerkkejä. Muutkin tuntemani kauriit ovat aika hauskoja tyyppejä :) Joten ei me aina mitään tylsiä jöröttäjiä olla!

• Kaurisnauris

Moi,
        oikeastaan allekirjoitan kaikki edelliset viestit
        (vaikka niissä onkin stereotypioita ). Tunnistan
        itsestäni äärimmilleen viedyn tunnontarkkuuden,
        joka voi kääntyä ympäristöä piinaavaksi ominaisuudeksi, mutta laskuvarjona voi käyttää
        omituista huumorintajua ja kykyä nauraa itselleen.

Mielestäni olen sekä konservatiivinen että epämuodollinen. Arvostan ihmisiä, jotka ovat
        luotettavia, mutta joilla on sydän paikallaan.
        Pienet ( ja joskus suuret ) sekoilut kuuluvat elämään, hyvä että meitä kauriita joskus herätellään elämään...

• bambi vaan ei kauris

Kauris on kuin jäykkä kakka. Kauris ei ole hilpeää seuraa ja hänen kylmyytensä kauhistuttaa... Aina kaikki sanovat että kunhan oppii tuntemaan kauriin niin sieltä paljastuu helmi.. No olen oppinut tuntemaan moniakin kauriita ja sieltä on paljastunut moralisoiva, tuomitseva, ahdasmielinen, totinen, tiukka, huumorintajuton ja kylmä materian perässä juoksija.

• *kauris neito*

Minä en voi sanoa itseäni tylsäksi.
        Sillä tiedän vielä tylsempiä ihmisiä (jotka EI ole kauriita!) yleensä se olen minä joka haluaa tehdä kaikkea ns."hullua" kokeilla jtn uutta!
        musta tuntuu että...
        xxx miten olet tuntenut ne kauriit? (pystytkö tarkentamaan?)
        koska jos sä olet vain niitten kaveri ei se ole mitn!ajan kanssa tulee edetä!vai oletko seurustellut? silloin pitää olla hellä...mutta edetä hitaasti ei käydä kiinni!silloin se pakomuuri onnistuu ja voi olla että silloin ne näyttävät sen puolen itsestään...

sori alkoi ärsyttää kuin puhut noin...olet tainnut "vääriin" ihmisiin tutustua..
        mikäs olet horoskoopiltasi?
        no mutta kaikillahan on oma mielipide ja kaikki ei perustu horoskoopin mukaan kaikki kauriit ovat kuitenkin YKSI ja ERI! niinkuin muutkin...

• bambi vaan ei kauris
        *kauris neito* kirjoitti:

Minä en voi sanoa itseäni tylsäksi.
        Sillä tiedän vielä tylsempiä ihmisiä (jotka EI ole kauriita!) yleensä se olen minä joka haluaa tehdä kaikkea ns."hullua" kokeilla jtn uutta!
        musta tuntuu että...
        xxx miten olet tuntenut ne kauriit? (pystytkö tarkentamaan?)
        koska jos sä olet vain niitten kaveri ei se ole mitn!ajan kanssa tulee edetä!vai oletko seurustellut? silloin pitää olla hellä...mutta edetä hitaasti ei käydä kiinni!silloin se pakomuuri onnistuu ja voi olla että silloin ne näyttävät sen puolen itsestään...

sori alkoi ärsyttää kuin puhut noin...olet tainnut "vääriin" ihmisiin tutustua..
        mikäs olet horoskoopiltasi?
        no mutta kaikillahan on oma mielipide ja kaikki ei perustu horoskoopin mukaan kaikki kauriit ovat kuitenkin YKSI ja ERI! niinkuin muutkin...

Olen seurustellut kahden kauris miehen kanssa, toisen kanssa 2 vuotta ja toisen kanssa 4 vuotta. Lisäksi ystävättäreni oli kauris (ei ole ystäväni enää) ja työtoverini on kauris. En voi sanoa kaurista lämpimäksi ja iloiseksi tyypiksi... Itse olen leijona.

• Kauris oon...
        bambi vaan ei kauris kirjoitti:

Olen seurustellut kahden kauris miehen kanssa, toisen kanssa 2 vuotta ja toisen kanssa 4 vuotta. Lisäksi ystävättäreni oli kauris (ei ole ystäväni enää) ja työtoverini on kauris. En voi sanoa kaurista lämpimäksi ja iloiseksi tyypiksi... Itse olen leijona.

noissa edellä manituissa oli kyllä paljon totuuden siementä....itse oon kans kauris ja en varmaan helpoimmasta päästä...olen taipuvainen masennukseen ja synkistelyyn vaikkei aihetta oliskaan..osaan manipuloida ihmisiä jotta saisin tahtoni lävitse (en ole ylpeä siitä)ja olen myös kontrollifriikki pahinta lajia...en silti pidä itseäni mitenkään ikävänä ihmisenä, sillä on mulla myös hyviä puolia, kuten vaikka uskollisuus...olen ystävällinen niille jotka sen ansaitsevat jne...mutta kaikkihan ovat erilaisia!

• lily

Tämä kaurisneitonen on ennen ihmisiin tutustumistaan aika varautunut ja ehkä hiljainenkin, tuttujen ihmisten kanssa aivan erilainen...defenssimekanismit siis toimivat. Suunnittelen asioita aika paljon etukäteen, mutta teen myös asioita impulsiivisesti ja spontaanisti (yllättäen sillä itseni lisäksi myös muut kanssaihmiset). Ystävät ja perhe ovat tärkeitä, kuten muutkin läheiset ihmissuhteet, puolustan rakkaimpiani henkeen ja vereen. Seurustelusuhteeseen saatan hivuttautua hiljakseen tai sitten täräyttää täyttä vauhtia. Ailahtelevainen olen, elämä on välillä yhtä vuoristorataa, mutta yleensä kuitenkin olen tasapainoinen ja järkevä (joskin pidän hassuttelusta ja hauskanpidosta). Huumorintaju on ihan omaa luokkansa....
      Kaikki olemme yksilöitä ja tuskin on kahta täysin samanlaista kauristakaan (onneksi)!

• ei enää neitonen

...kuin kertomus minusta ;))))
        Onhan meitä sitten ainakin kaksi samantyylistä
        kaurisnaista.

• minäkin kauris
        ei enää neitonen kirjoitti:

...kuin kertomus minusta ;))))
        Onhan meitä sitten ainakin kaksi samantyylistä
        kaurisnaista.

Uskomattomia mielialan vaihteluja.. olen todella herkkä, toisaalta räiskyvän huumorintajuinen ja hauska, suuttuessani voin olla viiltävän teräväkielinen tai sitten mökötän hiljaa. Loukkaamiseeni ei muuten tarvita kovinkaan paljon. Olen masentuvainen, huonoitsetuntoinen, arka, mutta uskollinen, hyväsydäminen, suorapuheinen, sinisilmäinenkin.
        Kauris on oppinut paljon, jos osaa nauraa itselleen. Se voi olla vaikeaa.

Saman päivän aikana voin olla sekä masennuksen alhossa että onneni seitsemännessä taivaassa..!

• yksGff

Kauris paranee vanhetessaan. Osaa olla rennommin.

• hulluseon

Näin unta että Kauris 24-12-1948 on naispuolinen PAHOLAINEN,no se oli vain unta...

• EIKauris

Tunsin joskus kauriin , joka oli niin tyhmä ettei tajunnut ostaa röökiä tai edes syödä. Oli turpa kuin hevosella ja runko kurvikas kuin onkivapa. Onko kaikki kauriit yhtä tyhmiä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe