Ruskehtava, jopa verinen, valkovuoto?

Kipeä?

Olen kärsinyt jo jonkin aikaa häiritsevästä, runsaasta ja usein ruskehtavasta valkovuodosta. Olen aina ollut alapäästä melko "vuotavainen" valkovuodon suhteen, mutta nyt ehkä puolisen vuotta väri on ollut ruskehtava, välillä enemmän, välillä vähemmän. Mielestäni tämä ei riipu kuukautiskierron vaiheesta, eikä vuoto ole haisevaa. Vatsani ei ole kipeä eikä alapäässä tunnu mitään outoa kirvelyä tms. Hiivatulehdusta mulla ei (kai) koskaan ole ollut. Kävin lääkärissä ja kysyin, liittyykö tämä pillereihin (syön akneen Cypretyliä, DianeNovaa vastaava), mutta lääkäri passitti vain klamydiakokeeseen, joka oli negatiivinen. Ei ole kivaa, kun housuissa on koko ajan ruskehtavaa limaa.. Joskus seksin jälkeen tulee jopa verihyytymiä, vaikka ei olisi edes menkat.. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Saitteko selville syyn?

5

5896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa....

No ei tuo kyllä normaalia oo. Kannattaa varata aika jollekkin vähän ammattitaitosemmalle lääkärille. Mikähän lie puoskari tuokin sitten oli, kun ei tuon enempää asiaa selvitellyt.

• Kipeä?

Kävin Ylioppilaiden Terveydenhoitosäätiöllä (YTHS), mikä on ollut ihan ok paikka tähän asti, mutta tuo lääkäri oli ärsyttävintä ikinä. Miesgynekologi, joka vitsaili koko ajan ja puhu käyttäen jotain hiton kielikuvia koko ajan.. vertasi naisen "elintä" ties mihin ja mä katselin häpeillen lattiaan, ku en kestäny sen ärsyttävää virnettä ja hiphei -meininkiä asian suhteen. Kun en jaksanut kuunnella enempää, tokaisin että no mennään sitte sitte klamydiakokeeseen...

• Nimetön

minulla oli suht sama vaiva n. kuukausi sitten(punertava valkovuoto, hajuton, runsas, ilman kipua, ei kirvelyä...) Gynellä kävin, kokeiden tulos: bakteeritulehdus. Määrätty lääke antibiootti: flagyl 500mg emätinpuikko 7vrk:n ajan. Toissapäivänä kuuri loppui ja oireet on pois... toistaiseksi...

• mimmu

riittikö 7 vrk? mun lääkäri määräsi 10 vrk vastaavaan,,, nyt kolmas puikko kehissä ja kiva olo pahoinvoinnin ja päänsäryn kanssa.. vatsan ripulia unohtamatta

• yks kans
        mimmu kirjoitti:

riittikö 7 vrk? mun lääkäri määräsi 10 vrk vastaavaan,,, nyt kolmas puikko kehissä ja kiva olo pahoinvoinnin ja päänsäryn kanssa.. vatsan ripulia unohtamatta

Onko teillä vuoto ollut kokkaremaista tai "klimppistä" samaan aikaan verisen/värillisen vuodon aikana? kävin itse tänää lääkäris sain antibiootit (kahdet eri, suun kautta otettavat) verisen vuodon takia ja vuoto on myös kokkaremaista. Käsikauppalääkkeet (emätinpuikot) ei auttanut... ei kans mitään kipuja ole, lääkäri koitti sisältäki ja paineli ulkopuolelta mut ei minkäänlaisia kiputuntemuksia.. Kävin labrassakin ja niitä tuloksia nyt odotellaa torstaihin asti..
        Toivon et mullakin vaan toi tulehdus, ettei mitään pahempaa.. Lääkäri ku sanoi ettei ole ennen tollasta "mönjää" nähnyt, et oli ihan outoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1638
    Aihe