Moi! Miesten kanssa tulee aina ongelmia, aivan kuin meidän naistenkin kans. Mut mitäs teet kun, viikon ollaan kylki kyljes ja yhtäkkiä mies ei vastaa viesteihin tms. Ollaan tutustuttu lähemmin vasta n. pari viikoa sitten. Hän on näyttänyt tunteensa aika selvästi...mut nyt ei jätkästä kuulu mitään. Neuvoja?
Miksi mies on niin yksniittinen?
11
1796
Vastaukset
- H
Tuo tuntuu olevan tähän vuodenaikaan aika yleinen ilmiö! Mistäkähän se johtuu??? Joku kumma jätkillä nyt päässä heittää. Ensin ollaan niin muka onnellisia ja tunteet ilmaistaan vahvasti ja selkeästi ja oho!! Ihan yhden viikonlopun / tukholman reissun aikana kaikki muuttuu! ja nyt ei sitten kuulu yhtään mitään. Mutta hei neuvoksi sulle antaisin seuraavaa: Pysy itsekkin hiton tiukkana, jos jätkä ei voi mitään itsestään ilmoittaa, niin anna olla. Ei ollut sun arvoinen, parempaa täytyy olla vielä tulossa! Tai sitten jätkä tulee järkiinsä ja laitta jotain.
Mukavaa jatkoa sulle! - Tälvi on pimeää aikaa
Oletko itse näyttänyt tunteesi hänelle, oletko antanut tarpeeksi vastarakkautta? Esitä omia mielipiteitä. Naiset pleas älkää luovuttako erot ovat raskaita ja ne laskevat aina jäkien itsetuntoa vaikka olisittekin tunteneet vasta vähän aikaa..Keksikää aktiiviteettejä!
- essi
tutulta kuulostaa.seurustelun alussa oli ihan sama meininki,miehellä tuntui olevan tärkeempää tekemistä kuin yhteydenpito mitenkään.alussa olin aika tyyni,olin niinkuin asia ei mitenkää vaivais ja et menoja on täälläkin.viikkojen kuluessa kiinnostus sit heräsi ja yhes ollaa oltu about 4v.
- kipu
essi kirjoitti:
tutulta kuulostaa.seurustelun alussa oli ihan sama meininki,miehellä tuntui olevan tärkeempää tekemistä kuin yhteydenpito mitenkään.alussa olin aika tyyni,olin niinkuin asia ei mitenkää vaivais ja et menoja on täälläkin.viikkojen kuluessa kiinnostus sit heräsi ja yhes ollaa oltu about 4v.
koita hankkii itelles joku 40v tai
silleen niil ei oo enää mikään kova meno päällä ja ne voi relaa - näin on.
kipu kirjoitti:
koita hankkii itelles joku 40v tai
silleen niil ei oo enää mikään kova meno päällä ja ne voi relaaNo ei pidä paikkaansa. Ne osaa kusettaa sua vielä paremmin, kun ovat paljon nähneitä ja kokeneita.
- Siru
Lue John Grahamin Mars ja Venus Seurustelusuhteessa, niin jo rupeaa miesten (ja naistenkin) aivoitukset kirkastumaan. MInäkin löin päätäni seinään kymmenen vuotta ennen kuin tajusin miten miehelle pitää puhua ja selittää että viesti menee perille.
Ja tuo vetäytyminen kuuluu kanssa miesten lajityypillisiin touhuihin. Sen tarttee paeta voidakseen taas haluta ja sitoutua sinuun. Näin se menee usko pois! - Kukka
Paljon kiitoksia kaikille, lisää neuvoja kaivataan. Mut noikin jo vähän aukas silmiä. En ruvennut pihtailee,pidän seksistä ja paljon. Mies tosin käyttää aineita, joten jäänkö aina toiseks niiden kans? Viikonloppuisin hän lähtee työasioille...tai enpä tiedä.Nytkin hän on reissus ja en tiedä milloin tulee. Mut on kovin läheinen, kun tapaamme. Olen uskaltanut näyttää tunteeni paremmin, koska hänkin näyttää. Epätietoisuus raastaa.. en tiedä mitä hän puuhailee ollessaan reissus. Ikävä epäillä, mut toinen nainenko? Yritän olla sekoamatta... mielipiteitä lisää, kiitos. :)
- tjk25
Mies voi mennä hiljaseksi, jos toinen on tullu liian lähelle toista liian nopeesti.Siinä tulee sellanen kahlittu olo tai vastaava. ANtakaa aikaa, ja älkää alkako polttaa suhdetta liian kovalla liekillä heti alussa, siltä palaa pohja pois liian nopeesti, ja sit ollaan tyhjän päällä.Hitaasti hyvä tulee.
- maarit
Enpä tiedä, onko sun pulmaas mitään selkeää vastausta olemassa.. Ikävä kyllä oon itekkin törmänny viime aikoina aina noihin kundeihin jotka lopettaa aktiivisen yhteydenpidon jo alkuunsa ja koska mä en haluu olla mikään roikkujatyyppi, niin siihen ne jutut usein lopahtaa. Toinen ilmiö on et ne kundit haluu vaan seksiä, eikä haluu sen vakavampaa juttua..
Joku mainitsi 40-miehet. Niitäkin on tullut kokeiltua, mutta ovat, kiitos vaan, liian rauhallisia.
Jos mies on paljon reissussa, niin siinähän on kyllä usein se vaara, että se tapailee jotain muuta.. (tiedän koska olin aikoinaan se toinen nainen, enkä todellakaan ylpeä asiasta..) - Kukka
maarit kirjoitti:
Enpä tiedä, onko sun pulmaas mitään selkeää vastausta olemassa.. Ikävä kyllä oon itekkin törmänny viime aikoina aina noihin kundeihin jotka lopettaa aktiivisen yhteydenpidon jo alkuunsa ja koska mä en haluu olla mikään roikkujatyyppi, niin siihen ne jutut usein lopahtaa. Toinen ilmiö on et ne kundit haluu vaan seksiä, eikä haluu sen vakavampaa juttua..
Joku mainitsi 40-miehet. Niitäkin on tullut kokeiltua, mutta ovat, kiitos vaan, liian rauhallisia.
Jos mies on paljon reissussa, niin siinähän on kyllä usein se vaara, että se tapailee jotain muuta.. (tiedän koska olin aikoinaan se toinen nainen, enkä todellakaan ylpeä asiasta..)Tais loppua toi meidän juttu sitten.. jätkä tuumas, et ollaan kavereita, jos sopii. Sen pitää kuulemma selvittää omia asioita ekaks. Nyt kun pystyn ajattelee järjellä, niin voi jessus miten se olikin kiero. On monta selitystä tälle lopulle, mut totuutta en ehkä koskaan saa tietää. Okei, kun se laittoi viestin et tää on over, niin laitoin pari viestiä.. mut sen jälkeen en oo yhteyttä häneen ottanut. Mä en roiku! Onneks mul on todella hyvä bestis, joka pitää mun pään pinnalla. Mut se jätkä jätti asian niin et se voi ottaa yhteyttä... mitäs sit kun se sen tekee? En ole vielä tarpeeks vahva sanomaan ei...Helpompi mun näin on olla, kuin niin et me hengaillaan ja sit saan miettii pääni puhki et missä se menee muina aikoina yms. Nyt sattuu ja lujaa, mut jatkossa olen vahvempi. Luottamus meni kyl kolisten miehiin. No huh huh...
- paljon pettymyksiä kokenut
Kukka kirjoitti:
Tais loppua toi meidän juttu sitten.. jätkä tuumas, et ollaan kavereita, jos sopii. Sen pitää kuulemma selvittää omia asioita ekaks. Nyt kun pystyn ajattelee järjellä, niin voi jessus miten se olikin kiero. On monta selitystä tälle lopulle, mut totuutta en ehkä koskaan saa tietää. Okei, kun se laittoi viestin et tää on over, niin laitoin pari viestiä.. mut sen jälkeen en oo yhteyttä häneen ottanut. Mä en roiku! Onneks mul on todella hyvä bestis, joka pitää mun pään pinnalla. Mut se jätkä jätti asian niin et se voi ottaa yhteyttä... mitäs sit kun se sen tekee? En ole vielä tarpeeks vahva sanomaan ei...Helpompi mun näin on olla, kuin niin et me hengaillaan ja sit saan miettii pääni puhki et missä se menee muina aikoina yms. Nyt sattuu ja lujaa, mut jatkossa olen vahvempi. Luottamus meni kyl kolisten miehiin. No huh huh...
Miesten tähden kannata ei surra koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4242333Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122139Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501435Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821109Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581015Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4121000- 153885
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41878- 56839
- 79815