Hei!
Onko kenelläkään kokemusta Atlantis hotellista?
Mietitään matkan varaamista ja tuota hotellia ollaan katseltu.
Millainen hotelli Atlantis??
3
664
Vastaukset
- britit sucks!!!
Lauantaina palasin äkkilähdöltä vietettyäni viikon ko apartmentissa. Toiste en menisi enkä ainakaan listahinnalla! Itse hotelli oli aika vaatimaton mutta siisti ja pyyhkeet taidettiin vaihtaa melkein joka päivä. MUTTA. Allasalue oli pieni ja ankea, siellä maattiin kuin sillit suolassa. Britit, joita asukkaista 90% olivat, riehuivat altaalla täysin muista piittaamatta ja hyppivät ja roiskivat niin, että kirjat, juomat, hiukset, pyyhkeet yms. kastuivat altaan reunalla. Iltaisin heittelivät toisiaan vaatteet päällä altaaseen vaikka kyltit sen kielsivät.
Tarjoilijoista n. puolet puhui englantia, puolet vain turkkia. Olivat kyllä ihan ystävällisiä mutta eivät tyrkkyjä. Baarin plus-/miinuspuoli oli se, että siellä on happyhour 24/7 ja paukut saa 2 yhden hinnalla. Siinä on hyvät ja huonot puolensa, riippuu mistä asiaa katsoo.
Olen käynyt Marmariksessa 8 kertaa ja asunut neljässä eri hotellissa ja tämä oli kyllä tasoltaan kaikista ankein.
MUTTA. Jos viihdytte päivät rannalla ja liikutte muutoinkin aktiivisesti eli käytte hotlassa vain suihkussa ja nukkumassa niin siihen Atlantis kelpaa siinä missä mikä tahansa muukin:)
Niin ja sijainti on loistava jos ei halua ihan keskustan hulinaan mutta kuitenkin kävelymatkan päähän kaikesta. - tuos
Jos tarkoittaa, niin oli erinomainen!
Toinen vastaaja on ollut jossain ihan toisessa Atlantiksessa ilmeisesti Marmariksessa.
Kesäkuussa mennään toisen kerran. - KAHDESTI MARMARIKSES
OLIN KYSEISESSÄ HOTELLISSA YHDEN YÖN HUONE OLI PIENI KYLPPÄRI HUONO VETTÄ EI TULLUT SUIHKUSTA SAMOIN EI HYVÄ NÄKÖALA PARVEKKEELTA MUUTENKIN KOVIN ANKEA MEKIN SIIRRYTTIIN TOISEEN HOTELLIIN LOPPULOMAKSI TURAN HOTELLI OLI MEISTÄ IHAN KIVA SIELLÄ 3 VIIKKOA ASUNUT EI ATLANTIS OLLUT MEIDÄN MAKUUN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266