BB-talossa

2 neitsyttä

Ovat niin tyypilliseen tapaan hieman hiljaisempia ja tarkkailevat muita jatkuvasti.

10

1743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

sekös on kamalaa.

• ????

Onks sun pipo kireellä?

• Miss Blue
        ???? kirjoitti:

Onks sun pipo kireellä?

..öykkäröivätkö ne neitsyet? tulipahan vaan mieleen...se tuntuu siellä bb:ssa olevan yleistä:D

• mitään öykkäröi
        Miss Blue kirjoitti:

..öykkäröivätkö ne neitsyet? tulipahan vaan mieleen...se tuntuu siellä bb:ssa olevan yleistä:D

Hissuttelevat ja iloitsevat muiden mukana omalla tyylillään.

• iskevät vielä

Alkuun tarkkailevat ja iskevät sitten raa'asti!

• codetsu

niinhän se yleensä tulkitaan "Ihan ilman syytä..."
        mutta harvoin neitsyt tekee mitään ilman hyvää syytä
        monelle huonompi muistiselle vain ei tule mieleen mitä tulikaan tehtyä viikko kuukausi vuosi sitten
        minä ainakin muista jokaisen henkisen ja ruumillisen tikarin joka nahkaani pistetään
        enkä niitä unohda
        eli jos joskus tuntuu siltä että olen paha ilkeä teen kostoni se ei koskaan ole perusteeton
        joku voi jopa luulla että minulle voi pohjattomasti vittuilla ja töniä
        siinä ollaan totaalisen väärässä asia ei ole niin
        kestän sitä tiettyyn pisteeseen asti...

• neitsyt ei unohda
        codetsu kirjoitti:

monelle huonompi muistiselle vain ei tule mieleen mitä tulikaan tehtyä viikko kuukausi vuosi sitten
        minä ainakin muista jokaisen henkisen ja ruumillisen tikarin joka nahkaani pistetään
        enkä niitä unohda
        eli jos joskus tuntuu siltä että olen paha ilkeä teen kostoni se ei koskaan ole perusteeton

Eikä anna anteeksi, eihän neitsyellä anteeksi annettavaa edes ole!

Vika ei koskaan ole neitsyessä!

Todella pitkävihaista tyyppiä!

Tämä on syytä kaikkien muistaa ja pysyä erossa neitsyistä!

• itseensä liittyvät
        codetsu kirjoitti:

enkä niitä unohda

Muiden asiat ja jutut sitten tuppaavatkin unohtua.

• henkilö...

joka mieluummin samastuu itkua vääntäviin, äitiä ikävöiviin lapsukaisiin...

Eikö pelin henki olekin tarkkailla muita ja tehdä omat johtopäätökset?

Tässä neitsyt on vahvoilla. Neitsyt ei anna minkäänlaisten tunnekuohujen häiritä keskittymistä oleelliseen. Samaa ei voi sanoa monesta muusta merkistä. Kauris on tässä suhteessa poikkeus, mutta onko BB-talossa yhtään kaurista? Ei ole, eikä ihme.

Neitsyt ei näytä ulospäin, mitä pään sisällä liikkuu. Tämä mielletään yleisesti salakavaluudeksi ja jopa 'pahuudeksi'. Tällainen tulkinta osoittaa pelkästään huonoa ihmistuntemusta.

Tunteiden hallinta on ihmisen yksi tärkeimmistä ominaisuuksista - ne, jotka eivät kykene hillitsemään itseään, eivät menesty elämässä. Tunteiden hyvällä hallinnalla ei ole mitään tekemistä salakavaluuden ja negatiivisuuden kanssa, päinvastoin.

• gynegologi-astrologi

Ummetussu on tauti, josta suomalaiset tytöt kärsivät noin 9-vuotiaaksi. Tällä perusteella väitän, ettei bb-pöljälässä ole yhtään neitsyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe