Terve!
Stealth Chrome 12" subwooferista jotain tietoa hakisin. Omistan kyseisen subin, joka on ajautunut minulle ilman pakettia ja netistä ei etsimällä tietoa löydy kyseisestä vehkeestä. Esimerkiksi kotelon suunnitteluun tarvittavia tietoa tarvitsisin.
Myös kokemuksia kyseisestä kaiuttimesta saa antaa. Itse en ole päässyt kuulemaan ollenkaan tuon sointia. Onko ihan susi?
Stealth 12" subwoofer?
7
2900
Vastaukset
- Palkinlampi
Voihan se olla joidenkin mielestä susi tai vastaava halpistuote johon ei kannattaisi satsata.
Mut mut, tuossa noin hyllystä kaivelin RTO:n "NO LIMITS CAR AUDIO 06/07" esitteen jonka kannessa on muuten erittäin vetävä mimmi :)
Laitan alle tiedot esitteestä kyseisestä subista:
- 450W
- Chrome 12
- Art.Nr.: 636109
Features
- 12", 300mm Subwoofer, Gummissicke
- 450 Watt peak
- 4 Ohm Impedanz
- 40 Oz Magnet
- massive Anschlu?klemmen
Ja muut speksit:
* 33-2000 Hz
* 91 dB
* Einbautiefe 140mm
* Gewicht 3,5Kg
* Resonanz Frequenz 37 Hz
Jos noista tiedoista jotain hyödyt, niin mikäpä siinä...- Amp
Kiitokset sinne suuntaan. Kyllä tuosta jotain apua on :)
Mielipiteitä saa kyllä edelleen laittaa tähän topiciin. - vas ja qts arvoja
Oisko kellään tallessa vas, qts ym. arvoja, joita tarvittais kotelon suunnittelussa?
Kiitos.
- cxxdsfs
mulla on jääny tollane stealthin 350 watt subbari lojuu nurkkiin kun ostin sen mutta nyt kun oon ottanu sen käyttöön niin kyllä se ihan kohtuun hyvi jytkyää kun laittaa johinkin koppaan kii
- kurttushow
Yleensä jos kaiuttimesta ei löydy netistä tai mistään speksejä esim. just T/S parametreja, syynä on se että ne eivät ole julkaisukelpoisia. Noissa tuntematon -halpamerkki subbareissa on yleensä sellaiset parametrit ettei niille löydy mitään järkevää kotelotilavuutta ja varsinkaan refleksikotelolle. Siksi niitä ei julkaista.
Neuvoksi sanoisin että ns. free-air asennus on varmaan se paras. Takakontin ja matkustamon väliin reikä ja subi siihen. Näin asennettuna halpasubi möykkää kovaa jo pienelläkin teholla, isoja tehoja se ei kuitenkaan kestäisi. - googleman
Qts: 0,360
Vas:46 l
Fs: 37 hz
Membrandurchmesser: 27 cm
Chassis-Eigenvolumen : 3,36 l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985