meni lagunasta vaihteisto , 5 vaihteen rattaat sileet ,, löytyyko pajaa joka korjaa vaihteistoja , jos jollaki lojuu ehjä tai rikkinäinen lagunan vaihteisto nurkissa niin voisin ostaa, auto -97 2.0 16v
vaihteisto tyyppi JC5
laguna vaihteisto
4
931
Vastaukset
- rellupate
Ei minullkaan ole sinulle vaihdelaatikkoa myydä,mutta mielenkiinnosta vain olisin kysynnyt minkälaisessa ajossa ko. auto on ollut, eli onko vedetty esim. paljon asuntovaunua tms.ja onko tullut käytettyä paljon viitosvaihdetta as.vaunun tai yleensä perävaunun vedossa.tiedätkö minkätyyppiset öljyt vaihdelaatikossa ovat tällähetkellä.
- Relluman
Ruotsista noin 500€
- sileet?
jos 9 v vanhasta autosta menee rattaat sileeks vastuuhenkilö löytyy silloin maahantujalta! Kyllä hammasratas kestää vähintåin 40 vuotta jos kaikki säädöt muuten on kohdallaan.
- lagu 2
kysy autovahinkokeskuksesta,rommparit,nettiautopalsta kolariautoja myydään sielläkin osina.ONNEA metsästykseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156