Etsin Costellon versiota biisistä "Mun sormuksein". Joskus ollu se ja kadonnu muutossa. Äänitteen nimi "Tuhat yötä".
Olen yrittäny etsiä sitä koirien ja kissojen kanssa, mutta ei ole onnistunu. Tietääkö joku, saako sen jostain laillisesti imutettua koneelle? Yrittäny olen eri paikoista, mutta en löydä.
Tietäiskö joku, löytyiskö se miltään cd-levyltä?
Kiitokset etukäteen...
Costellon juttua...
3
669
Vastaukset
- Popedafanittaja
kysellä antikvariaateista ,jos niissä sattuisi olemaan
tai musaliikkeistä.Tai laittaa ilmoitus vaikkasta Suomi24 musaosastolle. - "etsivä löytääkö?"
Sain selville, että tuo Costellon "mun sormuksein" on singlellä, jossa toisella puolen toi tuhat yötä-biisi.
Jollain älpykälläkin saattaa toi biisi olla, mutta on se vaan kiven takana.
Jos jollain tietoo, mistä sen sais, niin laittakaa viestiä. Ei ole divaritkaan tärpänneet.- Mä vaan
ilmeistyi sinkkuna joskus 1985. Myös jollain koelma lp:llä tuo on julkaistu ainakin tuo Mun sormuksein. Vuosi oli 1985 ja samalla levyllä oli mm. Kuuma kesä Popedalta, Kuorotyttö Yö:ltä ja Belaboris Rakkauden jälkeen... Koelman julkaisu Poko Rekords ja koelman nimi on PokoTV
Tammikuussa 1985 Costello päättää äänittää soolosinkun. Joltain bändiltä oli jäänyt ylimääräistä studioaikaa tähteelle niin Costello tarttui tuumasta toimeen ja levytti "Mun sormuksein" ja "Tuhat yötä". Kyseessä oli oikea soolo, sillä Costello soitti kaikki soittimet, äänitti ja tuotti oman sinkkunsa. "Tuhat yötä" sanat teki Mr. Spirit eli Mika Sundqvist. Myyntilistoilla sinkkua ei näkynyt. Soundissa sinkusta todettiin, että tämähän toimii ihan hienosti. Lisäksi arvostelussa todettiin myös kakkospuolen toimineen hyvin, "joka ei ole yllätys sillä Costello on osoittanut olevansa pätevä poika". Niinpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802035
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461706- 1231483
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541165Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70929
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26907- 15899