Huonoin

biisi?

Gallupin aiheena siis huonoin Kari Tapion levyttämistä kappaleista.
Oma inhokkini on Juna kulkee.
Aika järkyttävä on ainakin nimensä perusteella myös Kapeeta vakoo leveetä tietä ja bensa-asemia.

14

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkee...

      on todella huono biisi.

    • jotain uutta . . .

      vai vanhaa tuotantoa, kun en ole moisia kappaleita edes kuullut, Kapeeta vakoo, leveetä tietä ja Bensa-asemia?
      Mulla ei ole vielä tullut vastaan /kuulolle yhtään Karin kappaletta, josta en olisi pitänyt.
      Soittajan vaimo kappale on ainoa jolloin vaihdan kanavaa, se on vaan jostain syystä niin "ällö".

      • vakoo

        "Kapeeta vakoo leveetä tietä ja bensa-asemia" -niminen biisi on vuodelta 1988 ja mukana Tää kaipuu -lp:llä. Kappaleen on tehneet Mikko Alatalo ja Harri Rinne.


      • ???!
        vakoo kirjoitti:

        "Kapeeta vakoo leveetä tietä ja bensa-asemia" -niminen biisi on vuodelta 1988 ja mukana Tää kaipuu -lp:llä. Kappaleen on tehneet Mikko Alatalo ja Harri Rinne.

        ...bensa-asemia siinä nimessä ei mainita. Minulla on se levy, jolta biisi löytyy. Ei ole oikeestaan huono biisi, mutta Humanahum niminen biisi on aika huono, löytyy ainakin joltain kokoelmalta.


      • asemia

      • Anti-Maria

      • Anti-Maria kirjoitti:

        sai iskun! En siedä Alataloa ja tuo piisi on tosi surkea...

        Kari on aina paras kuitenkin. Juna kulkee hyvin ja Viimeiseen valssiin asti! Karin ääni on liian kaunis kuvailla! Se vaan ottaa..

        1. portugalin huhtikuu
        2. Jennie Jennie
        3. Hullu mies Magoleff
        4. Anna
        5. Ring of fire ( Johnny Cashin muistolevyltä)

        Olen todellinen Kari fani, mutta tässä osa niistä kappaleista, jotka tulee useimmiten skipattua kuunnellessa. Ja onhan niitä muitakin, mutta tuossa minun inhokkini. Tosin täysin ymmärrettävää, kun mies on levyttänyt ja esittänyt tuhansia kappaleita, niin jokainen ei voi olla omaan korvaan hyvältä kuulostava.

        Tosin monipuolisuus on rikkaus, vai miten se oli?


      • maestro jalkanen
        klapi kirjoitti:

        1. portugalin huhtikuu
        2. Jennie Jennie
        3. Hullu mies Magoleff
        4. Anna
        5. Ring of fire ( Johnny Cashin muistolevyltä)

        Olen todellinen Kari fani, mutta tässä osa niistä kappaleista, jotka tulee useimmiten skipattua kuunnellessa. Ja onhan niitä muitakin, mutta tuossa minun inhokkini. Tosin täysin ymmärrettävää, kun mies on levyttänyt ja esittänyt tuhansia kappaleita, niin jokainen ei voi olla omaan korvaan hyvältä kuulostava.

        Tosin monipuolisuus on rikkaus, vai miten se oli?

        vaikee sanoo........maestro jalkanen on tehnyt paljon loistavia kappaleita < mistä oma suosikki on ainut maailmassa.... Jennie jennietä karin versiona en ole kuullut.....


      • 1000
        klapi kirjoitti:

        1. portugalin huhtikuu
        2. Jennie Jennie
        3. Hullu mies Magoleff
        4. Anna
        5. Ring of fire ( Johnny Cashin muistolevyltä)

        Olen todellinen Kari fani, mutta tässä osa niistä kappaleista, jotka tulee useimmiten skipattua kuunnellessa. Ja onhan niitä muitakin, mutta tuossa minun inhokkini. Tosin täysin ymmärrettävää, kun mies on levyttänyt ja esittänyt tuhansia kappaleita, niin jokainen ei voi olla omaan korvaan hyvältä kuulostava.

        Tosin monipuolisuus on rikkaus, vai miten se oli?

        Suomen eniten levyttänyt artisti on muuten Georg Malmsten, 842 kappaletta. Hyvänä kakkosena tulee yllätys yllätys Kari Peitsamo, 750 kappaletta. Tämä tieto perjantain Aamulehdestä. Taitaa Klabbilla olla matkaa siis tuhansiin.


      • Annu.
        1000 kirjoitti:

        Suomen eniten levyttänyt artisti on muuten Georg Malmsten, 842 kappaletta. Hyvänä kakkosena tulee yllätys yllätys Kari Peitsamo, 750 kappaletta. Tämä tieto perjantain Aamulehdestä. Taitaa Klabbilla olla matkaa siis tuhansiin.

        Mikäs saavutus on se että on eniten levyttänyt kun vain muutama biisi on tunnettu. Tämä koskee sekä Malmstenia että varsinkin Peitsamoa, josta itse en edes ole koskaan kuullut ja olen kuitenkin pienen ikäni kuunnellut iskelmämusiikkia.
        Olkoon Karilla tuhansia tai vaikka satoja biisejä niin aika vähän on sellaisia mitä ei olisi kuultu ja tunneta.


    • Annu.

      Kyllä Juna kulkee on varmaan huonoin biisi. Tai sitten nämä duetot Koivuniemen kanssa, niistä en pidä alkuunkaan. Myös Elämää suurempaa, duetto Saija Varjuksen kanssa on todella laahaava ja huono.

      • <<<

        mua paina syleilyys < ei ainakaan mutta sanotaan
        että sen kun kuulee 4 kertaa se alkaa soimaan päässä


    • epäkelpo laulaja

      Mielestäni ne kaikki on ihan surkeita ja ukko on muutenkin ihan väärällä alalla, en kestä sitä.

      • rahinaradio

        Duetto Niinkuin Yö Maaritin kanssa ei oikein skulaa. Enkä ole oikein koskaan pitänyt Juna Kulkee laulusta, niin hyvä kuin se varmaan onkin. Ja ihan oikealla alalla mielestäni Kari on, todisteena valtava määrä ihalijoita ja myytyjä levyjä. Eipä yllä moni samaan.
        Ja lauluäänihän tällä miekkosella on upea, varsinkin kantrissa se soi meikäläiseen sieluun niin, että värinä käy...jees...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe