Huonoin

biisi?

Gallupin aiheena siis huonoin Kari Tapion levyttämistä kappaleista.
Oma inhokkini on Juna kulkee.
Aika järkyttävä on ainakin nimensä perusteella myös Kapeeta vakoo leveetä tietä ja bensa-asemia.

14

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkee...

on todella huono biisi.

• jotain uutta . . .

vai vanhaa tuotantoa, kun en ole moisia kappaleita edes kuullut, Kapeeta vakoo, leveetä tietä ja Bensa-asemia?
      Mulla ei ole vielä tullut vastaan /kuulolle yhtään Karin kappaletta, josta en olisi pitänyt.
      Soittajan vaimo kappale on ainoa jolloin vaihdan kanavaa, se on vaan jostain syystä niin "ällö".

• vakoo

"Kapeeta vakoo leveetä tietä ja bensa-asemia" -niminen biisi on vuodelta 1988 ja mukana Tää kaipuu -lp:llä. Kappaleen on tehneet Mikko Alatalo ja Harri Rinne.

• ???!
        vakoo kirjoitti:

"Kapeeta vakoo leveetä tietä ja bensa-asemia" -niminen biisi on vuodelta 1988 ja mukana Tää kaipuu -lp:llä. Kappaleen on tehneet Mikko Alatalo ja Harri Rinne.

...bensa-asemia siinä nimessä ei mainita. Minulla on se levy, jolta biisi löytyy. Ei ole oikeestaan huono biisi, mutta Humanahum niminen biisi on aika huono, löytyy ainakin joltain kokoelmalta.

• asemia
        ???! kirjoitti:

...bensa-asemia siinä nimessä ei mainita. Minulla on se levy, jolta biisi löytyy. Ei ole oikeestaan huono biisi, mutta Humanahum niminen biisi on aika huono, löytyy ainakin joltain kokoelmalta.

Ylen arkisto antaa biisille pitemmän kaavan mukaisen nimen: http://yle.fi/aanilevysto/firs2/kappale.php?Id=Kapeeta vakoo leveet%E4 tiet%E4 ja bensa-asemia
        Mut voihan se olla että levyllä nimi on kirjoitettu eri tavalla.

• Anti-Maria

• Anti-Maria kirjoitti:

sai iskun! En siedä Alataloa ja tuo piisi on tosi surkea...

Kari on aina paras kuitenkin. Juna kulkee hyvin ja Viimeiseen valssiin asti! Karin ääni on liian kaunis kuvailla! Se vaan ottaa..

1. portugalin huhtikuu
        2. Jennie Jennie
        3. Hullu mies Magoleff
        4. Anna
        5. Ring of fire ( Johnny Cashin muistolevyltä)

Olen todellinen Kari fani, mutta tässä osa niistä kappaleista, jotka tulee useimmiten skipattua kuunnellessa. Ja onhan niitä muitakin, mutta tuossa minun inhokkini. Tosin täysin ymmärrettävää, kun mies on levyttänyt ja esittänyt tuhansia kappaleita, niin jokainen ei voi olla omaan korvaan hyvältä kuulostava.

Tosin monipuolisuus on rikkaus, vai miten se oli?

• maestro jalkanen
        klapi kirjoitti:

1. portugalin huhtikuu
        2. Jennie Jennie
        3. Hullu mies Magoleff
        4. Anna

Olen todellinen Kari fani, mutta tässä osa niistä kappaleista, jotka tulee useimmiten skipattua kuunnellessa. Ja onhan niitä muitakin, mutta tuossa minun inhokkini. Tosin täysin ymmärrettävää, kun mies on levyttänyt ja esittänyt tuhansia kappaleita, niin jokainen ei voi olla omaan korvaan hyvältä kuulostava.

vaikee sanoo........maestro jalkanen on tehnyt paljon loistavia kappaleita < mistä oma suosikki on ainut maailmassa.... Jennie jennietä karin versiona en ole kuullut.....

• 1000
        klapi kirjoitti:

1. portugalin huhtikuu
        2. Jennie Jennie
        3. Hullu mies Magoleff
        4. Anna

Suomen eniten levyttänyt artisti on muuten Georg Malmsten, 842 kappaletta. Hyvänä kakkosena tulee yllätys yllätys Kari Peitsamo, 750 kappaletta. Tämä tieto perjantain Aamulehdestä. Taitaa Klabbilla olla matkaa siis tuhansiin.

• Annu.
        1000 kirjoitti:

Suomen eniten levyttänyt artisti on muuten Georg Malmsten, 842 kappaletta. Hyvänä kakkosena tulee yllätys yllätys Kari Peitsamo, 750 kappaletta. Tämä tieto perjantain Aamulehdestä. Taitaa Klabbilla olla matkaa siis tuhansiin.

Mikäs saavutus on se että on eniten levyttänyt kun vain muutama biisi on tunnettu. Tämä koskee sekä Malmstenia että varsinkin Peitsamoa, josta itse en edes ole koskaan kuullut ja olen kuitenkin pienen ikäni kuunnellut iskelmämusiikkia.
        Olkoon Karilla tuhansia tai vaikka satoja biisejä niin aika vähän on sellaisia mitä ei olisi kuultu ja tunneta.

• Annu.

Kyllä Juna kulkee on varmaan huonoin biisi. Tai sitten nämä duetot Koivuniemen kanssa, niistä en pidä alkuunkaan. Myös Elämää suurempaa, duetto Saija Varjuksen kanssa on todella laahaava ja huono.

• <<<

mua paina syleilyys < ei ainakaan mutta sanotaan
        että sen kun kuulee 4 kertaa se alkaa soimaan päässä

• epäkelpo laulaja

Mielestäni ne kaikki on ihan surkeita ja ukko on muutenkin ihan väärällä alalla, en kestä sitä.

• rahinaradio

Duetto Niinkuin Yö Maaritin kanssa ei oikein skulaa. Enkä ole oikein koskaan pitänyt Juna Kulkee laulusta, niin hyvä kuin se varmaan onkin. Ja ihan oikealla alalla mielestäni Kari on, todisteena valtava määrä ihalijoita ja myytyjä levyjä. Eipä yllä moni samaan.
        Ja lauluäänihän tällä miekkosella on upea, varsinkin kantrissa se soi meikäläiseen sieluun niin, että värinä käy...jees...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe