Kuvanveistäjää kaivataan...

etopal

Löytyykö ketään taidokasta kuvanveistäjää / kuvanveistäjäopiskelijaa toteuttamaan suomen säitä kestävän, realistisen kokoisen koirapatsaan?
Materiaali periaatteessa vapaa, kunhan kestäisi säitä (pakkastakin) ja mieluusti tietenkin mahdollisimman edullisilla kustannuksilla.

Jätä ihmeessä tarjous tai vinkkaa jos tunnet henkilön joka saattaisi olla kiinnostunut!

14

5729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvanveistäjiä tunteva

      Kustannukset riippuvat patsaan koosta ja käytetyistä materiaaleista. Minne patsas tulisi?

      Tuskin kukaan jättää tarjousta noin epämääräisillä tiedoilla, laita sähköpostiosoitteesi niin voin vinkata tästä tutuilleni eteenpäin.

    • koira veistokset

      minkälainen koira näytä kuva katsotaan sitten maija

    • taidekouluista

      tai taideopistoista, esim. www.limingantaidekoulu.com

      Taideopiskelijat tekevät tuollaisia töitä mielellään.

      Itse lähtisin varmasti liikkeelle betonista, se on aika säitäkestävää. Pronssi tietysti myös, mutta hirmuisen kallista. :)

    • Belial83

      Terve!

      Työskentelen luonnontieteellisessä keskusmuseossa ja minulle on takanani seitsemän vuoden kokemus erilaisten eläinveistosten ja -mallien tekemisestä.

      Voisin ottaa työtarjouksesi vastaan, kunhan vain tietäisin, minkä kokoinen koiran pitäisi olla. Näin osaisin arvioda työn määrän ja hinnan.

      T: Belial83

      • opiskelija *

        Täällä olisi yksi mahdollisesti kiinnostunut henkilö. Opiskelen kuvanveistoa ja olisin kiinnostunut koira-aiheisen veistoksen toteutuksesta, riippuen reunaehdoista tietenkin.

        Ensisijaisena vaihtoehtona näkisin betonivalun, mikäli haluatte teoksen hinnan pysyvän siedettävänä. Jos laitatte sähköpostiosoitteenne, otan mielelläni yhteyttä.


    • Sami 238

      Arto Ali-Eskola Marttilasta kykenee tähän. Sitäpaitsi hevospatsaiden lisäksi Arto Ali-Eskola on jo voinut tehdäkin koiraveistoksen.

    • taitaja

      mutta edulliseen ei kyl taida irrota.sorry

      • täälläkin

        Meille voi laittaa tarjousta myös. Toiveena 2x aidonkokoinen patsas koirasta. Eli säkäkorkeudeltaan n. 140 cm pystykorva. Mahdollisesti myös istuva-asentoinen kelpaisi.
        holitel.oy (at) elisanet.fi


      • La
        täälläkin kirjoitti:

        Meille voi laittaa tarjousta myös. Toiveena 2x aidonkokoinen patsas koirasta. Eli säkäkorkeudeltaan n. 140 cm pystykorva. Mahdollisesti myös istuva-asentoinen kelpaisi.
        holitel.oy (at) elisanet.fi

        Meidän koiramme nukkui pois perjantaina ja, kuten jokaiselle myös meille koiramme oli äärettömän tärkeä ja uskollinen. Haluamme vaimoni kanssa aidon kokoisen näköispatsaan koirastamme (Chihuahua) jonka korkeus olisi jotain 30-40cm väliltä. Valokuvia löytyy rutkasti, mittasuhteiden jne. säätämistä varten. Jos jonkinlaisia tarjouksia tulee joista kiinnostumme, annamme tarkempia mittoja. Materiaalin olisi syytä olla kestävää (kiveä tms.).


      • Nakkei
        La kirjoitti:

        Meidän koiramme nukkui pois perjantaina ja, kuten jokaiselle myös meille koiramme oli äärettömän tärkeä ja uskollinen. Haluamme vaimoni kanssa aidon kokoisen näköispatsaan koirastamme (Chihuahua) jonka korkeus olisi jotain 30-40cm väliltä. Valokuvia löytyy rutkasti, mittasuhteiden jne. säätämistä varten. Jos jonkinlaisia tarjouksia tulee joista kiinnostumme, annamme tarkempia mittoja. Materiaalin olisi syytä olla kestävää (kiveä tms.).

        Jos teillä on vielä se koira niin senhän voi valaa pronssiin.


      • valuritar
        Nakkei kirjoitti:

        Jos teillä on vielä se koira niin senhän voi valaa pronssiin.

        Ei onnistu, en usko että palaa tarpeeksi hyvin poltossa.


      • Nakkei
        valuritar kirjoitti:

        Ei onnistu, en usko että palaa tarpeeksi hyvin poltossa.

        Kyllä palaa jos lämpötilat osaa pitää korkeana. Ja pitäähän ne pitääkin.


    • patsastelija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe