Rakas
sana sanojen joukossa
tajusin sen olevan sisälläni
harvoin lausuttuna
jokin estää sanomasta
hetken huumassa
jos huuliltani
tuon kuulet
on se täynnä tunnetta
Rakas olet minulle
Tunnetta täys
19
335
Vastaukset
- _Quutar_
Ihana, puhuttelevakin runo, pisti miettimään...
- kaaru
...olen otettu
poikkesit tänne
katsomaan mitä
puuhailen
Kiitti ystäväin:)
- Minänoita
Totta
mitäpä sitä sanaa
turhaan lausumaan
vain ja ainoastaan
jos sitä tarkoittaa!
Hienoa Kaaru, tykkäsin
tästä!- kaaru
...sitä pohjalaisuutta
turhat sanat jätetään sanomatta
sanotaan vaan mitä tarkoitetaan
Ilahdun aina
kun ehdit poiketa
sanasen laittaa kiireeltäsi:)
Tunteiden ilmaiseminen ja niiden
näyttäminen on niitä elämän
arvokkaimpia ominaisuuksia
ihmisessä - aidoimmillaan.
Miksi se sitten on toisinaan
niin vaikeaa jopa mahdotonta,
etenkin jos tilaisuutta ei ole
luotu uudelleen
kun toinen juuri sitä tällä
hetkellä odottaa
ja lähtee lopullisesti.- kaaru
elämän kysymyksiä
vaille vastausta
tilenteet vain karkaa
joskus käsistä
onko se pelkoa
mene ja tiedä
itsesuojeluvaistoa
sanoa rakas
ja saada "vedet" niskaan
pelkäämmekö
kohdata totuuden? kaaru kirjoitti:
elämän kysymyksiä
vaille vastausta
tilenteet vain karkaa
joskus käsistä
onko se pelkoa
mene ja tiedä
itsesuojeluvaistoa
sanoa rakas
ja saada "vedet" niskaan
pelkäämmekö
kohdata totuuden?Varmasti sitäkin,sillä esim.
torjutuksi tuleminen
on aina kurja kokemus,etenkin
jos itse on vakavuudella
esillä...tietenkin muissakin
tapauksissa,ellei siitä voi
hyvässä hengessä keskustella.
Hyvää yötä Sinulle.- kaaru
dolan kirjoitti:
Varmasti sitäkin,sillä esim.
torjutuksi tuleminen
on aina kurja kokemus,etenkin
jos itse on vakavuudella
esillä...tietenkin muissakin
tapauksissa,ellei siitä voi
hyvässä hengessä keskustella.
Hyvää yötä Sinulle.Ihmisillä on arjessa kiire
läheisen poismeno
pysäyttää ja tajuat
jäi paljon sanomatta
vaikka vain tuo sana rakas
kyse voi olla ystävästä
puolisosta, vanhemmista jne...
ei sais olla niin kiire:(
Hymy kuitenkin päivääsi:) kaaru kirjoitti:
Ihmisillä on arjessa kiire
läheisen poismeno
pysäyttää ja tajuat
jäi paljon sanomatta
vaikka vain tuo sana rakas
kyse voi olla ystävästä
puolisosta, vanhemmista jne...
ei sais olla niin kiire:(
Hymy kuitenkin päivääsi:)Näin voi käydä aivan lähimmäisille,
kun uppoudutaan omaan virtuaali
maailmaan tai muuten vain
omiin pikku tiukkaan
ympyröihin...taikka
hienosti syrjäytyy
jostain syystä.
Elämän aktivoitumista taikka
passivoitumista.
- runo64-1
...on taikasana joka sydämessä odottaa
lausumistaan sille tärkeämälle
jonka edessä sydän värisee...rakkaudesta.
kylläpä on kaunis runosi!!!
hyvä mestarisNainen kaaru!!!- kaaru
taikasana se on
ja aidosti kaunis
tunnustus rakkaudelle:)
Olemme niin sisäisten voimiemme ohjaamia,
ettei kaikelle edes löydy selitystä.
Pohtiva pikkurunon söpöliini =)- kaaru
...pohdintaa
nyt ollut liiankin
kanssa, mutta arvokasta
todeta kaikki
yksinkertaisissa sanoissa
Nuo sanat lausuttuna
ja totta tarkoitettuna
ovat kalleimpia asioita
kahden rakastavaisen
yhteiselle taipaleelle.
Niin kauniin herkästi sen runossasi kerroit, aivan ihana!- kaaru
...enempää tarvita
kuin yksi sana
diinaliin, kiva kun poikkesit:)
- lindalinda1
luot runoillasi aina lähes poikkeuksetta sellai-
sen hyvän olon tunteen.
Tämänkin runon sisältö saa mielen hyrisemään,
ihana tunnelma.- kaaru
...on niitä "synkkiäkin" ollut. Kiva, että poikkesit jättämässä "tassunjäljet":)
- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Helmenä kantanut olen
Aarteena -
kaikkein kalleimpana
Läpi elämän
tuulien ja myrskyin
Suojannut sitä
vahvoin ottein
Odottanut sinua
~~Vain sinua~~
Että laskea voisin
syliisi sanan -
- Rakas -
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Sitten se tarkoittaa just sitä eikä melkein!
Kyll näie oh! *hymy* :)- kaaru
...ihana vastaruno, kiitos:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654