Tunnetta täys

kaaru

Rakas
sana sanojen joukossa
tajusin sen olevan sisälläni
harvoin lausuttuna

jokin estää sanomasta
hetken huumassa

jos huuliltani
tuon kuulet
on se täynnä tunnetta

Rakas olet minulle

19

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Quutar_

      Ihana, puhuttelevakin runo, pisti miettimään...

      • kaaru

        ...olen otettu
        poikkesit tänne
        katsomaan mitä
        puuhailen

        Kiitti ystäväin:)


    • Minänoita

      Totta
      mitäpä sitä sanaa
      turhaan lausumaan

      vain ja ainoastaan
      jos sitä tarkoittaa!

      Hienoa Kaaru, tykkäsin
      tästä!

      • kaaru

        ...sitä pohjalaisuutta
        turhat sanat jätetään sanomatta
        sanotaan vaan mitä tarkoitetaan

        Ilahdun aina
        kun ehdit poiketa
        sanasen laittaa kiireeltäsi:)


    • Tunteiden ilmaiseminen ja niiden
      näyttäminen on niitä elämän
      arvokkaimpia ominaisuuksia
      ihmisessä - aidoimmillaan.

      Miksi se sitten on toisinaan
      niin vaikeaa jopa mahdotonta,
      etenkin jos tilaisuutta ei ole
      luotu uudelleen
      kun toinen juuri sitä tällä
      hetkellä odottaa

      ja lähtee lopullisesti.

      • kaaru

        elämän kysymyksiä
        vaille vastausta
        tilenteet vain karkaa
        joskus käsistä

        onko se pelkoa
        mene ja tiedä
        itsesuojeluvaistoa
        sanoa rakas
        ja saada "vedet" niskaan

        pelkäämmekö
        kohdata totuuden?


      • kaaru kirjoitti:

        elämän kysymyksiä
        vaille vastausta
        tilenteet vain karkaa
        joskus käsistä

        onko se pelkoa
        mene ja tiedä
        itsesuojeluvaistoa
        sanoa rakas
        ja saada "vedet" niskaan

        pelkäämmekö
        kohdata totuuden?

        Varmasti sitäkin,sillä esim.
        torjutuksi tuleminen
        on aina kurja kokemus,etenkin
        jos itse on vakavuudella
        esillä...tietenkin muissakin
        tapauksissa,ellei siitä voi
        hyvässä hengessä keskustella.

        Hyvää yötä Sinulle.


      • kaaru
        dolan kirjoitti:

        Varmasti sitäkin,sillä esim.
        torjutuksi tuleminen
        on aina kurja kokemus,etenkin
        jos itse on vakavuudella
        esillä...tietenkin muissakin
        tapauksissa,ellei siitä voi
        hyvässä hengessä keskustella.

        Hyvää yötä Sinulle.

        Ihmisillä on arjessa kiire
        läheisen poismeno
        pysäyttää ja tajuat
        jäi paljon sanomatta
        vaikka vain tuo sana rakas
        kyse voi olla ystävästä
        puolisosta, vanhemmista jne...

        ei sais olla niin kiire:(

        Hymy kuitenkin päivääsi:)


      • kaaru kirjoitti:

        Ihmisillä on arjessa kiire
        läheisen poismeno
        pysäyttää ja tajuat
        jäi paljon sanomatta
        vaikka vain tuo sana rakas
        kyse voi olla ystävästä
        puolisosta, vanhemmista jne...

        ei sais olla niin kiire:(

        Hymy kuitenkin päivääsi:)

        Näin voi käydä aivan lähimmäisille,
        kun uppoudutaan omaan virtuaali
        maailmaan tai muuten vain
        omiin pikku tiukkaan
        ympyröihin...taikka
        hienosti syrjäytyy
        jostain syystä.

        Elämän aktivoitumista taikka
        passivoitumista.


    • runo64-1

      ...on taikasana joka sydämessä odottaa
      lausumistaan sille tärkeämälle
      jonka edessä sydän värisee...rakkaudesta.
      kylläpä on kaunis runosi!!!
      hyvä mestarisNainen kaaru!!!

      • kaaru

        taikasana se on
        ja aidosti kaunis
        tunnustus rakkaudelle:)


    • Olemme niin sisäisten voimiemme ohjaamia,
      ettei kaikelle edes löydy selitystä.
      Pohtiva pikkurunon söpöliini =)

      • kaaru

        ...pohdintaa
        nyt ollut liiankin
        kanssa, mutta arvokasta
        todeta kaikki
        yksinkertaisissa sanoissa


    • Nuo sanat lausuttuna
      ja totta tarkoitettuna
      ovat kalleimpia asioita
      kahden rakastavaisen
      yhteiselle taipaleelle.

      Niin kauniin herkästi sen runossasi kerroit, aivan ihana!

      • kaaru

        ...enempää tarvita
        kuin yksi sana

        diinaliin, kiva kun poikkesit:)


    • lindalinda1

      luot runoillasi aina lähes poikkeuksetta sellai-
      sen hyvän olon tunteen.

      Tämänkin runon sisältö saa mielen hyrisemään,
      ihana tunnelma.

      • kaaru

        ...on niitä "synkkiäkin" ollut. Kiva, että poikkesit jättämässä "tassunjäljet":)


    • *MURUKULTA*

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Helmenä kantanut olen

      Aarteena -
      kaikkein kalleimpana

      Läpi elämän
      tuulien ja myrskyin

      Suojannut sitä
      vahvoin ottein

      Odottanut sinua

      ~~Vain sinua~~

      Että laskea voisin
      syliisi sanan -

      - Rakas -

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Sitten se tarkoittaa just sitä eikä melkein!
      Kyll näie oh! *hymy* :)

      • kaaru

        ...ihana vastaruno, kiitos:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe