Sexi ja rapunainen

Skorpparimies

Parempaa rakastajaa ei löydy.
Rapunainen ehdoton ykkönen!
Tulista ja kuumaa!
Hot,hot!

20

7458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeileva kokki

      No, mihinkäs merkkeihin vertaat? Oletko elämäsi aikana kysynyt aina horoskooppimerkit kaikilta sänkykumppaneiltasi?

      • täälläkin

        ja 100% varma että rapunainen on BEST MAKE LOVE.
        On kyllä kokeiltu muutama muukin merkki vuosien varrella,härkää,kaksosta.vaakaa,kaurista jne
        Mutta RAPUNAISTA ei voita kukaan.
        Eikä tarvi ottaa herneitä nenää,näin se vaan menee.


      • Rapunainen<3
        täälläkin kirjoitti:

        ja 100% varma että rapunainen on BEST MAKE LOVE.
        On kyllä kokeiltu muutama muukin merkki vuosien varrella,härkää,kaksosta.vaakaa,kaurista jne
        Mutta RAPUNAISTA ei voita kukaan.
        Eikä tarvi ottaa herneitä nenää,näin se vaan menee.

        ja toteaa tyytyväisenä, että skorpparia parempaa rakastajaa ei ole..


      • kokeileva kokki.........
        täälläkin kirjoitti:

        ja 100% varma että rapunainen on BEST MAKE LOVE.
        On kyllä kokeiltu muutama muukin merkki vuosien varrella,härkää,kaksosta.vaakaa,kaurista jne
        Mutta RAPUNAISTA ei voita kukaan.
        Eikä tarvi ottaa herneitä nenää,näin se vaan menee.

        yritin vain saada keskustelua aikaiseksi. Nimittäin mikä sen naisen tekee parhaaksi rakastajaksi? Toinen sanoi että hellää kosketusta ei voita mikään, toinen että hottia on......Itse rapumiehen kanssa rakastelleena voin sanoa kyllä että hellin kosketus ja pitkät sessiot, hyvä pidätyskyky,mikä todella harvinaista minun kanssani ja olen huomannut että johtuu alkoholista, ihana ääni, hiljainen kylläkin. Mutta liian siisti.......ja liian harvat välit, vain silloin kun itse haluaa, muuten juoksee karkuun.


      • oinasmies
        kokeileva kokki......... kirjoitti:

        yritin vain saada keskustelua aikaiseksi. Nimittäin mikä sen naisen tekee parhaaksi rakastajaksi? Toinen sanoi että hellää kosketusta ei voita mikään, toinen että hottia on......Itse rapumiehen kanssa rakastelleena voin sanoa kyllä että hellin kosketus ja pitkät sessiot, hyvä pidätyskyky,mikä todella harvinaista minun kanssani ja olen huomannut että johtuu alkoholista, ihana ääni, hiljainen kylläkin. Mutta liian siisti.......ja liian harvat välit, vain silloin kun itse haluaa, muuten juoksee karkuun.

        mitä välejä tarkoitat...
        Mä ja rapunaiseni rakastelemme lähes päivittäin ja useasti useamman kerran.
        Ei ole paikasta kiinni missä ollaan, rakastelu tulee silloin kun molempia huvittaa ja toisen voi aina "vietellä ihanasti" mukaan ihanaan leikkiin ja sen rapunainen todella osaa ja IHAANAASTIII...


      • kokeileva kokki,.,.,
        oinasmies kirjoitti:

        mitä välejä tarkoitat...
        Mä ja rapunaiseni rakastelemme lähes päivittäin ja useasti useamman kerran.
        Ei ole paikasta kiinni missä ollaan, rakastelu tulee silloin kun molempia huvittaa ja toisen voi aina "vietellä ihanasti" mukaan ihanaan leikkiin ja sen rapunainen todella osaa ja IHAANAASTIII...

        Eipä ole tuollainen onnistunut minulta, loppunväsytetyltä kolme lapsen äidiltä ja työn orjalta aikaisemmin kuin nyt. Ajatukset pyöri vain että saisi nukkua. Mutta ehkäpä sitten kun on sen ikäinen että on omaa aikaa ja saa ajatella itseäänkin, sitä kohti menossa. Ehkäpä teillä on elämäntilanne eri? Ja tämä vaikuttaa seksikäyttäytymiseen ja energioihin. Luulen että rapunaisellasikaan ei olisi ollut minun tilanteessani voimia toisen viettelyyn ym. Pääasian veivät sairaat lapset ja velasta selviäminen, miehen työttömyys, omat määräaikaiset työsuhteet ym. sillisalaatti. No niin eli seksikäyttäytymiseen vaikuttaa muukin kuin horoskooppi! Vai onko sinulla ollut vastaavassa elämäntilanteessa olevia naisia kuin rapunaisellasi on nyt? En kiellä etteikö horoskooppi vaikuttaisi, mutta selvennykseksi tämä. Oman rapumieheni rakasteluvälit ovat kaksi tai kolme viikkoa, ei ole siis kovin aktiivinen sillä saralla. Emme asu yhdessä. ja on sanonut että ei seksi ole hänelle pääasia, urheilee paljon (purkaa paineita sinne). Mutta sen tiedän että jos nykyajan naiset pääsisivät hieman helpommalla eikä tarvi hoitaa kotia,lapsia, työtä ym. yksin, ilman apua(näin minulla), voisi elämä kukoistaa monilla pareilla ja erot vähenisi. Ugh, näin aamutuimaan pakinoi elämänsä uudeksi muokannut onnellinen yh-äiti ja kaikesta hässäkästä selvinnenä.


      • itsekin rapu
        kokeileva kokki......... kirjoitti:

        yritin vain saada keskustelua aikaiseksi. Nimittäin mikä sen naisen tekee parhaaksi rakastajaksi? Toinen sanoi että hellää kosketusta ei voita mikään, toinen että hottia on......Itse rapumiehen kanssa rakastelleena voin sanoa kyllä että hellin kosketus ja pitkät sessiot, hyvä pidätyskyky,mikä todella harvinaista minun kanssani ja olen huomannut että johtuu alkoholista, ihana ääni, hiljainen kylläkin. Mutta liian siisti.......ja liian harvat välit, vain silloin kun itse haluaa, muuten juoksee karkuun.

        näin on, minulla on itsekäs ja omia tarpeitaan ajatteleva rapumies, valitettavasti, eikä ota onkeensa vihjailuja eikä suoraa puhetta, täysi pölkky!!!


    • leijonamies

      rapunaisen hellää kosketusta ei voita kukaan.
      Tiedoksi vain miehille: Jos petät rapunaisen niin rapunainen ei kestä sitä vaan jättää ja kiduttaa sun mieltäsi loppuelämäsi mutta syyttää saat vaan itseäsi mies hyvä jos rapunaisen menetät toiselle.
      Sillon olet menettänyt paljon ja anteeksi et koskaan saa.

      • haha

        Totta turiset. Leijona miestä parempaa rakastaa ei olekaan =) raugh!


    • itsekin rapu

      olen rapunainen ja elän rapumiehen kanssa, joka oli elänyt kalanaisen kanssa. Suhde kuulemma jäähtynyt aika nopeasti, syynä kuulemma naisen kylmyys, jota en usko... olen hyvin aktiivinen ja mieheni oli alkuun eli puoli vuotta erittäin tyytyväinen ,siis rapumies, mutta sitten hän sanoi, ettei nainen saa olla liian tyrkky... tyrkky!!!!! ensin on puutteessa ja sitten syyttää mua tyrkyttämisestä!! Jos mä miehestäni tykkään ja miestäni haluan - usein- ja häntä rakastan , olenko tyrkky, jos haluni hänelle ilmaisen!!! NO, en enää ilmaise- kumpi väärässä???

      • kokemusta ravusta

        Alkuun kaikki oli spontaania, molemmat halusivat. Sitten pikkuhiljaa alkoi hiipumaan, koin vaikeaksi juuri tuon etten ollut varma pitäisikö tehdä aloite vai antaa hänen tehdä jottei koe alemmuutta jos ei haluakaan. Eka mies joka kieltäytyi seksista, jotenkin tuntui että se oli kosto jostain jolla olin häntä loukannut. harvat oli välit, parin viikon välein. Keräsi "voimia" ja niitä sitten olikin, pitkiä rakasteluja. Nyt sillä on vanha akka ja ruma kuin mikä.....saa nähdä miten käy......


      • yks rapunainen
        kokemusta ravusta kirjoitti:

        Alkuun kaikki oli spontaania, molemmat halusivat. Sitten pikkuhiljaa alkoi hiipumaan, koin vaikeaksi juuri tuon etten ollut varma pitäisikö tehdä aloite vai antaa hänen tehdä jottei koe alemmuutta jos ei haluakaan. Eka mies joka kieltäytyi seksista, jotenkin tuntui että se oli kosto jostain jolla olin häntä loukannut. harvat oli välit, parin viikon välein. Keräsi "voimia" ja niitä sitten olikin, pitkiä rakasteluja. Nyt sillä on vanha akka ja ruma kuin mikä.....saa nähdä miten käy......

        Hahahaa...olipa siinä sanomaa...Jos miehet ei halua rapunaisen sexiä ja rakkautta, koska rapuhan rakastelee rakkauden voimasta!!!..Niin antaa mennä kylmäköiden hoiteisiin, hommatkaa hyvät raputytöt itselle sellanen mies joka haluaa ja nauttii siitä että nainen haluaa!
        Olen itse rapunainen ja minulle sexi on suhteen itsestään selvyys jos ei sänkyhommat hoidu niin ei hoidu kyllä mikään muukaan..että silleen..Nauttikaa niinkauan ku voitte sekin aika loppuu joskus...sorry vaan, se on totuus..


    • suomi

      Olen aivan samaa mieltä ravuista rakastajana.. Parhaita ovat. itsellä rapumies.

    • sinulle mies

      sanoo rapunainen.

      • ota yhteyttä


    • G-mini

      Ei se uo merekistä kiinni, mutta voishan se olla muakva uskoa moista, kun oon silimäin yhte kaaniisee raputyttöö iskent. Aiemmin koetetttu Oinast, leijonaa, skorppaa, kauriit, neitsyi, jouskaa, Näist parraat ol oinas ja kumma kyl kauriski.

      • Hankalako??

        Olen eronnut rapunainen. Uudet tuttavuudet kysyvät, millainen seksuaalinen olento ole..hmmm..todella vaikea kysymys. Olenko hellä? KYLLÄ. Olenko jäätävä? KYLLÄ. Olenko kiltti? JOO. Olenko raju? KYLLÄ. Olenko nopea? JEP. Rakastanko rauhallista rakastelua? KYLLÄ. Entäs pikapanot? KÄY NEKIN.. siis tarkemmin kun ajattelen..seksin aikana(kin) mieleni voi vaihdella..ja monesti :) Alku voi olla todella hellä..ja yhtäkkiä minua alkaa liika hellyys kyllästyttään ja käyn rajuksi ja kovakouraisemmaksi :) Silitän..yhtäkkiä puristan. Hivelen..yhtäkkiä nipistän. Hivelen ja yhtäkkiä tukistan. Silitän..ja hetkessä kouraisen. Nuolen korvaa ja hetkessä puraisen. Kaikki tapahtuu täysin tunteella ja intensiivisesti. En voi kuvailla millainen ole, koska olen sitä kaikkea..
        Jousimies-miesystäväni on ihan ihmeissään kanssani :) Hän ei tiedä mikä olen..siksi kai minusta pitää. Ei koskaan tiedä mitä tulee ja tapahtuu..mutta iloisesti yllättyy joka kerta. Sanoi jopa, ettei ole koskaan yhtä taitavaa ja seksuaalista naista tapaillut..ja olemme kuitenkin jo nelikymppisiä aikuisia. Olen arvoitus hänelle..ja itselleni yhtälailla :)) Sekö ravusta hyvän tekee?? Että aluksi ujona silmiin katselee ja yhtäkkiä ottaa mitä haluaa..???


      • Rapuneitonen
        Hankalako?? kirjoitti:

        Olen eronnut rapunainen. Uudet tuttavuudet kysyvät, millainen seksuaalinen olento ole..hmmm..todella vaikea kysymys. Olenko hellä? KYLLÄ. Olenko jäätävä? KYLLÄ. Olenko kiltti? JOO. Olenko raju? KYLLÄ. Olenko nopea? JEP. Rakastanko rauhallista rakastelua? KYLLÄ. Entäs pikapanot? KÄY NEKIN.. siis tarkemmin kun ajattelen..seksin aikana(kin) mieleni voi vaihdella..ja monesti :) Alku voi olla todella hellä..ja yhtäkkiä minua alkaa liika hellyys kyllästyttään ja käyn rajuksi ja kovakouraisemmaksi :) Silitän..yhtäkkiä puristan. Hivelen..yhtäkkiä nipistän. Hivelen ja yhtäkkiä tukistan. Silitän..ja hetkessä kouraisen. Nuolen korvaa ja hetkessä puraisen. Kaikki tapahtuu täysin tunteella ja intensiivisesti. En voi kuvailla millainen ole, koska olen sitä kaikkea..
        Jousimies-miesystäväni on ihan ihmeissään kanssani :) Hän ei tiedä mikä olen..siksi kai minusta pitää. Ei koskaan tiedä mitä tulee ja tapahtuu..mutta iloisesti yllättyy joka kerta. Sanoi jopa, ettei ole koskaan yhtä taitavaa ja seksuaalista naista tapaillut..ja olemme kuitenkin jo nelikymppisiä aikuisia. Olen arvoitus hänelle..ja itselleni yhtälailla :)) Sekö ravusta hyvän tekee?? Että aluksi ujona silmiin katselee ja yhtäkkiä ottaa mitä haluaa..???

        Olen huomannut itsessäni ihan saman! Mielihalut vaihtelee myös seksin aikana ja se tuo lisämaustetta vällyjen väliin ;) Olen todella intohimoinen rakastaja ja seksi kanssani ei varmasti ole tylsää! Sen on kauris-mieskin tullut huomanneeksi :D


      • RrrrapuN
        Hankalako?? kirjoitti:

        Olen eronnut rapunainen. Uudet tuttavuudet kysyvät, millainen seksuaalinen olento ole..hmmm..todella vaikea kysymys. Olenko hellä? KYLLÄ. Olenko jäätävä? KYLLÄ. Olenko kiltti? JOO. Olenko raju? KYLLÄ. Olenko nopea? JEP. Rakastanko rauhallista rakastelua? KYLLÄ. Entäs pikapanot? KÄY NEKIN.. siis tarkemmin kun ajattelen..seksin aikana(kin) mieleni voi vaihdella..ja monesti :) Alku voi olla todella hellä..ja yhtäkkiä minua alkaa liika hellyys kyllästyttään ja käyn rajuksi ja kovakouraisemmaksi :) Silitän..yhtäkkiä puristan. Hivelen..yhtäkkiä nipistän. Hivelen ja yhtäkkiä tukistan. Silitän..ja hetkessä kouraisen. Nuolen korvaa ja hetkessä puraisen. Kaikki tapahtuu täysin tunteella ja intensiivisesti. En voi kuvailla millainen ole, koska olen sitä kaikkea..
        Jousimies-miesystäväni on ihan ihmeissään kanssani :) Hän ei tiedä mikä olen..siksi kai minusta pitää. Ei koskaan tiedä mitä tulee ja tapahtuu..mutta iloisesti yllättyy joka kerta. Sanoi jopa, ettei ole koskaan yhtä taitavaa ja seksuaalista naista tapaillut..ja olemme kuitenkin jo nelikymppisiä aikuisia. Olen arvoitus hänelle..ja itselleni yhtälailla :)) Sekö ravusta hyvän tekee?? Että aluksi ujona silmiin katselee ja yhtäkkiä ottaa mitä haluaa..???

        "Silitän..yhtäkkiä puristan. Hivelen..yhtäkkiä nipistän. Hivelen ja yhtäkkiä tukistan. Silitän..ja hetkessä kouraisen. Nuolen korvaa ja hetkessä puraisen. Kaikki tapahtuu täysin tunteella ja intensiivisesti."

        Joo, olen itsekin (tiedä sitten johtuuko horoskoopista vai mistä...) aktiivinen ja vaihteleva rooli sängyssä. Mutta tuollainen pureminen, puristaminen, NIPISTELY, tukitsaminen jne. kuulostaa kyllä kamalalta ajatella vastaanottavan osapuolen toimesta! Tietty jos toinen on tottunut, tykkää jne. niin mikäs siinä, mutta itse en pitäisi mistään nipistelystä...


    • hellät paikat

      kiihkeä ja kestävä on,kuin puraselpupu.He,He

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2244
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1341
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1230
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1215
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1140
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1081
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1035
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe