DINGO-UUTUUS MYYTY LOPPUUN

Kova kysyntä...

Saattaa mennä muutama viikko ennen kuin tulee kaikkiin kauppaketjuihin.

12

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ravistan korviani...

      haron hiuksiani ETTÄ MITÄ!!!

    • Tosiko muka

      Julkastaan vasta enskuussa!

      • Pekka M.

        ei ole tullut mitään vahvistusta ennakkomyynistä yms. Joten eipä hätäillä siellä vielä.

        Toki toivotaan, että se myy hyvin.


    • ..........

      Koko levyä ei ole vielä julkaistu eikä varmana ylitä kultalevyrajaa.

    • Myyjäkin

      Kerto mulle et ne on ollu ihmeissään ku jengi on rimpautellu ja tivanu uutta Dingoo tiskille!

      • älä viitsi

        se tuttu myyjä olet sä itse ja kun sä heräsit huomasit kaiken olleen vain unta :)


    • Tosi Raaka-Arska

      Pöllö. Kirjoittelet tänne eri nimimerkeillä ja yrität nostattaa jotain ihme hypeä.Sun tyylis on pistänyt silmään jo pitemmän aikaa, mutta luuletko ettei ole huomattu että suurin osa näistä Dingo-kirjoituksista lähtee yhden ihmisen toimesta? Oli uutuus myyty loppuun joo. Ei noussut edes top 20:een ja tokalla viikolla pullahti listalta. Taitaa nuo kirjoitelmat lähteä suoraan sylttytehtaalta? Lopeta jo!

      • sama kirjoittaja kokoajan

        Kaikki nämä hörhöviestit lähteneet yhdeltä ja samalta henkilöltä - Pekka Peräsimeltä eli Dingowebin ylläpitäjältä.


      • usko että edes...
        sama kirjoittaja kokoajan kirjoitti:

        Kaikki nämä hörhöviestit lähteneet yhdeltä ja samalta henkilöltä - Pekka Peräsimeltä eli Dingowebin ylläpitäjältä.

        pekkakaan vaikka energinen ja hyväntahtoinen sielu on kaikkea lerkeävän...

        mutta uskokoon jokainen mihin haluaa...

        minä uskon dingoon!!!


      • Oot kirjoittanu!
        usko että edes... kirjoitti:

        pekkakaan vaikka energinen ja hyväntahtoinen sielu on kaikkea lerkeävän...

        mutta uskokoon jokainen mihin haluaa...

        minä uskon dingoon!!!

        Jotaki ja jonneki. Tunnusta pois vaa


      • TosiRaaka-Arska
        sama kirjoittaja kokoajan kirjoitti:

        Kaikki nämä hörhöviestit lähteneet yhdeltä ja samalta henkilöltä - Pekka Peräsimeltä eli Dingowebin ylläpitäjältä.

        Taitaa heppu olla levyrojaltidiilillä hommissa kun noin ahkerana on ollut. Yrittää tuossa yläpuolella parilla viestillä vielä pestä epätoivoisesti käsiään.


      • hiton kaksinaamaisuutta
        usko että edes... kirjoitti:

        pekkakaan vaikka energinen ja hyväntahtoinen sielu on kaikkea lerkeävän...

        mutta uskokoon jokainen mihin haluaa...

        minä uskon dingoon!!!

        Me kaikki tiedämme että tuonkin viestin kirjoitti kukas muukaan kuin PEKKA PERÄSIN. Älä edes yritä, sinut on tunnistettu. Ei täällä paljon kukaan muu mitään kirjoittelekaan kuin sinä useiden nimimerkkiesi kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe