Heelp...onko tyypillistä

maaret75

Voisiko joku valaista, miksi kala(m,35.v) käyttäytyy näin:
Ihastui miuhun kuin hullu, piti yhteyttä, seksi oli loistavaa, otti elämäänsä ja itselläniki kolahti, miellyin siihen ettei hän vaikuttanu pelaavan pelejä. Sitte hän yhtäkkiä vain vaikutti hiipuvan taustalle, ja lopulta kysyin suoraan niin kertoi tarvivansa aikaa miettiä. Soittelee kyllä vieläkin usein ja jorisee niitä näitä. pitäskö vain unohtaa vai katsoa mitä tulee, mie en jaksaisi hukata toisaalta aikaa mutta pidän hänestä enemmän kuin kenestäkään pitkään aikaan...mistähän tämmöinen perääntyminen johtui, onko kala ehkä mustasukkainen, ja suuttui jostain mitättömästä, vai mitähän ...

17

3070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat 34

      kyllä se on tyypillistä kalat miehestä, ne tekee kyllä aina näin, mullakin kävi samalla tavalla kun kaveri ihastui alussa ja kehui mua koko ajan, mut yhtäkiä jätti ja sanoi että hänellä ei oo voimaa tämmöiseen asioihin, eikä enää vasta mun viestejä eikä puhu mitään miksi perääntyi tolla tavalla!!! mä en vieläkään ymmärrä mitä se oikein haluu!! näin se on valitettavasti kalat M.

      • Hölmö minä

        Yksi kokemus lisää ketjuun. Hiipuvan näyttää salama-alun jälkeen. Näin se vaan ikävä kyllä on :(


      • Luovuta...
        Hölmö minä kirjoitti:

        Yksi kokemus lisää ketjuun. Hiipuvan näyttää salama-alun jälkeen. Näin se vaan ikävä kyllä on :(

        Ei kaloista ota selvää kukaan eivät itsekään ymmärrä omaa käytöstään. Niin herkkiä, hurmaavia, mutta viiletessään häipyvät, uivat pois ja jäljelle jää vain näitä kysymyksiä. Kalat-ihmiset ovat vetovoimaisia. Heitä pidetään merkeistä herkimpinä, mutta kerta toisensa jälkeen osoittavat olevansa tutkimattomia ja yllättävät mystisellä käytöksellään. Älä mieti häntä enää, hänen ajatuksensa ovat luultavasti jo muualla, sillä kalat vetää puoleensa ihmisiä ja kiintyy hyvin vaikeasti.


      • Vastalause edelliseen
        Luovuta... kirjoitti:

        Ei kaloista ota selvää kukaan eivät itsekään ymmärrä omaa käytöstään. Niin herkkiä, hurmaavia, mutta viiletessään häipyvät, uivat pois ja jäljelle jää vain näitä kysymyksiä. Kalat-ihmiset ovat vetovoimaisia. Heitä pidetään merkeistä herkimpinä, mutta kerta toisensa jälkeen osoittavat olevansa tutkimattomia ja yllättävät mystisellä käytöksellään. Älä mieti häntä enää, hänen ajatuksensa ovat luultavasti jo muualla, sillä kalat vetää puoleensa ihmisiä ja kiintyy hyvin vaikeasti.

        Kalat-N ainakin kiintyy liiankin helposti, vaikka edellinen kommentaattori toisin väittää, Tosin miespuolisista kaloista en tiedä.


      • neitsytnainen
        Vastalause edelliseen kirjoitti:

        Kalat-N ainakin kiintyy liiankin helposti, vaikka edellinen kommentaattori toisin väittää, Tosin miespuolisista kaloista en tiedä.

        Olen "pörrännyt" kahteen otteeseen kalamiehen kanssa ja aina sama juttu. Välillä on tosi kiihkeää kaikinpuolin ja sitten tulee syvä hiljaisuus. Ei mitään yhteydenottoa! Sitten homma taas jatkuu... Olen tullut siihen tulokseen että kalamiehet käy välillä "uimassa väljemmillä vesillä" ja palaavat sitten vanhoille kutupaikoille.... Se on sitten itsestään kiinni kuinka kauan antaa pelin jatkua!


    • Omituine höpöttäjä

      Tjaah! Tuohan kuulostaa varsin ikävältä,mutta tutulta. Täytynee itse skarpata,ettei käy noin tuohon ikään mennes. :)
      Lyhyesti,mutta ytimekkäästi sanottuna se syyllinen on meidän luonne ja suurelta osaltaan oma käyttäytyminen ympäristötekijöiden vaikutuksen mukaisesti.
      Uusi suhde ja nainen on ihana saavutus tavoiteltavaksi,kun se on saavutettu ja koettu,alkaa helposti ahdistaa. Jaa mikä? No tietenkin naisen käyttäytyminen ja yhteiselon soveltaminen arkeen/yhteiseen elämään.
      Alussa nainen on kuin enkeli,mutta muutaman viikon kuluttua alkaa nauru/hymy/seksi vähentyä,tulee ärtyisemmäksi,koskettaa ei saa,seksistä tulee kuin liukuhihnatyötä=kovaa ja kylmää,on paljon hiljaisia hetkiä tai korvissani kaikuu vain sanat ei saa/ei nyt huvita/lopeta yms.

      Nainen on alussa suoraan vertauskuvallisesti kuin asennossa seisova sotilas ja muutaman viikon kuluttua tulee jostain käsky "lepo" ja lopputulos on sitkeän tahmean vetelä kaurapuuro,joka ei millään kauhasta irtoa ja miehenä voi vain ihmetellä mihin ihmeeseen se ihana enkeli hänen sisältään katosi?

      Minä kalana olen itse täydellisyys ja kissan viikset. :D
      Tokihan niitä virheitä itsestä löytyy,mutta eivät ne naisen tuolla tavalla käyttäytymiseen vaikuta.
      Nyt on väsymys päällä ja vähän rankkaa aikaa siitä sen enempää yksilöimättä.
      Silti yritän antaa arvoa hänen naiseudelleen/piristää toista,vaikka itsellä olisi paha olla. Hymyn löytää yhä huuliltani,jos ei muulloin niin ainakin omille jutuille nauraes.

      Aina kun kuulen sanan ei,on se askel taaksepäin.
      On jo rankkaa syntyä kalaksi,mutta vielä rankempaa ettei uskota hetkiä kanssani todeksi.

      PS.Sinä siellä,niin juuri sinä! Tiedän,että tämän luet ja otat lämpöä. Älä huolestu,jospa sitä lämpöä riittäisi hitusen minullekin;)

      • sananen

        lainaus -
        Alussa nainen on kuin enkeli,mutta muutaman viikon kuluttua alkaa nauru/hymy/seksi vähentyä,tulee ärtyisemmäksi,koskettaa ei saa,seksistä tulee kuin liukuhihnatyötä=kovaa ja kylmää,on paljon hiljaisia hetkiä tai korvissani kaikuu vain sanat ei saa/ei nyt huvita/lopeta yms.

        tästä olen täysin samaa mieltä kanssasi !!!

        Ihmisillä on tarvi kahlita/dominoida toista. Miksi?

        Rakastan elämää kun saan olla oma itseni.
        mutta silti otan kumppanini huomioon 100%sti
        ja kohdallani ei ole osunut yhtäkään tapausta jossa kumppani arvostaisi tätä vaan tilanne menee pikkuhiljaa dominoinnin puolelle - sääli

        luottamus
        rehellisyys
        oikeudenmukaisuus
        joustavuus puolin toisin
        olenko liian vaativa?

        arvostan juuri hyvänolon tunnetta se saa "akut" latautumaan ja energiaa riittää


      • pöh ja pöh

        aivan samaa mieltä! t. kala


      • kiitos....

        tuo oli kaikki niin totta... tosin olen kalatN, mut kulkee kyllä mun kohdallani toisinki päin sukupuoleen katsomatta =)
        Sehän on niin, että kun kalat löytää sen oikeanlaisen, sopivan ihmisen, ei takuulla peräänny tai pakene... niitä ihmisiä on vain tod harvassa ja ehkä hyvä niin.


      • Danzigi
        kiitos.... kirjoitti:

        tuo oli kaikki niin totta... tosin olen kalatN, mut kulkee kyllä mun kohdallani toisinki päin sukupuoleen katsomatta =)
        Sehän on niin, että kun kalat löytää sen oikeanlaisen, sopivan ihmisen, ei takuulla peräänny tai pakene... niitä ihmisiä on vain tod harvassa ja ehkä hyvä niin.

        Tuo on kyllä totta. Itsekkin kalana löytäessäni oikeanlaisen kumppanin en todellakaan ota etäisyyttä. Taitaa olla toisinpäin. :D

        Tuntuu et ketjun aloittajan kalamies ei ehkä sitten olekkaan löytänyt sitä oikeaa..
        Häipynee kuvioista kun oikean löytää. Semmonen tunne mulla on.

        -Lohikäärme


    • se vaan menee

      Sivusta seuranneena vastaavanlaista tilannetta..

      Kala ei halua loukata ihmistä jonka on saanut hullaantumaan häneen. Hän ui väljillä vesillä tarkastellen vielä muitakin samalla.

      Yritä olla ressaamatta anna tilaa hänelle ja älä jää odottamaan liiaksi. Jos ei jonkun ajan päästä tule takaisin niin kalasi on tavannut uuden ja jätti sinut sen kummemmin perustelematta asiaa koska ei halua loukata sinua. Tai sitten tulee näitä selittelyitä, "että tarvitsee miettimisaikaa"

      Minusta sinun kannattaa lähteä etsimään uutta rakasta, joka on suorempi sanainen ihminen.

      • *veskarineiti*

        Alussa oma ihana kalaseni ui välillä karkuun ja palasi luokseni. Tuli epävarmaksi heti, kun aloin puhua liian "vakavia". jos roikuin ja ruikutin, ui kauemmaksi. Muutin omaa suhtautumistani ja en soitellutkaan enää perään ja kalaseni huomaamattaan ui minun perääni.;)Meillä meni pitkään, ennenkuin kala alkoi luottamaan minuun, etten leiki tai jätä ja siihen etten muutu ihmisenä!!Sitä hän pelkäsi eniten. Annan kalaselleni läheisyyttä ja paljon hellyyttä. Miksi kieltäytyä seksistä, jos se on niiiin hyvää?? En minä ainakaan kieltäydy. Nyt suhteemme toimii ilman karkailua muille vesille ja kalaseni on ihanan avoin ja seisoo rinnallani tapahtuipa mitä tahansa. Kannatti jaksaa luovia, ainakin tämän kalaherran vuoksi.

        Onnea kaikille kalat-merkkiin rakastuneille.


      • sateenkaarikala
        *veskarineiti* kirjoitti:

        Alussa oma ihana kalaseni ui välillä karkuun ja palasi luokseni. Tuli epävarmaksi heti, kun aloin puhua liian "vakavia". jos roikuin ja ruikutin, ui kauemmaksi. Muutin omaa suhtautumistani ja en soitellutkaan enää perään ja kalaseni huomaamattaan ui minun perääni.;)Meillä meni pitkään, ennenkuin kala alkoi luottamaan minuun, etten leiki tai jätä ja siihen etten muutu ihmisenä!!Sitä hän pelkäsi eniten. Annan kalaselleni läheisyyttä ja paljon hellyyttä. Miksi kieltäytyä seksistä, jos se on niiiin hyvää?? En minä ainakaan kieltäydy. Nyt suhteemme toimii ilman karkailua muille vesille ja kalaseni on ihanan avoin ja seisoo rinnallani tapahtuipa mitä tahansa. Kannatti jaksaa luovia, ainakin tämän kalaherran vuoksi.

        Onnea kaikille kalat-merkkiin rakastuneille.

        Veskarineiti kirjoittaa viisaasti. Juuri noin pitää toimia kalamerkkisten kanssa. Antaa tilaa ja luottaa. Kalamerkkinen luottaa toiseen osapuoleen eikä tunne tarvetta vahtia jokaista liikettä.Kalan kiinnostuksen virittää myös jos vastapuoli näyttelee välinpitämätöntä.Kalastaessa täytyy välillä antaa siimaa ja välillä kiristää, näin se menee.


    • vvadin

      romukoppaan

    • ...Kala...

      Aivan varmasti suuttunut jostakin... Oletko kenties kommentoinut hänen tekemisiään ennen etääntymistä tai sanonut jotain sinun mielestäsi mitätöntä...?

    • 11d

      noin käy joskus ehkä kannattaa kysyä suoraan että missä mennään ja sitten tehdä vasta oma päätös, ehkä oisin itse sillä kannalla että et päästä liian helposti irti.

    • tuisku

      moi olen itse kala ja me otammme aika pienistä nokkiin ja olemme mustasukkaisia,unohda se mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe