miten hoidatte krapulaanne?
Terve lestat
14
1116
Vastaukset
Itäsuomen opistokaupungissa oli opettajana mies, jonka nimi oli Kankkunen.
Hän ei ollut kaamea vaan ihan tavallinen.
Minä en ainakaan hoida mitenkään, koska olematonta ei tarvitse hoitaa.- teutatess
Kankkusen hoito on meikäläisille vieras käsite, mutta olen saanut ohjeet siihen, juo vähemmän ettei tule kankkusta, Älä juo humalahakuisesti.
Tähän kuuluu ennakko hoito, kun tiedät että se on edessäpäin, illalla ota 2 Bekofortetaplettia iltapäivällä, ja 1 tpl. lähtiessäsi, seuraava kankkunen on helpompi.
Nyt ota vahvaa kamomilla teetä ! - kymmenen ja puoli gurua
teutatess kirjoitti:
Kankkusen hoito on meikäläisille vieras käsite, mutta olen saanut ohjeet siihen, juo vähemmän ettei tule kankkusta, Älä juo humalahakuisesti.
Tähän kuuluu ennakko hoito, kun tiedät että se on edessäpäin, illalla ota 2 Bekofortetaplettia iltapäivällä, ja 1 tpl. lähtiessäsi, seuraava kankkunen on helpompi.
Nyt ota vahvaa kamomilla teetä !Sain tuon kirjan nimen eräältä tuttavaltani, että luepa mitä on lestojen elämä on. Kirjan nini on "Kymmenen ja puoli gurua". Sitä saa lainastosta ja ostaa kirjakaupoista. Voi mitä lapsityövoiman käyttöä ja lapsien tekoa, suorituspakkoa. Kannattaa lukea... Et ole ummikko, kun luet sen.
- ?????
kymmenen ja puoli gurua kirjoitti:
Sain tuon kirjan nimen eräältä tuttavaltani, että luepa mitä on lestojen elämä on. Kirjan nini on "Kymmenen ja puoli gurua". Sitä saa lainastosta ja ostaa kirjakaupoista. Voi mitä lapsityövoiman käyttöä ja lapsien tekoa, suorituspakkoa. Kannattaa lukea... Et ole ummikko, kun luet sen.
Oletko tietoinen missä todelliset siat röhkii?
Ties vaikka olisit itse sellainen piipasika. - en olis uskonut
kymmenen ja puoli gurua kirjoitti:
Sain tuon kirjan nimen eräältä tuttavaltani, että luepa mitä on lestojen elämä on. Kirjan nini on "Kymmenen ja puoli gurua". Sitä saa lainastosta ja ostaa kirjakaupoista. Voi mitä lapsityövoiman käyttöä ja lapsien tekoa, suorituspakkoa. Kannattaa lukea... Et ole ummikko, kun luet sen.
Osaat siis lukea muutakin kuin sarjakuvia! Onnittelen!
- Tyrskis
????? kirjoitti:
Ties vaikka olisit itse sellainen piipasika.Tästä sai hyvät naurut illan piristeeks. PIIPASIKA!! Röhröh. Oiskohan tossa tarkoitettu kuitenkin piip-asioita...
Sori, jos jotakin ärsytti tää, mutta minusta toi oli oikeesti huippu. - sori...
Tyrskis kirjoitti:
Tästä sai hyvät naurut illan piristeeks. PIIPASIKA!! Röhröh. Oiskohan tossa tarkoitettu kuitenkin piip-asioita...
Sori, jos jotakin ärsytti tää, mutta minusta toi oli oikeesti huippu.piip-asika röh,röh,punkkaan vaan...; ) : )
- ?????
Tyrskis kirjoitti:
Tästä sai hyvät naurut illan piristeeks. PIIPASIKA!! Röhröh. Oiskohan tossa tarkoitettu kuitenkin piip-asioita...
Sori, jos jotakin ärsytti tää, mutta minusta toi oli oikeesti huippu.Jos viestissä lukee piipasiat, se tarkoittaa piipasiat. Siis useampi kuin yksi piipasika.
Jos puhutaan piip asioista, niin silloin kirjoitetaan piip asiat. Kumpikaan ei ole lainkaan suomenkieltä. - Tyrskis
????? kirjoitti:
Jos viestissä lukee piipasiat, se tarkoittaa piipasiat. Siis useampi kuin yksi piipasika.
Jos puhutaan piip asioista, niin silloin kirjoitetaan piip asiat. Kumpikaan ei ole lainkaan suomenkieltä.Eihän nuo varsinaisesti suomee tosiaan ole kumpikaan, mutta yhtä hyvin (tai huonosti) "piip asia" voi olla yhdyssana, kuin "piipa sika".
Onhan näitä oikeitakin yhdyssanoja, joista tulee hassuja, jos ne katkaisee väärästä kohdasta. Muun muassa sukunimet Viinikanoja tai Hankilanoja. - tidätkös itse
????? kirjoitti:
Ties vaikka olisit itse sellainen piipasika.Kyllä sen verran on opiskeltu mistä päästä sikaröhkii, mutta ihminen röhkii molemmista päistään.
- tee sinä samoin
tidätkös itse kirjoitti:
Kyllä sen verran on opiskeltu mistä päästä sikaröhkii, mutta ihminen röhkii molemmista päistään.
No kyllä ainakin nämä omanvanhurskauden porsaat tekevät juuri näin.
- ?????
tee sinä samoin kirjoitti:
No kyllä ainakin nämä omanvanhurskauden porsaat tekevät juuri näin.
Sinulla ei ole harmainta aavistustakaan siitä mitä tarkoittaa omavanhurskaus, sen tähden sinun on parasta pysyä aivan hiljaa.
- lärpät
lärvit.
- teutatess
Pikkusen kertoo, miten on asia nyt .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317104Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442927- 452386
- 1042313
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382081- 951568
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151433Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71384Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3931370